bugge -jenta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Finding Neverland viste seg å være veldig bra! Jeg handlet MP3- spiller for en time siden. Yippieeee! Litt må en ha igjen for å bli 35 år. Jeg er ikke lenger tidlig i 30 - åra ( 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Finding Neverland viste seg å være veldig bra! Jeg noterer meg dette bak øret, og skal prøve å få sett den snart. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg handlet MP3- spiller for en time siden. Yippieeee! Litt må en ha igjen for å bli 35 år. Jeg er ikke lenger tidlig i 30 - åra ( Gratulerer med dagen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg noterer meg dette bak øret, og skal prøve å få sett den snart. Det burde du. Jeg tror forresten jeg har en Johnny Depp-fetish. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det burde du. Jeg tror forresten jeg har en Johnny Depp-fetish. Det har jeg også 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det har jeg også Han gjør ikke en dårlig film. Selv dårlige filmer han deltar i (og den eneste jeg kan komme på er Secret Window), blir severdige på grunn av han. Gleder meg allerede til Pirates Of The Caribbean 2. Og det til tross for at jeg egentlig aldri liker oppfølgere. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Han gjør ikke en dårlig film. Selv dårlige filmer han deltar i (og den eneste jeg kan komme på er Secret Window), blir severdige på grunn av han. Gleder meg allerede til Pirates Of The Caribbean 2. Og det til tross for at jeg egentlig aldri liker oppfølgere. I tillegg til å være en god skuespiller, er han ganske snasen å se på også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 I tillegg til å være en god skuespiller, er han ganske snasen å se på også. Ja, hadde jeg vært mer kvinnfolk enn jeg er så hadde han utvilsomt toppet min liste over hunks! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Morro med stor flatskjerm. Ha en fin TV helg da Den tv'n er bare superbra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.