hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei. Livet suger og jeg er en dust. Jeg er 25 år (gutt) som er sammen (samboer) med verdens nydeligste jente – jeg virkelig elsker henne. Hun er den første jeg har elsket og jeg har siden vi ble sammen trodd at hun også blir den enenste for meg før jeg pakker sammen. Før jeg ble sammen med min kjæreste var jeg en playboy. Ingen trodde at jeg kunne holde meg til en dame. Det gledet meg at jeg kunne vise at de tok feil og at jeg var den mest trofaste av alle. Nå er jeg i stedet en dritt. For 1 år siden (like før vår 2årsdag) var jeg på såkalt guttetur. Jeg mistet kontrollen over alkoholinntaket og presterte å kysse en dame som på død å liv insisterte på å ligge med meg (noe som selvfølgelig bare skjer når man har dame…). Det hele varte bare 10-15 sekunder, før jeg fikk summet meg og forlot åstedet med verdens værste følelse. Jeg var nå under utrostatistikken og ville aldri kunne si til min snille kjæreste at jeg hadde vært trofast. For et jævla idiotisk kyss – IDIOT! Jeg valgte ikke å si noe til henne etter samtaler med mine 2 beste venner. Jeg skjønte hvor dum jeg hadde vært og sa til meg selv at det der, det gjør du aldri igjen! Et år senere (nå nylig) er jeg på nok en guttetur (sukk) og så skjer det faenmeg i helvete igjen. Fikk rapport om morgen fra en av gutta og vage flashbacks boret seg igjennom hodet mitt. Jeg husker at jeg slapp all sans og samling i gjerningsøyeblikket. Nesten som om jeg ga faen i alt jeg hadde. Vi klina og jeg befølte brystene hennes. Etter noe minutter (vet ikke hvor lenge) forlot jeg også denne gang åstedet og innrømmet alt til min beste venn. Jeg strigråt som bare patetiske menn kan gjøre og lurte på hvorfor i helvete jeg holdt på slik. Han mente jeg var selvdestruktiv (jeg har hatt en tung depresjon for og store omveltninger i livet mitt for 1 år siden med tilbakefall). Ryktene gikk og alle guttene fikk vite hva som hadde hendt og sa uoppfordret: what goes on tour, stays on tour…Angeren jeg følte da og som henger igjen nå en uke senere er det værste jeg noen gang har opplevd. Jeg har foreløpig holdt det skjult fordi jeg ikke vet hva som skjer med meg. Jeg elsker henne jo! Eller gjør jeg?! Hvordan kan jeg gjøre slikt – jeg vet hvor knust hun ville blitt hvis hun fikk vite om disse 2 episodene. Eller er jeg bare en typisk klisje mann med sterke drifter. Eller var det alkoholen. Jeg vet jeg aldri ville gjort dette hvis jeg ikke hadde vært så drita – men likevel…fy faen. Vårt forhold er det mest åpne og tillitsfulle forhold av de jeg kjenner til men jeg har 2 skjelletter i skapet. Jeg trodde jeg hadde alt! Hun er vakker, snill, tolmodig og sexen er fantastisk. Jeg er ganske selvreflektert men klarer ikke å se logikken eller årsaken til handlingene mine i disse to tilfellene. Hva skal jeg gjøre? Jeg er redd for at jeg kommer til å gjøre noe værre senere. Alle synes jeg er en kjernekar. Det er jeg altså IKKE…Vurderer sykolog. Skal jeg si noe? Tilliten vil for alltid være ødelagt (med god grunn). Hvis jeg ikke kan være tro mot henne vil jeg aldri klare det med noen. Det er den mest deprimerende konklusjonen jeg har gjort meg. Nå er jeg bare deprimert. Hilsen forvirret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Så vidt jeg skjønner har du ikke hatt sex med andre, men du har kysset på ei og klådd litt på ei annen i fylla. Og du ser ut til å angre det og ha store kvaler. Vel, det er jo ikke verdens undergang, da. Det finnes folk som har gjort værre ting enn deg, uten at de plages av halvparten så dårlig samvittighet. Jeg foreslår at du tar lærdom av dette, og begrenser ditt alkoholinntak heretter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Så vidt jeg skjønner har du ikke hatt sex med andre, men du har kysset på ei og klådd litt på ei annen i fylla. Og du ser ut til å angre det og ha store kvaler. Vel, det er jo ikke verdens undergang, da. Det finnes folk som har gjort værre ting enn deg, uten at de plages av halvparten så dårlig samvittighet. Jeg foreslår at du tar lærdom av dette, og begrenser ditt alkoholinntak heretter. takk