Gjest aug/sept2005 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har lyst å reise til Tyrkia el Kreta i sommer, men jeg har nesten ikke penger, så det må være billigreise. Forslag og erfaringer mottas med stor takk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Mange steder i Tyrkia er det veldig bra og mye billigere en Kreta. Kreta er forresten et drittsted, kjipe mennesker og noen lurendreiere. De blir ikke regnet for skikkelige grekere ) 0 Siter
Gjest billigst Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Bulgaria er kjempeflott, og billig. Albena eller Golden Sands. Albena om du reiser mest for stranlivet, og Golden Sands om du vil ha litt uteliv på kveldene. Mye god mat også 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Mange steder i Tyrkia er det veldig bra og mye billigere en Kreta. Kreta er forresten et drittsted, kjipe mennesker og noen lurendreiere. De blir ikke regnet for skikkelige grekere ) Hmmmm. Kreta er veldig mye mer enn de turistmaskinene folk flest reiser til! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hmmmm. Kreta er veldig mye mer enn de turistmaskinene folk flest reiser til! Jeg er klar over det. Jeg kjente mange fra Kreta tidligere. Det er mange andre bedre steder å reise til enn Kreta, siste stedet i verden jeg hadde dratt. Da hadde jeg heller reist til Bulgaria. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg er klar over det. Jeg kjente mange fra Kreta tidligere. Det er mange andre bedre steder å reise til enn Kreta, siste stedet i verden jeg hadde dratt. Da hadde jeg heller reist til Bulgaria. Det fine med Kreta - i forhold til andre øyer - er at den er så stor. Alltid noe nytt å se hvis man reiser litt rundt. Og fullt mulig å unngå turist-stedene med servitører som snakker svensk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.