ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er det en kampfilm; altså en sånn gjengoppgjør med masse kampscener? Er ikke så begeistret for akkurat dominerende slåssing, men hvis historien/filmens budskap er god så skal jeg se den en dag:-) Du, hvis du ikke har lagt deg: Kan du sende meg en mms? Jeg forsøker å sende til meg selv, men det går ikke. Selv om det i utgangspunktet skal funke. Den driver og sender før den gir seg og sier at den ikke kan sendes nå. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Du, hvis du ikke har lagt deg: Kan du sende meg en mms? Jeg forsøker å sende til meg selv, men det går ikke. Selv om det i utgangspunktet skal funke. Den driver og sender før den gir seg og sier at den ikke kan sendes nå. Øh...har jeg mms? Du vet nå jeg og min kameraløse mobil da.. Men forresten, jeg har jo noen bilder liggende på mobilen ja. Skal gjøre det:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Øh...har jeg mms? Du vet nå jeg og min kameraløse mobil da.. Men forresten, jeg har jo noen bilder liggende på mobilen ja. Skal gjøre det:-) Men kjøpte ikke du kameramobil? Mulig jeg roter. Jeg fikk det forresten til nå! Kom på et råd jeg fikk av Netcom forrige gang jeg knotet med det samme. Da fikk jeg beskjed om å resete telefonen. Jeg har jo ikke skrudd den av siden jeg skrudde den på for første gang i dag. Så nå funket det! Kameraet er forresten imponerende! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Men kjøpte ikke du kameramobil? Mulig jeg roter. Jeg fikk det forresten til nå! Kom på et råd jeg fikk av Netcom forrige gang jeg knotet med det samme. Da fikk jeg beskjed om å resete telefonen. Jeg har jo ikke skrudd den av siden jeg skrudde den på for første gang i dag. Så nå funket det! Kameraet er forresten imponerende! Har du kjøpt ny? Fortell! *litt misunnelig* Jeg har ikke kjøpt ny nei. Men det er et sårt tema;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Har du kjøpt ny? Fortell! *litt misunnelig* Jeg har ikke kjøpt ny nei. Men det er et sårt tema;) Men jeg har da fått et par bilder av deg tidligere? Ja, jeg kjøpte denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=215657 Den andre tok fullstendig kvelden like etter at garantitiden hadde løpt ut. Typisk. Men den her er veldig artig! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Men jeg har da fått et par bilder av deg tidligere? Ja, jeg kjøpte denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=215657 Den andre tok fullstendig kvelden like etter at garantitiden hadde løpt ut. Typisk. Men den her er veldig artig! Åh..*sukk* Den var utrolig tøff da! Lekker design og bra bildekvalitet så det ut som. Men jeg er jo så Nokia-trofast, så det spørs om jeg kunne ha klart å konvertere til SonyE. (ikke det at Nokia har behandlet meg pent ved å gi meg dritttlfner, men..). Betalte du det som sto i annonsen?:-) Synes det er mye penger altså. Har ikke råd nå ihvertfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Åh..*sukk* Den var utrolig tøff da! Lekker design og bra bildekvalitet så det ut som. Men jeg er jo så Nokia-trofast, så det spørs om jeg kunne ha klart å konvertere til SonyE. (ikke det at Nokia har behandlet meg pent ved å gi meg dritttlfner, men..). Betalte du det som sto i annonsen?:-) Synes det er mye penger altså. Har ikke råd nå ihvertfall. Neida, jeg måtte bare binde meg til 12 nye måneder hos Netcom (mitt gamle abonnement gikk ut nå uansett), så jeg betalte 1500. Abonnement må man jo ha uansett, og Netcom har til nå behandlet meg langt penere enn Nokia og Siemens, så jeg tok sjansen på en SE-telefon for første gang! Til nå virker den meget solid. Det eneste som er litt uvant er at mellomromtasten ikke ligger i midten nede sånn den gjør hos Nokia, men til høyre nederst. Men den slags vender man seg nok til. 0 Siter