for svar. bør jeg si noe? Eller vil det gjøre vondt værre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Gripende innlegg dette her. Om det er riktig eller feil hva jeg skal si vites ikke men jeg synes følgene : Du har vært en stor playboy, og har forandret deg veldig for jenta du elsker. Det er godt gjort - og en selvfølge selvsakt - at du har forandret deg slik. Nå har du altså tråkket i baret i et par anledninger og lider veldig. Jeg synes du skal skrive ut dette som du har skrevet her, sammen med et eget notat ala dagbok putter du dette i en konvolutt som du gjemmer godt bort og daterer. Så slutter du med slike fyllekuler, det er greit å ta en drink og kose seg men om du ikke klarer å styre hvor full du blir så er det best å la være. Sats alt på den jenta du er så glad i og legg vekk sider av deg selv - som drikkinga - som kan ødelegge det dere har sammen, og som vi kan lese DEG. Om jenta de skulle høre hva som har skjedd en dag så prøver du å fortelle henne hvordan det ligger ann, da kan du også ta frem dette brevet og vise henne at du den gang led av de største kvaler. Gjort er gjort, takk og lov gikk du ikke lenger, og du har bevis til henne for at det var uten gode følelser, bare vonde. Så får vi håpe hun elsker deg høyt tilbake, har forstålese for situasjonene og tro på deg og det du har skrevet og mener. Det er "mye forlangt" av jenta di, så sørg for å ikke havn i baret igjen. Ønsker deg lykke til iallefall, vondt at dine feilsteg skal lage så mye vondt, men det er positivt og negativt med alt ting, det positive her er at du nok kan tolke ditt gode indre fra din anger og da menes også dette at det er sider det lar seg gjøre noe med. Om "fylla har skylda" så må jo første bud bli at du tar i et tak der. Ha en fin helg tross alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Vel vel, du har ihvertfall ikke løpt linen ut, men hadde vett til å stoppe i tide! Bare det er jo flott! Ikke alle greier det i en sånn situasjon. Ser du har det vanskelig, og begynner å tvile på om du egentlig elsker henne ettersom du kan gjøre noe sånt. Det er lett å gjøre ting man ellers ikke ville ha gjort når man er full. Og det er helt normalt å bli fristet, til og med betatt av andre selv om man elsker partneren sin. Det er hva du gjør med det som har betydning. Nå har du vært utpå to ganger i forbindelse med gutteturer og alkohol. Det må du ta til deg som lærdom. Ettersom du ikke har vært i et seriøst forhold før, har du heller ikke opparbeidet deg, eller trent på selvkontroll i slike situasjoner. Du sier jo selv at ingen trodde du skulle greie å holde deg til kun en dame. Synes det er flott at du tar det du har gjort på alvor! Jeg har også vært en flørt tidligere, men det går fint nå. Men du må ta tak i det nå, ellers vil du snart gjøre noe du angrer på igjen, og da har du tapt! For da begynner du å godta at du ER sånn, og ikke kan forandre deg. - Begrens alkoholinntak. Det er fullt mulig! - Vær obs på deg selv når du er på guttetur, drikk lite, ikke la deg selv komme i slike situasjoner (la være å flørte, trekk deg tidlig fra situasjoner som kan utvikle seg) - Evt avtal med en av de andre at han skal gi deg et hint om du kommer på "farlige veier". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Gripende innlegg dette her. Om det er riktig eller feil hva jeg skal si vites ikke men jeg synes følgene : Du har vært en stor playboy, og har forandret deg veldig for jenta du elsker. Det er godt gjort - og en selvfølge selvsakt - at du har forandret deg slik. Nå har du altså tråkket i baret i et par anledninger og lider veldig. Jeg synes du skal skrive ut dette som du har skrevet her, sammen med et eget notat ala dagbok putter du dette i en konvolutt som du gjemmer godt bort og daterer. Så slutter du med slike fyllekuler, det er greit å ta en drink og kose seg men om du ikke klarer å styre hvor full du blir så er det best å la være. Sats alt på den jenta du er så glad i og legg vekk sider av deg selv - som drikkinga - som kan ødelegge det dere har sammen, og som vi kan lese DEG. Om jenta de skulle høre hva som har