Gjest den leversykdommen Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Pamela påsto at hun ble smittet av en narkosprøytespiss fra han der Tommy.Det må da bety at Tommy Lee har samme dødelige sykdom selv, ettersom han smittet henne, eller? Ser aldri at det er nevnt at han har sykdommen,synes det er rart. For å smitte noen må man jo ha smitten selv?...eller? 0 Siter
Ginniey Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Har du vært bortpå Tommy når han var i Oslo du nå......hihi 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Har du vært bortpå Tommy når han var i Oslo du nå......hihi Hun fikk nok litt noia når hun kom hjem nachpielet med Motley Crue og begynte å tenke i natt, ja! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hun fikk nok litt noia når hun kom hjem nachpielet med Motley Crue og begynte å tenke i natt, ja! Da. 0 Siter
Gjest den leversykdommen Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Har du vært bortpå Tommy når han var i Oslo du nå......hihi HA-HA-HA! Neida, jeg er ingen blåøyd og lettlurt ungmø som spør;O) jeg spør bare av nysgjerrighet jeg! Jeg synes det er rart unge jenter risikerer livet for å få ha seg med en kjendis.De må jo være hjernedøde! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.