Gå til innhold

Fu : Hva handlet du sisst?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det en kampfilm; altså en sånn gjengoppgjør med masse kampscener?

Er ikke så begeistret for akkurat dominerende slåssing, men hvis historien/filmens budskap er god så skal jeg se den en dag:-)

Du, hvis du ikke har lagt deg: Kan du sende meg en mms?

Jeg forsøker å sende til meg selv, men det går ikke. Selv om det i utgangspunktet skal funke. Den driver og sender før den gir seg og sier at den ikke kan sendes nå.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• tigertrollet

7

• Dorthe

4

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet
Skrevet

Du, hvis du ikke har lagt deg: Kan du sende meg en mms?

Jeg forsøker å sende til meg selv, men det går ikke. Selv om det i utgangspunktet skal funke. Den driver og sender før den gir seg og sier at den ikke kan sendes nå.

Øh...har jeg mms? Du vet nå jeg og min kameraløse mobil da.. Men forresten, jeg har jo noen bilder liggende på mobilen ja. Skal gjøre det:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Øh...har jeg mms? Du vet nå jeg og min kameraløse mobil da.. Men forresten, jeg har jo noen bilder liggende på mobilen ja. Skal gjøre det:-)

Men kjøpte ikke du kameramobil? Mulig jeg roter. :)

Jeg fikk det forresten til nå! Kom på et råd jeg fikk av Netcom forrige gang jeg knotet med det samme. Da fikk jeg beskjed om å resete telefonen. Jeg har jo ikke skrudd den av siden jeg skrudde den på for første gang i dag.

Så nå funket det! :)

Kameraet er forresten imponerende! :)

tigertrollet
Skrevet

Men kjøpte ikke du kameramobil? Mulig jeg roter. :)

Jeg fikk det forresten til nå! Kom på et råd jeg fikk av Netcom forrige gang jeg knotet med det samme. Da fikk jeg beskjed om å resete telefonen. Jeg har jo ikke skrudd den av siden jeg skrudde den på for første gang i dag.

Så nå funket det! :)

Kameraet er forresten imponerende! :)

Har du kjøpt ny? Fortell! *litt misunnelig*

Jeg har ikke kjøpt ny nei. Men det er et sårt tema;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du kjøpt ny? Fortell! *litt misunnelig*

Jeg har ikke kjøpt ny nei. Men det er et sårt tema;)

Men jeg har da fått et par bilder av deg tidligere?

Ja, jeg kjøpte denne:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=215657

Den andre tok fullstendig kvelden like etter at garantitiden hadde løpt ut. Typisk.

Men den her er veldig artig! :)

tigertrollet
Skrevet

Men jeg har da fått et par bilder av deg tidligere?

Ja, jeg kjøpte denne:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=215657

Den andre tok fullstendig kvelden like etter at garantitiden hadde løpt ut. Typisk.

Men den her er veldig artig! :)

Åh..*sukk* Den var utrolig tøff da! Lekker design og bra bildekvalitet så det ut som. Men jeg er jo så Nokia-trofast, så det spørs om jeg kunne ha klart å konvertere til SonyE. (ikke det at Nokia har behandlet meg pent ved å gi meg dritttlfner, men..).

Betalte du det som sto i annonsen?:-) Synes det er mye penger altså. Har ikke råd nå ihvertfall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh..*sukk* Den var utrolig tøff da! Lekker design og bra bildekvalitet så det ut som. Men jeg er jo så Nokia-trofast, så det spørs om jeg kunne ha klart å konvertere til SonyE. (ikke det at Nokia har behandlet meg pent ved å gi meg dritttlfner, men..).

Betalte du det som sto i annonsen?:-) Synes det er mye penger altså. Har ikke råd nå ihvertfall.

Neida, jeg måtte bare binde meg til 12 nye måneder hos Netcom (mitt gamle abonnement gikk ut nå uansett), så jeg betalte 1500.

Abonnement må man jo ha uansett, og Netcom har til nå behandlet meg langt penere enn Nokia og Siemens, så jeg tok sjansen på en SE-telefon for første gang! :)

Til nå virker den meget solid. Det eneste som er litt uvant er at mellomromtasten ikke ligger i midten nede sånn den gjør hos Nokia, men til høyre nederst.

Men den slags vender man seg nok til.

Skrevet

Mat. Har ikke råd til annen shopping for tiden. Kjedelig :(

Gjest Ramina
Skrevet

Mat. Har ikke råd til annen shopping for tiden. Kjedelig :(

Uff da, ønsker deg en god helg iallefall :)

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg har også handlet noen filmer.

Do The Right Thing, Finding Neverland og den siste Harry Potter filmen kom med postgubben i dag.

Jeg venter også på sesong 3 av The Shield.