skjedd en dag så prøver du å fortelle henne hvordan det ligger ann, da kan du også ta frem dette brevet og vise henne at du den gang led av de største kvaler. Gjort er gjort, takk og lov gikk du ikke lenger, og du har bevis til henne for at det var uten gode følelser, bare vonde. Så får vi håpe hun elsker deg høyt tilbake, har forstålese for situasjonene og tro på deg og det du har skrevet og mener. Det er "mye forlangt" av jenta di, så sørg for å ikke havn i baret igjen. Ønsker deg lykke til iallefall, vondt at dine feilsteg skal lage så mye vondt, men det er positivt og negativt med alt ting, det positive her er at du nok kan tolke ditt gode indre fra din anger og da menes også dette at det er sider det lar seg gjøre noe med. Om "fylla har skylda" så må jo første bud bli at du tar i et tak der. Ha en fin helg tross alt. takk skal du ha for fint svar! Det var smart. Jeg skal gjøre akkurat det med brevet. Når det gjelder drikkingen så blir jeg meget sjeldent drita. Faktisk er det bare 2 ganger de siste årene - nettopp de 2 gangene. Derfor må jeg aldri bli det igjen. Klarer jeg det tror jeg det er håp. Nachspiele må jeg også finne en løsning på. Det funker ikke. I begge tilfellene var det de andre guttene som hadde med damene på overnattning, noe jeg egentlig var i mot. Jeg drar aldri på natchspiele selv. tusen takk, det hjalp litt mvh meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Vel vel, du har ihvertfall ikke løpt linen ut, men hadde vett til å stoppe i tide! Bare det er jo flott! Ikke alle greier det i en sånn situasjon. Ser du har det vanskelig, og begynner å tvile på om du egentlig elsker henne ettersom du kan gjøre noe sånt. Det er lett å gjøre ting man ellers ikke ville ha gjort når man er full. Og det er helt normalt å bli fristet, til og med betatt av andre selv om man elsker partneren sin. Det er hva du gjør med det som har betydning. Nå har du vært utpå to ganger i forbindelse med gutteturer og alkohol. Det må du ta til deg som lærdom. Ettersom du ikke har vært i et seriøst forhold før, har du heller ikke opparbeidet deg, eller trent på selvkontroll i slike situasjoner. Du sier jo selv at ingen trodde du skulle greie å holde deg til kun en dame. Synes det er flott at du tar det du har gjort på alvor! Jeg har også vært en flørt tidligere, men det går fint nå. Men du må ta tak i det nå, ellers vil du snart gjøre noe du angrer på igjen, og da har du tapt! For da begynner du å godta at du ER sånn, og ikke kan forandre deg. - Begrens alkoholinntak. Det er fullt mulig! - Vær obs på deg selv når du er på guttetur, drikk lite, ikke la deg selv komme i slike situasjoner (la være å flørte, trekk deg tidlig fra situasjoner som kan utvikle seg) - Evt avtal med en av de andre at han skal gi deg et hint om du kommer på "farlige veier". setter pris på svaret ditt Jo, jeg elsker henne. Det er jeg sikker på. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar for å forsette forholdet. Er pga dette blitt forvirret. Hun er eldre enn meg, og vi har snakket om å få barn og skaffe hus om ikke så lenge. Lurer på om jeg skjuler noen panikkinnslag som ligger og lurer. Alt skjedde så fort. Nå er det superseriøst. Men jeg tror jeg skal finne ut av dette hos en sykolog. Du har rett med drikkingen. Det er det som utløser det. Vi var på en øy og jeg gikk tom for øl som jeg vanlighvis drikker. Så måtte jeg ta til takke med punsj som jeg hater. Hadde glemt hvor hardt sånt plutselig smeller. Men er det lurt å si noe? Jeg tror ikke det, men jeg har pushet igjennom en veldig åpen linje i forholdet vårt og nå er det jeg som skjuler ting. mvh meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 takk for svar. bør jeg si noe? Eller vil det gjøre vondt værre? Nei, jeg synes ikke du skal si noe. Så lenge kompisene dine vet å holde kjeft så hun ikke får vite det ad omveier! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 setter pris på svaret ditt Jo, jeg elsker henne. Det er jeg sikker på. