laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Sist gang jeg sov med linser ble jeg veldig overrasket da jeg våknet. Jeg satte meg opp i senga, så meg rundt og lurte på hvorfor i all verden jeg så så godt. Jeg lurte på om Vår Herre hadde gjort et under. Men så skjønte jeg at det bare var linsene som satt igjen fra dagen før. *lol* :-) Jeg har våknet sånn jeg og..Men da er gjerne øyet såpass grufsete at jeg skjønner hva som har skjedd relativt instant. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 He he...og du som lurte på hva det kunne være tidligere her... Det skal jeg huske på neste gang noen søker råd for kun et kløende øye : grav etter gamle kontaktlinser *ler* Ha en god og kløfri helg Takker! :-) Jeg skal også memorisere dette, slik at jeg vet hva det kan være en annen gang. Selvom jeg skal prøve å ikke la det bli en neste gang..:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Hahahaha! Er det mulig?! Jupp..:-D 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Ufattelig! Men flott at du ble kvitt problemet, da! Det var digg å få den ut..Det føles som et helt nytt øye..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Jeg knakk den en gang jeg skulle ta den ut; en liten bit ble igjen. Skal si den var vanskelig å få bort! Men husk at de kan ikke komme seg bak øyet.... Har du dagslinser? Au! bitlinse er ubehagelig, det har jeg hatt engang også..Mye pirk! Denne var hel og fin, og manifisterte seg som sagt ut fra intet.. Bruker dagslinser ja, men det hender jeg økonomiserer og bruker de litt lenger.. (sånn som nå..;-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja? Hva er det verste som kan skje da? Øm neserygg? :-) Nei. Nei. Nei. Poenget mitt var naturligvis at du kunne risikert at brillene vandret inn i hodet ditt, via det ene øyet. Den spøken hørtes mye bedre ut inne i hodet mitt i natt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Nei. Nei. Nei. Poenget mitt var naturligvis at du kunne risikert at brillene vandret inn i hodet ditt, via det ene øyet. Den spøken hørtes mye bedre ut inne i hodet mitt i natt. *lol* Ingen spøking etter midnatt..;-) 0 Siter
Freya Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Usjda! Bare pass på øyet ditt nå da, kjøp noe Kloramfenikol øyesalve på apoteket eller noe. (Hvis det er betennelse.) Jeg er redd for øynene mine, ser så dårlig at jeg ikke har råd til å "ødelegge" dem enda mer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Usjda! Bare pass på øyet ditt nå da, kjøp noe Kloramfenikol øyesalve på apoteket eller noe. (Hvis det er betennelse.) Jeg er redd for øynene mine, ser så dårlig at jeg ikke har råd til å "ødelegge" dem enda mer. Takk for omtanken, men det gikk bra denne gangen..:-) Var bortom optikeren så han kunne kikke på øyet, han var litt småstreng i stemmen og sa det kom til å være irritert en stund og jeg fikk linseforbud til tirsdag, men ellers var alt helt i orden.. Jeg er sånn en kløne..:-) 0 Siter
Freya Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Takk for omtanken, men det gikk bra denne gangen..:-) Var bortom optikeren så han kunne kikke på øyet, han var litt småstreng i stemmen og sa det kom til å være irritert en stund og jeg fikk linseforbud til tirsdag, men ellers var alt helt i orden.. Jeg er sånn en kløne..:-) Hihi... Bra det ikke gikk verre da. Skal du gå og se med ett øye du nå da? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Hihi... Bra det ikke gikk verre da. Skal du gå og se med ett øye du nå da? Jepp, nå blir det halvblinde dager her..:-o Jeg merker at koordinasjonen blir litt pussig..Og det var den i grunn fra før og, så dette kan bli spennende..;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Du er ikke helt god ;o) Bra du har to øyne, da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.