Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Før egguttak (ca kl 0900) skal jeg medisieres med 5 mg vival og 1500 mg paracet (æsj), men når er jeg i stand til å kjøre bil etterpå? Jeg og min kjære fikk plutselig litt problem med organiseringen. Kan jo spørre legen på mandag, men er takknemlig hvis noen her vet det!

Forresten er dette 2. forsøk i denne runde. Har prøverørsbarn fra før, så jeg er ikke hysterisk, men synes det er så fantastisk med barn at jeg tillater meg å håpe på flere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187562-bilkj%C3%B8ring-etter-egguttak-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eyes never lie

Hei torbjørg:)

Skulle bare spørre deg om egguttak gjør vondt, siden du forteller at du har en prøverørs barn fra før. Vet du også helt sikkert hva det går ut på.

Får man mye bedøvelse slik at det ikke gjør vond, hvor lenge varer det?

Hei torbjørg:)

Skulle bare spørre deg om egguttak gjør vondt, siden du forteller at du har en prøverørs barn fra før. Vet du også helt sikkert hva det går ut på.

Får man mye bedøvelse slik at det ikke gjør vond, hvor lenge varer det?

Neida, det gjør ikke vondt. Man kjenner noe som ligner bittesmå nålestikk, men etter mine mening er man passlig "dopa", så det er INGENTING å grue for!

Må kanskje legge til at siden jeg har født barn (vaginalt), kan det jo hende at jeg foretar enn viss sammenligning - og alt er jo relativt.

Gjest tidligere IVF-er

Neida, det gjør ikke vondt. Man kjenner noe som ligner bittesmå nålestikk, men etter mine mening er man passlig "dopa", så det er INGENTING å grue for!

Må kanskje legge til at siden jeg har født barn (vaginalt), kan det jo hende at jeg foretar enn viss sammenligning - og alt er jo relativt.

Ja da er vi forskjellige. Jeg syns det var j.... vondt å ta ut egg. Dessuten var jeg øm og klarte nesten ikke bevege meg i dagevis etterpå. Det kommer selvsagt an på hvor lett "tilgjengelig" eggene ligger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...