Gjest prust Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vi laget bad i fjor. Det er vel på ca 11 m2. med skråtak. Vi har dusjkabinett, hjørnebadekar, vask med skap, fliser på golv og vegg, panel i taket. Alt ble gjort av fagfolk. Prislapp: ca 170.000 kr. 0 Siter
Gjest badehand Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Mye av de prisene som står lengre ned her er jo bare tull! Vårt bad kommer på ca 30.000(vi har sjekket). Prisen inbefatter:kjøp/legging av belegg(fagfolk), ny do,vask m/speil/skap, badekar(alt kjøpes på tilbud). Det handler om å være prisbevisst og å sjekke/sammenligne priser, ikke ta det første og beste. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Mye av de prisene som står lengre ned her er jo bare tull! Vårt bad kommer på ca 30.000(vi har sjekket). Prisen inbefatter:kjøp/legging av belegg(fagfolk), ny do,vask m/speil/skap, badekar(alt kjøpes på tilbud). Det handler om å være prisbevisst og å sjekke/sammenligne priser, ikke ta det første og beste. Men belegg er jo mye billigere enn fliser, da.. 0 Siter
Gjest heihopp Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Men belegg er jo mye billigere enn fliser, da.. Er det? det kan da ikke utgjøre så stor forskjell nei. Skikkelig belegg er nok like dyrt,og skikkelig belegg må man ha om det skal holde. Men fliser er noe svineri, de kan lekke etter noen år(fugene gir seg). Ikke særlig å få lekkasje gjennom taket fra et andreetg-bad f.eks. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er det? det kan da ikke utgjøre så stor forskjell nei. Skikkelig belegg er nok like dyrt,og skikkelig belegg må man ha om det skal holde. Men fliser er noe svineri, de kan lekke etter noen år(fugene gir seg). Ikke særlig å få lekkasje gjennom taket fra et andreetg-bad f.eks. Det er derfor du skal ha forskriftsmessig membran :-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du gleder deg allerede til dusjen neste gang familien er på Ekeberg Camping ;o) Hva er galt med campingen? Jeg droppa bad og toalett og bruker campingen. Det koster 40 kr uka. Jeg kan gå dit 5 000 ganger altså 2 ganger i uka i 48 år for prisen på et nytt bad. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hva er galt med campingen? Jeg droppa bad og toalett og bruker campingen. Det koster 40 kr uka. Jeg kan gå dit 5 000 ganger altså 2 ganger i uka i 48 år for prisen på et nytt bad. Hvis du lar det stå til på Ekeberg er du faen ikke redd for helsa di. Jeg snakker heller ikke om et engangstilfelle da jeg har bodd der tre ganger. Jeg er ikke prippen, men jeg setter meg ikke på ei fettete dasskål med dritstriper, når man reiser seg sitter ringen fast i ræva. Dusjene har jeg omtalt lenger opp. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvis du lar det stå til på Ekeberg er du faen ikke redd for helsa di. Jeg snakker heller ikke om et engangstilfelle da jeg har bodd der tre ganger. Jeg er ikke prippen, men jeg setter meg ikke på ei fettete dasskål med dritstriper, når man reiser seg sitter ringen fast i ræva. Dusjene har jeg omtalt lenger opp. Ekeberg blir litt langt. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ekeberg blir litt langt. Bor du i nærheten av Oslo fjordcamp? Der er det brukbart renhold. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Bor du i nærheten av Oslo fjordcamp? Der er det brukbart renhold. Nei, men det er vel Hvervenbukta eller Fiskevollbukta? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hva er galt med campingen? Jeg droppa bad og toalett og bruker campingen. Det koster 40 kr uka. Jeg kan gå dit 5 000 ganger altså 2 ganger i uka i 48 år for prisen på et nytt bad. Det e'kke jeg som klager på campingen ;o). Ha'kke vært der engang jeg. Snakk med Ingenlurerdennegutten, det er han som står for klaginga av campingen ) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nei, men det er vel Hvervenbukta eller Fiskevollbukta? Fjordcampen ligger i gamle Mossevei. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nei, men det er vel Hvervenbukta eller Fiskevollbukta? Da jeg var liten, trodde jeg det het fiskebollbukta ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vi laget bad i fjor. Det er vel på ca 11 m2. med skråtak. Vi har dusjkabinett, hjørnebadekar, vask med skap, fliser på golv og vegg, panel i taket. Alt ble gjort av fagfolk. Prislapp: ca 170.000 kr. Glemte vegghengt toalett. 0 Siter
Gjest ikke bruk håndverkere Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hei! Jeg har fått det flotteste badet du kan tenke deg og prisen ble ca 10000 kr. Men jeg gjorde alt selv, da vet man i allefall at ting blir gjort skikkelig. Nå til dags er håndverkere så ettertraktede at de som er totalt udugelige også får jobb. Ville aldri ha brukt håndverkere! Jeg er kvinne på 25 og synes det hele bare var moro. Legger du membran, vet du at badet blir tett også! Belegg er bedre enn fliser, men kanskje ikke så fint. (prisen er ca den samme) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hei! Jeg har fått det flotteste badet du kan tenke deg og prisen ble ca 10000 kr. Men jeg gjorde alt selv, da vet man i allefall at ting blir gjort skikkelig. Nå til dags er håndverkere så ettertraktede at de som er totalt udugelige også får jobb. Ville aldri ha brukt håndverkere! Jeg er kvinne på 25 og synes det hele bare var moro. Legger du membran, vet du at badet blir tett også! Belegg er bedre enn fliser, men kanskje ikke så fint. (prisen er ca den samme) Jeg mener det samme, det fins beskrivelser og kurs for omtrent alt. Dette er amerikansk, men likevel meget nyttig: http://www.ehow.com/list_1055.html Hvordan reparere et lekk rør: http://www.ehow.com/how_117341_fix-leaking-pipes.html 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Vårt bad kostet 110000. Det inkluderte reparasjon av skade i gulv, legging av varmekabler og membran + total flislegging (vegger og gulv) + nedmontering av gamle baderomsmæbler og montering av nye. Prisen var inkl. baderomsmøbler og tre blandebatterier og annet utstyr, og vi gjorde ingenting selv. Dessuten var det "hvitt" arbeid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.