Gå til innhold

Syden ferie

Anbefalte innlegg

Gjest aug/sept2005
Skrevet

Jeg har lyst å reise til Tyrkia el Kreta i sommer, men jeg har nesten ikke penger, så det må være billigreise. Forslag og erfaringer mottas med stor takk.

Skrevet

Mange steder i Tyrkia er det veldig bra og mye billigere en Kreta. Kreta er forresten et drittsted, kjipe mennesker og noen lurendreiere. De blir ikke regnet for skikkelige grekere :o)

Gjest billigst
Skrevet

Bulgaria er kjempeflott, og billig. Albena eller Golden Sands. Albena om du reiser mest for stranlivet, og Golden Sands om du vil ha litt uteliv på kveldene.

Mye god mat også

Skrevet

Mange steder i Tyrkia er det veldig bra og mye billigere en Kreta. Kreta er forresten et drittsted, kjipe mennesker og noen lurendreiere. De blir ikke regnet for skikkelige grekere :o)

Hmmmm. Kreta er veldig mye mer enn de turistmaskinene folk flest reiser til!

Skrevet

Hmmmm. Kreta er veldig mye mer enn de turistmaskinene folk flest reiser til!

Jeg er klar over det. Jeg kjente mange fra Kreta tidligere. Det er mange andre bedre steder å reise til enn Kreta, siste stedet i verden jeg hadde dratt. Da hadde jeg heller reist til Bulgaria.

Skrevet

Jeg er klar over det. Jeg kjente mange fra Kreta tidligere. Det er mange andre bedre steder å reise til enn Kreta, siste stedet i verden jeg hadde dratt. Da hadde jeg heller reist til Bulgaria.

Det fine med Kreta - i forhold til andre øyer - er at den er så stor. Alltid noe nytt å se hvis man reiser litt rundt. Og fullt mulig å unngå turist-stedene med servitører som snakker svensk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...