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar for å forsette forholdet. Er pga dette blitt forvirret. Hun er eldre enn meg, og vi har snakket om å få barn og skaffe hus om ikke så lenge. Lurer på om jeg skjuler noen panikkinnslag som ligger og lurer. Alt skjedde så fort. Nå er det superseriøst. Men jeg tror jeg skal finne ut av dette hos en sykolog. Du har rett med drikkingen. Det er det som utløser det. Vi var på en øy og jeg gikk tom for øl som jeg vanlighvis drikker. Så måtte jeg ta til takke med punsj som jeg hater. Hadde glemt hvor hardt sånt plutselig smeller. Men er det lurt å si noe? Jeg tror ikke det, men jeg har pushet igjennom en veldig åpen linje i forholdet vårt og nå er det jeg som skjuler ting. mvh meg Jepp, helt sikkert noen følelser av panikk i dette også, uten at det forklarer hele saken. Stort sett er det det at du fikk for mye å drikke, og fristelsen var der. Jeg får alltid en tendens til kalde føtter når store ting skjer i forholdet. Giftet meg for to år siden, og nå bygger vi hus. Binder meg stadig fastere, og begge gangene har jeg vært litt skremt. Men vet også at det er denne mannen jeg vil ha...selv om vi krangler og er sinte på hverandre av og til, og selv om jeg av og til synes at andre menn er spennende og flotte. Og når slike store ting kommer fort, blir man litt betenkt. Det skal man være, ikke lurt å hive seg inn i noe helt uten å ha tenkt over det. Likevel kan det føles skremmende og bindende. Da må en bare holde fast på den følelsen at det faktisk er denne mannen/kvinnen en vil ha! Er litt i tvil om du bør fortelle det eller ikke. Det kan ødelegge mye av tilliten, hun kommer nok til å ta det tungt, og det vil føles vanskelig å stole på deg igjen. Samtidig har hun rett til å få vite hvordan ting egentlig er i forholdet. Og ut i fra det bestemme om hun vil satse på deg eller ikke. Pr i dag har hun jo en litt annen oppfatning av forholdet enn det som er realiteten. Synes ihvertfall du bør snakke med henne om at ting går litt for fort for din del når det gjelder hus og barn. Det er IKKE lurt å forhaste seg med slike ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramina Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 takk skal du ha for fint svar! Det var smart. Jeg skal gjøre akkurat det med brevet. Når det gjelder drikkingen så blir jeg meget sjeldent drita. Faktisk er det bare 2 ganger de siste årene - nettopp de 2 gangene. Derfor må jeg aldri bli det igjen. Klarer jeg det tror jeg det er håp. Nachspiele må jeg også finne en løsning på. Det funker ikke. I begge tilfellene var det de andre guttene som hadde med damene på overnattning, noe jeg egentlig var i mot. Jeg drar aldri på natchspiele selv. tusen takk, det hjalp litt mvh meg Fint å se at du føler deg litt lettere. Det er nå ennå slik at når man bestemmer seg for å være to så er det ofte ting som må gies bort som en kan ha med god samvittighet når man er en. Å gi fra seg fyll og fest synes ikke jeg er en stor pris når man ser hva man kan få tilbake...alt hva et forhold mellom to kan være. La fortid være fortid og gled deg med nutiden, gi fra deg og ta imot. Håper planene dine ikke slår sprekker noen gang. Igjen lykke til og riktig god helg, kos dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanne22 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ta ansvar for dine handlinger. men mest av alt, om du er på guttetur, SÅ HOLD DEG UNNA ALKOHOLEN! Da vil du heller ikke være utro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cherise Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja, du er en dritt. Finnes ikke unnskyldninger for å gjøre sånt. Ikke skyld på alkoholen, det er _du_ som styrer inntaket. Hvis du virkelig mener at du angrer så får du la være å drikke så mye. Såpass klarer du vel? Du reiser heller ikke på flere gutteturer hvis du mener noe med det du skriver. Hva som skjer hvis du forteller sannheten til dama di er umulig å si. Men slike hemmeligheter har en lei tendens til å dukke opp igjen en gang uansett.... Så mitt motto er at ærlighet varer lengst uansett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Ja, du er en dritt. Finnes ikke unnskyldninger for å gjøre sånt. Ikke skyld på alkoholen, det er _du_ som styrer inntaket. Hvis du virkelig mener at du angrer så får du la være å drikke så mye. Såpass klarer du vel? Du reiser heller ikke på flere gutteturer hvis du mener noe med det du skriver. Hva som skjer hvis du forteller sannheten til dama di er umulig å si. Men slike hemmeligheter har en lei tendens til å dukke opp igjen en gang uansett.... Så mitt motto er at ærlighet varer lengst uansett. takk for svar ja det er jeg. Skylder ikke på alkoholen. Ansvaret er mitt. Men det er kun uten hodet (dvs med alt for mye alkohol) jeg kunne ha funnet på å gjøre noe sånt. Men så er det jo mitt ansvar å ikke sette meg i en sånn situasjon. Først nå vet jeg at det da er høyt sannsynlig at jeg driter meg ut i slike settinger. Drakk meg liksom ikke full for å gå å klå på den første jeg så - drikker ikke for å ha en unnskyldning, hvis du tror det. Jeg hadde ikke planer om å bli snydens, men du kjenner kanskje noen som også blitt drita uten å planlegge det med fullt overlegg? mvh meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cherise Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 takk for svar ja det er jeg. Skylder ikke på alkoholen. Ansvaret er mitt. Men det er kun uten hodet (dvs med alt for mye alkohol) jeg kunne ha funnet på å gjøre noe sånt. Men så er det jo mitt ansvar å ikke sette meg i en sånn situasjon. Først nå vet jeg at det da er høyt sannsynlig at jeg driter meg ut i slike settinger. Drakk meg liksom ikke full for å gå å klå på den første jeg så - drikker ikke for å ha en unnskyldning, hvis du tror det. Jeg hadde ikke planer om å bli snydens, men du kjenner kanskje noen som også blitt drita uten å planlegge det med fullt overlegg? mvh meg Selvsagt. Har vært driting selv uten å planlegge det, jeg. Ikke ofte, men det har skjedd. Men er det egentlig noe automatikk i at hvis man blir full nok så får man lyst å være utro/kline med andre? Man kan jo gjøre mye rart i fylla, men hvorfor må det involvere andre personer av det motsatte kjønn? Selv tror jeg ikke jeg kunne gjort noe sånt uten å være bevisst på at "nå går jeg over grensa". Man tar et valg selv om man er full. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Selvsagt. Har vært driting selv uten å planlegge det, jeg. Ikke ofte, men det har skjedd. Men er det egentlig noe automatikk i at hvis man blir full nok så får man lyst å være utro/kline med andre? Man kan jo gjøre mye rart i fylla, men hvorfor må det involvere andre personer av det motsatte kjønn? Selv tror jeg ikke jeg kunne gjort noe sånt uten å være bevisst på at "nå går jeg over grensa". Man tar et valg selv om man er full. Nei jeg sier ikke at det er noe automatikk i det. Men det som er pussig er at begge de 2 gangene jeg har blitt kanakas i den siste tiden har jeg blitt aktivt sjekket opp av damer. Det har skjedd før når jeg er lettere brisen - og da tar jeg komplimentet og drar hjem med god følelse og selvtillit. Men når jeg er først en sjelden gang er black out full, da ser det ut til at jeg velger en annen løsning. Sukk. Jeg skal innrømme at jeg er av den typen som kun (prøvde) prøver å holde meg trofast for å respektere min partner. Personlig kunne jeg ha hatt sex med andre hvis det var ok. Men det skjer jo ikke i den virkelige verden. Derimot kjenner jeg mange (med sterk overvekt av kvinner) som ikke en gang ville vært interessert i å ligge med noen andre enn i sin kjæreste. Av og til missunner jeg kvinners oppfatning av et forhold. For min kjæreste er det lett å være trofast. Hun sier at ingen andre kommer i nærheten av meg. Dessuten vet jeg at hun ikke har behov for mer sex. Hennes behov strekker seg ikke til meg en gang. Jeg derimot må balansere ut mitt sexbehov på " egenhånd" gjevnlig, for å ikke føle meg sexuelt nedprioritet. Og dette vet hun (ps. vi har fantastisk sex ca 1 gang i uka). Du fatter ikke hvilke krefter som river i meg når jeg trekker meg unna hvis flotte damer prøver seg.Hadde min kjæreste følt det sånn, eller noen damer for den skyld - ja da lurer jeg på hvordan det ville gått for dem (prøver ikke provosere eller unnskylde). Jeg tror det er som klisjeen. Men