Gå til innhold

Utroskap - jeg beveger meg i feil retning

Anbefalte innlegg

Ja, ærlig er du. det skal du ha!

Tror ikke nødvendigvis forskjellen er så stor mellom kjønnene som du skriver. Kjønnsdriften er kanskje sterkere hos menn enn kvinner sånn generelt, men dette er jo også veldig individuelt.

Tror mange kvinner også ville benyttet seg av muligheten til å ha sex med andre dersom det var helt ok for kjæresten. Men det er det jo ikke, så tanken er jo hypotetisk. Kvinner har også et sterkt behov for bekreftelse fra andre menn og det kan være veldig vanskelig å "slite seg løs" fra en situasjon hvor man blir sjekket opp av en annen. Ikke glem at kvinner er mer utro enn menn... Hva kjæresten din sier er en ting. Noe helt annet er hva hun egentlig mener... Vi kvinner er ikke alltid engler selv om vi gjerne gir inntrykk av det:)

Så du mener damer er mer utro? Sukk, og dette sier du rett før dama skal på tur i 14 dager...

Fortsetter under...

Ja, ærlig er du. det skal du ha!

Tror ikke nødvendigvis forskjellen er så stor mellom kjønnene som du skriver. Kjønnsdriften er kanskje sterkere hos menn enn kvinner sånn generelt, men dette er jo også veldig individuelt.

Tror mange kvinner også ville benyttet seg av muligheten til å ha sex med andre dersom det var helt ok for kjæresten. Men det er det jo ikke, så tanken er jo hypotetisk. Kvinner har også et sterkt behov for bekreftelse fra andre menn og det kan være veldig vanskelig å "slite seg løs" fra en situasjon hvor man blir sjekket opp av en annen. Ikke glem at kvinner er mer utro enn menn... Hva kjæresten din sier er en ting. Noe helt annet er hva hun egentlig mener... Vi kvinner er ikke alltid engler selv om vi gjerne gir inntrykk av det:)

"Ikke glem at kvinner er mer utro enn menn"?

Hva bygger du dette på?

De undersøkelsene jeg har sett, sier det motsatte. Nemlig at det er menn som er mest utro.

Gjest cherise

"Ikke glem at kvinner er mer utro enn menn"?

Hva bygger du dette på?

De undersøkelsene jeg har sett, sier det motsatte. Nemlig at det er menn som er mest utro.

De undersøkelsene jeg har sett sier at kvinner oftere er utro enn menn (eller i alle fall like ofte, husker ikke prosentene). Det er visst en myte at menn er mest utro. Det er jo også kvinner som oftest bryter ut av forhold.

De undersøkelsene jeg har sett sier at kvinner oftere er utro enn menn (eller i alle fall like ofte, husker ikke prosentene). Det er visst en myte at menn er mest utro. Det er jo også kvinner som oftest bryter ut av forhold.

Jeg trodde det var slik at mennene fortsatt "leder", men at kvinnene tar innpå.

Ellers tror jeg at årsakene til utroskap ofte er litt ulike for kvinner og menn. (Selvsagt også individuelt ulike).

For menn handler det ofte om sex og erobring, for kvinner handler det ofte om forelskelse eller behov for oppmerksomhet og bekreftelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...