Harry Potter er bare bra da, skikkelig glad i sånne "eventyrfilmer" jeg da.

Leste om telefonen på amobil, høres bra ut. Er den så "plast" som de sier, og har den så liten skjerm?

Skal ha ny selv en av dagene, kanskje det må bli den, gett

:)

Gjest Ramina
Skrevet

Jo i dag har vi fått svidd av en stor slump penger.

Kjøpte lcd Tv svær greie (flatskjerm) og jeg kjøpte meg ny mobiltelefon.

Morro med stor flatskjerm.

Ha en fin TV helg da :)

Gjest Ramina
Skrevet

Sist jeg kjøpte noe (bortsett fra mat), kjøpte jeg to bursdagsgaver. Jeg må snart kjøpe flere, alle jeg kjenner har bursdag på sommeren.

Jeg har også ;)

Gjest Ramina
Skrevet

Kjøpte kroker til å feste på nakkestøttene på Biltema i går - og is - hehe

Is er gøtttt... :)

Har fryseren full vi da, kællen jobbet hos noen fra isen her for en stund tilbake og da fikk vi en stor eske med masse rart.

Nammm...

Gjest Ramina
Skrevet

En ispinne form og siste nummer av det engelske bladet Company. Ikke rik for tiden:(

Ha iallefall en riktig god ishelg da :)

mariaflyfly
Skrevet

Var i London for to uker sida, og fikk med meg

To par bukser, en gensker, tre pysjer, to t-skjorter, seks boxere og en shorts toil Lillemann,

En kjole, tre bodyer, tre pysjer, seks par sokker, ei bukse og hårspenner til Snorkfrøken,

To topper, ei bukse, sko, veske, øredobber, noe hårstæsj, en del sminke og litt undertøy til meg sjøl,

Seks dvd'er, en sixpack med øl han liker, som ikke er her, og ei skjorte til gubben

En haug med bake- og sjokolade og matvarer, samt toalettartikler som jeg ikke får tak i i Norge

Åsså et par paperbacks til meg sjøl, fotballdrakt og noe hårstæsj og veske til et par smågaver jeg trengte, et lass med sminke og pysjer som jeg handla for naboen.

Ja, også taxfreekvota, da, såklart.

8 kg bagasje da jeg dro, 28 da jeg kom hjem. Ikke dårlig. ;)Godt det ikke er så ofte...

Gjest Ramina
Skrevet

Var i London for to uker sida, og fikk med meg

To par bukser, en gensker, tre pysjer, to t-skjorter, seks boxere og en shorts toil Lillemann,

En kjole, tre bodyer, tre pysjer, seks par sokker, ei bukse og hårspenner til Snorkfrøken,

To topper, ei bukse, sko, veske, øredobber, noe hårstæsj, en del sminke og litt undertøy til meg sjøl,

Seks dvd'er, en sixpack med øl han liker, som ikke er her, og ei skjorte til gubben

En haug med bake- og sjokolade og matvarer, samt toalettartikler som jeg ikke får tak i i Norge

Åsså et par paperbacks til meg sjøl, fotballdrakt og noe hårstæsj og veske til et par smågaver jeg trengte, et lass med sminke og pysjer som jeg handla for naboen.

Ja, også taxfreekvota, da, såklart.

8 kg bagasje da jeg dro, 28 da jeg kom hjem. Ikke dårlig. ;)Godt det ikke er så ofte...

Nesten som å være på flyttefot det jo *ler*

Men jeg er enig, man må handle litt ekstra når man er utenlands.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Harry Potter er bare bra da, skikkelig glad i sånne "eventyrfilmer" jeg da.

Leste om telefonen på amobil, høres bra ut. Er den så "plast" som de sier, og har den så liten skjerm?

Skal ha ny selv en av dagene, kanskje det må bli den, gett

Jeg får ingen følelse av plast, og den forrige telefonen jeg hadde var en Nokia 7610, altså en med gigantisk skjerm, og jeg legger ikke engang merke til at skjermen er mindre på denne, selv om den er det. Telefonen er jo betraktelig mindre enn den jeg hadde sist.

Men sjekk den ut i butikken!

Skrevet

Jeg handlet nettopp 10 vinglass Sentimento fra Hadeland, så på noen kjappe tastetrykk klarte jeg å svi 2490,-. Fikk nemlig to av de i gave her om dagen og tenkte det hadde vært kjekkere med tolv ;)

Skrevet

Det var vel stort sett mat, vin, øl, røyk og godteri... på harryturen til sverige for to uker siden. Neste gang jeg får handlemani, er nok når jeg skal til london i sommer! Glede seg. Da blir det klær og forhåpentligvis sko.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Likte du Finding Neverland? Hadde ikke du sett den før forresten?

:-)

Finding Neverland viste seg å være veldig bra! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...