er mer som bikkjer. I hvertfall jeg (høres ikke så bra ut men). Prøver ikke virke som en ekkel gris, er bare helt ærlig. mvh espen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Nei jeg sier ikke at det er noe automatikk i det. Men det som er pussig er at begge de 2 gangene jeg har blitt kanakas i den siste tiden har jeg blitt aktivt sjekket opp av damer. Det har skjedd før når jeg er lettere brisen - og da tar jeg komplimentet og drar hjem med god følelse og selvtillit. Men når jeg er først en sjelden gang er black out full, da ser det ut til at jeg velger en annen løsning. Sukk. Jeg skal innrømme at jeg er av den typen som kun (prøvde) prøver å holde meg trofast for å respektere min partner. Personlig kunne jeg ha hatt sex med andre hvis det var ok. Men det skjer jo ikke i den virkelige verden. Derimot kjenner jeg mange (med sterk overvekt av kvinner) som ikke en gang ville vært interessert i å ligge med noen andre enn i sin kjæreste. Av og til missunner jeg kvinners oppfatning av et forhold. For min kjæreste er det lett å være trofast. Hun sier at ingen andre kommer i nærheten av meg. Dessuten vet jeg at hun ikke har behov for mer sex. Hennes behov strekker seg ikke til meg en gang. Jeg derimot må balansere ut mitt sexbehov på " egenhånd" gjevnlig, for å ikke føle meg sexuelt nedprioritet. Og dette vet hun (ps. vi har fantastisk sex ca 1 gang i uka). Du fatter ikke hvilke krefter som river i meg når jeg trekker meg unna hvis flotte damer prøver seg.Hadde min kjæreste følt det sånn, eller noen damer for den skyld - ja da lurer jeg på hvordan det ville gått for dem (prøver ikke provosere eller unnskylde). Jeg tror det er som klisjeen. Men er mer som bikkjer. I hvertfall jeg (høres ikke så bra ut men). Prøver ikke virke som en ekkel gris, er bare helt ærlig. mvh espen Jeg tror nok fristelsen kan være stor for en del damer også. Det er tross alt omtrent like mange damer som menn som er utro, i følge statistikken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cherise Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Nei jeg sier ikke at det er noe automatikk i det. Men det som er pussig er at begge de 2 gangene jeg har blitt kanakas i den siste tiden har jeg blitt aktivt sjekket opp av damer. Det har skjedd før når jeg er lettere brisen - og da tar jeg komplimentet og drar hjem med god følelse og selvtillit. Men når jeg er først en sjelden gang er black out full, da ser det ut til at jeg velger en annen løsning. Sukk. Jeg skal innrømme at jeg er av den typen som kun (prøvde) prøver å holde meg trofast for å respektere min partner. Personlig kunne jeg ha hatt sex med andre hvis det var ok. Men det skjer jo ikke i den virkelige verden. Derimot kjenner jeg mange (med sterk overvekt av kvinner) som ikke en gang ville vært interessert i å ligge med noen andre enn i sin kjæreste. Av og til missunner jeg kvinners oppfatning av et forhold. For min kjæreste er det lett å være trofast. Hun sier at ingen andre kommer i nærheten av meg. Dessuten vet jeg at hun ikke har behov for mer sex. Hennes behov strekker seg ikke til meg en gang. Jeg derimot må balansere ut mitt sexbehov på " egenhånd" gjevnlig, for å ikke føle meg sexuelt nedprioritet. Og dette vet hun (ps. vi har fantastisk sex ca 1 gang i uka). Du fatter ikke hvilke krefter som river i meg når jeg trekker meg unna hvis flotte damer prøver seg.Hadde min kjæreste følt det sånn, eller noen damer for den skyld - ja da lurer jeg på hvordan det ville gått for dem (prøver ikke provosere eller unnskylde). Jeg tror det er som klisjeen. Men er mer som bikkjer. I hvertfall jeg (høres ikke så bra ut men). Prøver ikke virke som en ekkel gris, er bare helt ærlig. mvh espen Ja, ærlig er du. det skal du ha! Tror ikke nødvendigvis forskjellen er så stor mellom kjønnene som du skriver. Kjønnsdriften er kanskje sterkere hos menn enn kvinner sånn generelt, men dette er jo også veldig individuelt. Tror mange kvinner også ville benyttet seg av muligheten til å ha sex med andre dersom det var helt ok for kjæresten. Men det er det jo ikke, så tanken er jo hypotetisk. Kvinner