Gå til innhold

Fu : Hva handlet du sisst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truse, BH, to linbukser, en topp, en bluse og et kjede.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• tigertrollet

7

• Dorthe

4

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

To bukser?

Kvinnfolk!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah. Feil tråd. Jeg trodde du skrev hva du hadde på deg.

Skrevet

Kjøpte kroker til å feste på nakkestøttene på Biltema i går - og is - hehe

Skrevet

*fnis*

Skrevet

...og det var akkurat nå du også skjønte at det kunne være greit å gå over til kaffe?

:)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Sist jeg kjøpte noe (bortsett fra mat), kjøpte jeg to bursdagsgaver. Jeg må snart kjøpe flere, alle jeg kjenner har bursdag på sommeren.

laguna1365380434
Skrevet

Sist jeg gikk på shopperen (hvilket var i går) kjøpte jeg:

Bursdagsgave : hudkrem, ramme og telysestaker.

Krem og pudder til meg.

En liten nøkkelring til kjæresten.

Duft olje

Massasjekrem

og bok.

Nest sist gang var på mandag.

Da kjøpte jeg to shorts og en topp.

En plante.

En bok

Den nye skiva til White stripes.

Litt sminke.

Jordbærsåpe, melon såpe, og en liten knagg formet som en krabbe fra Saape..:-o

Mye nyttig her! Det verstew var at det var mere og,som jeg ikke engang husker lenger.

Men kjekt var det! :-)

Og: I dag handlet jeg etter tips herfra for det vonde øyet mitt, sånn øyebad og øyevann. Det var sinnsykt saliggjørende. :-)

Og en nips& en DVD, samt noe grapsemat fra Olaf ryesplass, jeg kunne ikke dy meg, det er grunerdagene.

Har jeg penger sitter de jaggu løst nok.:-)

Gjest midia
Skrevet

Jo i dag har vi fått svidd av en stor slump penger.

Kjøpte lcd Tv svær greie (flatskjerm) og jeg kjøpte meg ny mobiltelefon.

ShitDiddelyDo
Skrevet

...og det var akkurat nå du også skjønte at det kunne være greit å gå over til kaffe?

:)

Jeg er 100 % edru i kveld, men det går såpass mye kaffe at jeg opparbeider meg en viss rus med den. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også handlet noen filmer.

Do The Right Thing, Finding Neverland og den siste Harry Potter filmen kom med postgubben i dag.

Jeg venter også på sesong 3 av The Shield.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Et jævlig dyrt spill, sminkedingser, sko, vin og mat.

tigertrollet
Skrevet

Jeg har også handlet noen filmer.

Do The Right Thing, Finding Neverland og den siste Harry Potter filmen kom med postgubben i dag.

Jeg venter også på sesong 3 av The Shield.

Likte du Finding Neverland? Hadde ikke du sett den før forresten?

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Likte du Finding Neverland? Hadde ikke du sett den før forresten?

:-)

Jeg har faktisk ikke sett den ennå, men etter at jeg leste ditt innlegg her om filmen for en tid tilbake, forventer jeg en tårevåt kveld når jeg ser den. :)

tigertrollet
Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett den ennå, men etter at jeg leste ditt innlegg her om filmen for en tid tilbake, forventer jeg en tårevåt kveld når jeg ser den. :)

Ja, det må du regne med;)

Samboern har leid den igjen i kveld ser jeg, så jeg skal se den i morgen tidlig. Det er jo ikke sikkert at du vil like den allikevel:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det må du regne med;)

Samboern har leid den igjen i kveld ser jeg, så jeg skal se den i morgen tidlig. Det er jo ikke sikkert at du vil like den allikevel:)

Jeg har i hvert fall høye forventninger til den. Johnny Depp er alltid fantastisk, og historien høres ut som noe for meg! :)

Do The Right Thing kan forresten anbefales! :)

tigertrollet
Skrevet

Jeg har i hvert fall høye forventninger til den. Johnny Depp er alltid fantastisk, og historien høres ut som noe for meg! :)

Do The Right Thing kan forresten anbefales! :)

Ja, Johnny Depp er god. Helt klart sansen for han.

Hvem spiller i Do the right thing? Type film?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, Johnny Depp er god. Helt klart sansen for han.

Hvem spiller i Do the right thing? Type film?

Det er en Spike Lee-film (hvis du kjenner til han), og da er den naturligvis fra en ghetto i New York.

Historien er veldig enkel. Vi følger en del beboere i en bydel av Brooklyn på en av årets varmeste dager, og det hele omhandler, som de fleste av Spike Lees filmer, fordommer mellom etniske grupperinger.

tigertrollet
Skrevet

Det er en Spike Lee-film (hvis du kjenner til han), og da er den naturligvis fra en ghetto i New York.

Historien er veldig enkel. Vi følger en del beboere i en bydel av Brooklyn på en av årets varmeste dager, og det hele omhandler, som de fleste av Spike Lees filmer, fordommer mellom etniske grupperinger.

Er det en kampfilm; altså en sånn gjengoppgjør med masse kampscener?

Er ikke så begeistret for akkurat dominerende slåssing, men hvis historien/filmens budskap er god så skal jeg se den en dag:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det en kampfilm; altså en sånn gjengoppgjør med masse kampscener?

Er ikke så begeistret for akkurat dominerende slåssing, men hvis historien/filmens budskap er god så skal jeg se den en dag:-)

Nei, her er det budskapet for alle penga. En stillfaren film! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...