Soria Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Mat. Har ikke råd til annen shopping for tiden. Kjedelig 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Mat. Har ikke råd til annen shopping for tiden. Kjedelig Uff da, ønsker deg en god helg iallefall 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg har også handlet noen filmer. Do The Right Thing, Finding Neverland og den siste Harry Potter filmen kom med postgubben i dag. Jeg venter også på sesong 3 av The Shield. Harry Potter er bare bra da, skikkelig glad i sånne "eventyrfilmer" jeg da. Leste om telefonen på amobil, høres bra ut. Er den så "plast" som de sier, og har den så liten skjerm? Skal ha ny selv en av dagene, kanskje det må bli den, gett 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jo i dag har vi fått svidd av en stor slump penger. Kjøpte lcd Tv svær greie (flatskjerm) og jeg kjøpte meg ny mobiltelefon. Morro med stor flatskjerm. Ha en fin TV helg da 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Sist jeg kjøpte noe (bortsett fra mat), kjøpte jeg to bursdagsgaver. Jeg må snart kjøpe flere, alle jeg kjenner har bursdag på sommeren. Jeg har også 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Kjøpte kroker til å feste på nakkestøttene på Biltema i går - og is - hehe Is er gøtttt... Har fryseren full vi da, kællen jobbet hos noen fra isen her for en stund tilbake og da fikk vi en stor eske med masse rart. Nammm... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 En ispinne form og siste nummer av det engelske bladet Company. Ikke rik for tiden:( Ha iallefall en riktig god ishelg da 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Var i London for to uker sida, og fikk med meg To par bukser, en gensker, tre pysjer, to t-skjorter, seks boxere og en shorts toil Lillemann, En kjole, tre bodyer, tre pysjer, seks par sokker, ei bukse og hårspenner til Snorkfrøken, To topper, ei bukse, sko, veske, øredobber, noe hårstæsj, en del sminke og litt undertøy til meg sjøl, Seks dvd'er, en sixpack med øl han liker, som ikke er her, og ei skjorte til gubben En haug med bake- og sjokolade og matvarer, samt toalettartikler som jeg ikke får tak i i Norge Åsså et par paperbacks til meg sjøl, fotballdrakt og noe hårstæsj og veske til et par smågaver jeg trengte, et lass med sminke og pysjer som jeg handla for naboen. Ja, også taxfreekvota, da, såklart. 8 kg bagasje da jeg dro, 28 da jeg kom hjem. Ikke dårlig. ;)Godt det ikke er så ofte... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Var i London for to uker sida, og fikk med meg To par bukser, en gensker, tre pysjer, to t-skjorter, seks boxere og en shorts toil Lillemann, En kjole, tre bodyer, tre pysjer, seks par sokker, ei bukse og hårspenner til Snorkfrøken, To topper, ei bukse, sko, veske, øredobber, noe hårstæsj, en del sminke og litt undertøy til meg sjøl, Seks dvd'er, en sixpack med øl han liker, som ikke er her, og ei skjorte til gubben En haug med bake- og sjokolade og matvarer, samt toalettartikler som jeg ikke får tak i i Norge Åsså et par paperbacks til meg sjøl, fotballdrakt og noe hårstæsj og veske til et par smågaver jeg trengte, et lass med sminke og pysjer som jeg handla for naboen. Ja, også taxfreekvota, da, såklart. 8 kg bagasje da jeg dro, 28 da jeg kom hjem. Ikke dårlig. ;)Godt det ikke er så ofte... Nesten som å være på flyttefot det jo *ler* Men jeg er enig, man må handle litt ekstra når man er utenlands. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Harry Potter er bare bra da, skikkelig glad i sånne "eventyrfilmer" jeg da. Leste om telefonen på amobil, høres bra ut. Er den så "plast" som de sier, og har den så liten skjerm? Skal ha ny selv en av dagene, kanskje det må bli den, gett Jeg får ingen følelse av plast, og den forrige telefonen jeg hadde var en Nokia 7610, altså en med gigantisk skjerm, og jeg legger ikke engang merke til at skjermen er mindre på denne, selv om den er det. Telefonen er jo betraktelig mindre enn den jeg hadde sist. Men sjekk den ut i butikken! 0 Siter
Velouria Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg handlet nettopp 10 vinglass Sentimento fra Hadeland, så på noen kjappe tastetrykk klarte jeg å svi 2490,-. Fikk nemlig to av de i gave her om dagen og tenkte det hadde vært kjekkere med tolv 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det var vel stort sett mat, vin, øl, røyk og godteri... på harryturen til sverige for to uker siden. Neste gang jeg får handlemani, er nok når jeg skal til london i sommer! Glede seg. Da blir det klær og forhåpentligvis sko. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Likte du Finding Neverland? Hadde ikke du sett den før forresten? :-) Finding Neverland viste seg å være veldig bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.