MsSophie Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Truse, BH, to linbukser, en topp, en bluse og et kjede. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Truse, BH, to linbukser, en topp, en bluse og et kjede. To bukser? Kvinnfolk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Truse, BH, to linbukser, en topp, en bluse og et kjede. Ah. Feil tråd. Jeg trodde du skrev hva du hadde på deg. 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kjøpte kroker til å feste på nakkestøttene på Biltema i går - og is - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ah. Feil tråd. Jeg trodde du skrev hva du hadde på deg. *fnis* 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ah. Feil tråd. Jeg trodde du skrev hva du hadde på deg. ...og det var akkurat nå du også skjønte at det kunne være greit å gå over til kaffe? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Sist jeg kjøpte noe (bortsett fra mat), kjøpte jeg to bursdagsgaver. Jeg må snart kjøpe flere, alle jeg kjenner har bursdag på sommeren. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Sist jeg gikk på shopperen (hvilket var i går) kjøpte jeg: Bursdagsgave : hudkrem, ramme og telysestaker. Krem og pudder til meg. En liten nøkkelring til kjæresten. Duft olje Massasjekrem og bok. Nest sist gang var på mandag. Da kjøpte jeg to shorts og en topp. En plante. En bok Den nye skiva til White stripes. Litt sminke. Jordbærsåpe, melon såpe, og en liten knagg formet som en krabbe fra Saape..:-o Mye nyttig her! Det verstew var at det var mere og,som jeg ikke engang husker lenger. Men kjekt var det! :-) Og: I dag handlet jeg etter tips herfra for det vonde øyet mitt, sånn øyebad og øyevann. Det var sinnsykt saliggjørende. :-) Og en nips& en DVD, samt noe grapsemat fra Olaf ryesplass, jeg kunne ikke dy meg, det er grunerdagene. Har jeg penger sitter de jaggu løst nok.:-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jo i dag har vi fått svidd av en stor slump penger. Kjøpte lcd Tv svær greie (flatskjerm) og jeg kjøpte meg ny mobiltelefon. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ...og det var akkurat nå du også skjønte at det kunne være greit å gå over til kaffe? Jeg er 100 % edru i kveld, men det går såpass mye kaffe at jeg opparbeider meg en viss rus med den. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har også handlet noen filmer. Do The Right Thing, Finding Neverland og den siste Harry Potter filmen kom med postgubben i dag. Jeg venter også på sesong 3 av The Shield. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Et jævlig dyrt spill, sminkedingser, sko, vin og mat. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har også handlet noen filmer. Do The Right Thing, Finding Neverland og den siste Harry Potter filmen kom med postgubben i dag. Jeg venter også på sesong 3 av The Shield. Likte du Finding Neverland? Hadde ikke du sett den før forresten? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Likte du Finding Neverland? Hadde ikke du sett den før forresten? :-) Jeg har faktisk ikke sett den ennå, men etter at jeg leste ditt innlegg her om filmen for en tid tilbake, forventer jeg en tårevåt kveld når jeg ser den. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har faktisk ikke sett den ennå, men etter at jeg leste ditt innlegg her om filmen for en tid tilbake, forventer jeg en tårevåt kveld når jeg ser den. Ja, det må du regne med;) Samboern har leid den igjen i kveld ser jeg, så jeg skal se den i morgen tidlig. Det er jo ikke sikkert at du vil like den allikevel:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, det må du regne med;) Samboern har leid den igjen i kveld ser jeg, så jeg skal se den i morgen tidlig. Det er jo ikke sikkert at du vil like den allikevel:) Jeg har i hvert fall høye forventninger til den. Johnny Depp er alltid fantastisk, og historien høres ut som noe for meg! Do The Right Thing kan forresten anbefales! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har i hvert fall høye forventninger til den. Johnny Depp er alltid fantastisk, og historien høres ut som noe for meg! Do The Right Thing kan forresten anbefales! Ja, Johnny Depp er god. Helt klart sansen for han. Hvem spiller i Do the right thing? Type film? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, Johnny Depp er god. Helt klart sansen for han. Hvem spiller i Do the right thing? Type film? Det er en Spike Lee-film (hvis du kjenner til han), og da er den naturligvis fra en ghetto i New York. Historien er veldig enkel. Vi følger en del beboere i en bydel av Brooklyn på en av årets varmeste dager, og det hele omhandler, som de fleste av Spike Lees filmer, fordommer mellom etniske grupperinger. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det er en Spike Lee-film (hvis du kjenner til han), og da er den naturligvis fra en ghetto i New York. Historien er veldig enkel. Vi følger en del beboere i en bydel av Brooklyn på en av årets varmeste dager, og det hele omhandler, som de fleste av Spike Lees filmer, fordommer mellom etniske grupperinger. Er det en kampfilm; altså en sånn gjengoppgjør med masse kampscener? Er ikke så begeistret for akkurat dominerende slåssing, men hvis historien/filmens budskap er god så skal jeg se den en dag:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er det en kampfilm; altså en sånn gjengoppgjør med masse kampscener? Er ikke så begeistret for akkurat dominerende slåssing, men hvis historien/filmens budskap er god så skal jeg se den en dag:-) Nei, her er det budskapet for alle penga. En stillfaren film! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.