Gjest Ramina Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Sitter og venter på at stripene i håret skal sette seg...så i kjedsomheten : Hva shoppet du sisst du hadde "handlemani" ? Jeg har det virkelig ikke ofte - er meeeeeget forsiktig med penger - men i dag har jeg altså hatt handlemani. Kjøpte : Fiskeveske, 1 pk. fiskekroker Krølltang, striping, farge til vipper, 3 pk spenner til håret 1 pk cover til å designe selv på pc, 1 pk visittkort til design selv på pc, 1 stiftemaskin som tar mange ark, 2 pk stifter 3 par sokker til minstemann Mat. Tror thats it. Hvordan skeiet du ut sisst da? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har ikke handlemani til vanlig, men det er noe med jernvarehandler, byggevarebutikker og sånt, som jeg sjelden har bruk for ting fra, men som jeg blir så sugen på når jeg først er der! Det er når vi må vente på ekspedering, eller at noe blir sjekket eller hentet fra lageret, og jeg går omkring. Da får j eg lyst på alt fra tollekniver til sånne metallsnorer med "perler" til å ha badekarproppen i. Sist jeg handlet (foruten mat) kjøpte jeg helsekost, en liten eføyplante, en cd og noen pepirservietter jeg ikke trenger. Og en boks hvitvin og en boks rød. Men det trengte jeg. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har ikke handlemani til vanlig, men det er noe med jernvarehandler, byggevarebutikker og sånt, som jeg sjelden har bruk for ting fra, men som jeg blir så sugen på når jeg først er der! Det er når vi må vente på ekspedering, eller at noe blir sjekket eller hentet fra lageret, og jeg går omkring. Da får j eg lyst på alt fra tollekniver til sånne metallsnorer med "perler" til å ha badekarproppen i. Sist jeg handlet (foruten mat) kjøpte jeg helsekost, en liten eføyplante, en cd og noen pepirservietter jeg ikke trenger. Og en boks hvitvin og en boks rød. Men det trengte jeg. He he...ja, vin må en jo ha Skjønner deg jeg, jeg også elsker slike butikker. Liker ting til huset jeg da, nye vifter, kraner, dørhåndtak, for ikke å snakke om verkttøy, masse fine durende verkttøy... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Siste uka har jeg handlet to dvdspillere, en laptop, et kjøleskap og to trådløse telefoner. Ja, og så to par sko. Jeg får holde meg inne til neste gang jeg får penger... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Siste uka har jeg handlet to dvdspillere, en laptop, et kjøleskap og to trådløse telefoner. Ja, og så to par sko. Jeg får holde meg inne til neste gang jeg får penger... Uuuuaaahhhhh......joking??? I tilfelle ikke så er jeg enig...hold deg inne neste gang 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Uuuuaaahhhhh......joking??? I tilfelle ikke så er jeg enig...hold deg inne neste gang Jeg spøker ikke. Jeg hadde enda ikke brukt opp bursdagspengene mine da jeg fyllte et halvt hundre. Men nå er det tomt. Noe må man jo finne på, jeg kjeder vettet av meg snart. 0 Siter
Gjest hendelser;) Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg spøker ikke. Jeg hadde enda ikke brukt opp bursdagspengene mine da jeg fyllte et halvt hundre. Men nå er det tomt. Noe må man jo finne på, jeg kjeder vettet av meg snart. Skriv en mail til meg, og du får bilder fra kveldens - 0 Siter
Osiris Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vet ikke akkurat om briller er å skeie ut, men dyrt er det! Bestilte et lilla par. Unnskyldninga er at synsprøven viste at jeg måtte ha en annen styrke. Så har jeg kjøpt en julegave, og diverse fra Strawberrynet til meg selv. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg spøker ikke. Jeg hadde enda ikke brukt opp bursdagspengene mine da jeg fyllte et halvt hundre. Men nå er det tomt. Noe må man jo finne på, jeg kjeder vettet av meg snart. Jo, jo, men...to dvd og to telefoner... Synes synd på deg jeg, som kjeder deg sånn. Håper du får en givende helg nå da iallefall 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vet ikke akkurat om briller er å skeie ut, men dyrt er det! Bestilte et lilla par. Unnskyldninga er at synsprøven viste at jeg måtte ha en annen styrke. Så har jeg kjøpt en julegave, og diverse fra Strawberrynet til meg selv. Slapp av, briller er da ikke å skeie ut...det må man jo ha 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Skriv en mail til meg, og du får bilder fra kveldens - Hi hi 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jo, jo, men...to dvd og to telefoner... Synes synd på deg jeg, som kjeder deg sånn. Håper du får en givende helg nå da iallefall En til meg og en til minstemann. Og så er det så kjedelig når batteriet på telefonen er flatt så jeg kjøpte med to håndsett og lader. Mora og faren min fikk min gamle telefon i forrige uke. 0 Siter
Kvinna Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Sist; En t-skjorte, to truser og ett par sokker. Og _enda_ en veske ;-) Nest sist: En tunikatopp, to boksere, en jakke og en mascara. Jeg trenger virkelig noen nye klær nå altså! Var forresten innom en Felleskjøpetbutikk her omdagen! Den var nyrenovert, og hadde det vært _før_ lønn, så hadde jeg kjøpt MYE! :-) Visste ikke at jeg elska Felleskjøpet! 0 Siter
Osiris Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Slapp av, briller er da ikke å skeie ut...det må man jo ha ja det må man, men den gamle innfatninga kunne fint brukes med å sette inn nye glass. Men kjekt med et reservepar sier nå jeg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Sist jeg gikk på shopperen (hvilket var i går) kjøpte jeg: Bursdagsgave : hudkrem, ramme og telysestaker. Krem og pudder til meg. En liten nøkkelring til kjæresten. Duft olje Massasjekrem og bok. Nest sist gang var på mandag. Da kjøpte jeg to shorts og en topp. En plante. En bok Den nye skiva til White stripes. Litt sminke. Jordbærsåpe, melon såpe, og en liten knagg formet som en krabbe fra Saape..:-o Mye nyttig her! Det verstew var at det var mere og,som jeg ikke engang husker lenger. Men kjekt var det! :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Dette handlet jeg i dag: En badevekt (har ikke hatt badevekt på nesten ett år) Maskeringstape. To ruller med søppelsekker. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 I dag har jeg kjøpt både vogn og stelleveske til å henge på vogna. Ikke så voldsomt mye, men dyrt nok i massevis. Forrige uke handlet jeg 2 olabukser på en dag, og et leketeppe. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 En ispinne form og siste nummer av det engelske bladet Company. Ikke rik for tiden:( 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 I går kjøpte jeg tre skjorter, en topp og en shorts. I dag et skjørt, mat og vask av bilen. Det er omtrent denne ukens bruk av penger, og uvanlig mye på klær siden jeg fikk feriepenger i går. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 I dag kjøpte jeg en Sony Ericsson k750i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.