Ørkenvandreren Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Synes slike diskusjoner kan være moro jeg. Mange kan identifisere seg med slike "problemer", men få tør innrømme det. Bruk av offentlige toaletter, er i det hele tatt vanskelig for mange. Det er f.eks de færreste som liker toaletter med s.k spanskvegger (åpne oppe og nede) mellom båsene. Ingen vil at "ploppet" skal kunne høres, osv. Slike tabu-emner synes jeg det er artig at noen pirker i. 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det er jo en naturlig ting! Akkurat som sex og inntak av føde. Og menstruasjon. En må vel heller spørre hva det feiler folk som synes det er ekkelt å snakke om slike ting... Og så har vedkommende kanskje opplevd at flere enn deg ikke liker å prate om slikt, og da er det jo greit å gjøre det her hvor folk kan svare anonymt. Siden folk ikke prater om det er det jo vanskelig å få oppklart misforståelser også, ikke sant? Bare tull. 0 Siter
Gjest bare spøker! Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Rart...når jeg bare skrev om at jeg hadde vasket et offentlig toalett....:-) ...med bare hendene.... det må da kvalifisere til møkkakjerringtittel ;o))) 0 Siter
Gjest fflliiiisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hadde du ikke blitt ensom der inne da tror du? Jeg finner jo alltids selskap i deg der ;O) 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ...med bare hendene.... det må da kvalifisere til møkkakjerringtittel ;o))) Hehe - joa -men det var MASSSSSSSE papir altså - surra nesten opp en hel rull! 0 Siter
Babette Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Rart...når jeg bare skrev om at jeg hadde vasket et offentlig toalett....:-) Men dritten satt så hardt at du måtte klore med negla, ikke sant? Du turte bare ikke å fortelle det, hihi. 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Men dritten satt så hardt at du måtte klore med negla, ikke sant? Du turte bare ikke å fortelle det, hihi. ...også jeg som spiser negler.... 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Synes slike diskusjoner kan være moro jeg. Mange kan identifisere seg med slike "problemer", men få tør innrømme det. Bruk av offentlige toaletter, er i det hele tatt vanskelig for mange. Det er f.eks de færreste som liker toaletter med s.k spanskvegger (åpne oppe og nede) mellom båsene. Ingen vil at "ploppet" skal kunne høres, osv. Slike tabu-emner synes jeg det er artig at noen pirker i. Jeg pirker i det meste ekle jeg, vet du! 0 Siter
Babette Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 ...også jeg som spiser negler.... Det kalles resirkulering! PS og fra det ene til det andre (eller egentlig ikke...): Skal ikke fløtelaksen saltes? 0 Siter
flisa Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det kalles resirkulering! PS og fra det ene til det andre (eller egentlig ikke...): Skal ikke fløtelaksen saltes? Nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.