har også et sterkt behov for bekreftelse fra andre menn og det kan være veldig vanskelig å "slite seg løs" fra en situasjon hvor man blir sjekket opp av en annen. Ikke glem at kvinner er mer utro enn menn... Hva kjæresten din sier er en ting. Noe helt annet er hva hun egentlig mener... Vi kvinner er ikke alltid engler selv om vi gjerne gir inntrykk av det:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1288982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skygge Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Stakkars kjæresten din. Syns ikke noe om din oppførsel i det hele tatt. Ta ansvar for dine handlinger og fortell din kjæreste sannheten nå, før dere går videre med forholdet. Så får hun iallefall et valg om hun vil dele sitt liv med en som har problemer med å være trofast. Er vel bedre å være ærlig nå og så jobbe videre med seg selv for å ikke slike ting skjer igjen. Hva om noen få år fram i tid, da har dere kansje fått barn sammen. Og så er du muligens utro og forholdet sprekker ? Er det virkelig rettferdig at jenta skal gå rundt og tro at du er ærlig og oppegående mann. Når du egentlig ikke er moden nok for å takle det å i et seriøst forhold ? Du får ta konsekvensene av dine handlinger og respektere din dame nok for å fortelle henne om hva du har gjort. Alle dine kompiser vet det, men ikke den personen du skal dele dit liv med !?! Jeg mener at du gik over en grense med dine handlinger. Trofaste menn går ikke rundt og kliner med andre damer og tar på brystene demses Gik kansje ikke så langt at dere hadde sex, men hva med neste gang. Du har jo allrede sluppet unna med denne oppførselen. Nei, det å ikke fortelle henne noe for å ikke såre henne syns jeg blir sååå utrolig feil. Du får være voksen og la henne gjøre sin valg om framtiden vitende om hva du har gjort. Ikke å føre henne bak lyset og la henne drømme og barn og lys framtid når du tydeligvis har problemer med å holde deg på matta. Kansje hun blir rasende og avslutter forholdet, eller kansje dere jobber dere ut av dette og kan gå videre med forholdet vitende at dere er åpne og ærlige mot hverandre. Har kansje meninger som ikke andre liker. Men shit au... Jeg mener ærlighet og åpenhet varer lengst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1289200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hassle Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 SÅ du har kysset to damer, og befølt brystene på den ene. Dette er ikke all verden, ikke vær så streng med deg selv. Du har klart å stoppe i tide, heldigvis! Når du nå vet at dette kan skje, så har du større muligheter for å hindre gjentakelse. Kanskje skal du likevel få snakket med en psykolog, for å få sortert litt, og kanskje ufarliggjort det hele. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1290055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrErnest Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 takk for svar ja det er jeg. Skylder ikke på alkoholen. Ansvaret er mitt. Men det er kun uten hodet (dvs med alt for mye alkohol) jeg kunne ha funnet på å gjøre noe sånt. Men så er det jo mitt ansvar å ikke sette meg i en sånn situasjon. Først nå vet jeg at det da er høyt sannsynlig at jeg driter meg ut i slike settinger. Drakk meg liksom ikke full for å gå å klå på den første jeg så - drikker ikke for å ha en unnskyldning, hvis du tror det. Jeg hadde ikke planer om å bli snydens, men du kjenner kanskje noen som også blitt drita uten å planlegge det med fullt overlegg? mvh meg Etter min mening så er utroskap grunn for å gjøre det slutt uansett. Men om dama di godtar at du har kysset 2 jenter, så er det jo ingenting som er bedre. Du bør fortelle henne det. Selv om du vet det kan bety at det blir slutt. Ellers kommer det til å ete deg opp innvendig. Kanskje du/dere kan oppsøke en 3 part, som dere kan ha et par samtaler med. Høres ut som du trenger å prate med en psykolog/terapeut. Ønsker deg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187600-utroskap-jeg-beveger-meg-i-feil-retning/#findComment-1298554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.