hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hei. Livet suger og jeg er en dust. Jeg er 25 år (gutt) som er sammen (samboer) med verdens nydeligste jente jeg virkelig elsker henne. Hun er den første jeg har elsket og jeg har siden vi ble sammen trodd at hun også blir den enenste for meg før jeg pakker sammen. Før jeg ble sammen med min kjæreste var jeg en playboy. Ingen trodde at jeg kunne holde meg til en dame. Det gledet meg at jeg kunne vise at de tok feil og at jeg var den mest trofaste av alle. Nå er jeg i stedet en dritt. For 1 år siden (like før vår 2årsdag) var jeg på såkalt guttetur. Jeg mistet kontrollen over alkoholinntaket og presterte å kysse en dame som på død å liv insisterte på å ligge med meg (noe som selvfølgelig bare skjer når man har dame ). Det hele varte bare 10-15 sekunder, før jeg fikk summet meg og forlot åstedet med verdens værste følelse. Jeg var nå under utrostatistikken og ville aldri kunne si til min snille kjæreste at jeg hadde vært trofast. For et jævla idiotisk kyss IDIOT! Jeg valgte ikke å si noe til henne etter samtaler med mine 2 beste venner. Jeg skjønte hvor dum jeg hadde vært og sa til meg selv at det der, det gjør du aldri igjen! Et år senere (nå nylig) er jeg på nok en guttetur (sukk) og så skjer det faenmeg i helvete igjen. Fikk rapport om morgen fra en av gutta og vage flashbacks boret seg igjennom hodet mitt. Jeg husker at jeg slapp all sans og samling i gjerningsøyeblikket. Nesten som om jeg ga faen i alt jeg hadde. Vi klina og jeg befølte brystene hennes. Etter noe minutter (vet ikke hvor lenge) forlot jeg også denne gang åstedet og innrømmet alt til min beste venn. Jeg strigråt som bare patetiske menn kan gjøre og lurte på hvorfor i helvete jeg holdt på slik. Han mente jeg var selvdestruktiv (jeg har hatt en tung depresjon for og store omveltninger i livet mitt for 1 år siden med tilbakefall). Ryktene gikk og alle guttene fikk vite hva som hadde hendt og sa uoppfordret: what goes on tour, stays on tour Angeren jeg følte da og som henger igjen nå en uke senere er det værste jeg noen gang har opplevd. Jeg har foreløpig holdt det skjult fordi jeg ikke vet hva som skjer med meg. Jeg elsker henne jo! Eller gjør jeg?! Hvordan kan jeg gjøre slikt jeg vet hvor knust hun ville blitt hvis hun fikk vite om disse 2 episodene. Eller er jeg bare en typisk klisje mann med sterke drifter. Eller var det alkoholen. Jeg vet jeg aldri ville gjort dette hvis jeg ikke hadde vært så drita men likevel fy faen. Vårt forhold er det mest åpne og tillitsfulle forhold av de jeg kjenner til men jeg har 2 skjelletter i skapet. Jeg trodde jeg hadde alt! Hun er vakker, snill, tolmodig og sexen er fantastisk. Jeg er ganske selvreflektert men klarer ikke å se logikken eller årsaken til handlingene mine i disse to tilfellene. Hva skal jeg gjøre? Jeg er redd for at jeg kommer til å gjøre noe værre senere. Alle synes jeg er en kjernekar. Det er jeg altså IKKE Vurderer sykolog. Skal jeg si noe? Tilliten vil for alltid være ødelagt (med god grunn). Hvis jeg ikke kan være tro mot henne vil jeg aldri klare det med noen. Det er den mest deprimerende konklusjonen jeg har gjort meg. Nå er jeg bare deprimert. Hilsen forvirret. 0 Siter
Mistera Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jaja, sånn går det når man tror man kan skylde på alt mulig:( åsså to ganger da gitt??? Jaja. i min DOL tid har jeg alltid slått hardt ned på utroskap, og gjøre det fortsatt.... men hva betydde dette uwhw#150 eller hva forno! 0 Siter
Hekta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Slutt med gutteturene dine og bli en mann!! Fy!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Selvsagt er ikke dette greit i et forhold og det vet du jo. Men to kyss er davel ikke verdens undergang. Å ta andre på brystene betegner jeg som langt over streken, og hadde min mann gjort det hadde jeg blitt mer flau enn sint iallefall. Mitt eneste råd er å begrense alkoholinntaket, sånn at du har kontroll på deg selv.... 0 Siter
Gjest vis henne respekt Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Bli voksen! Ta ansvar for dine egne handlinger! Slutt å dra på gutteturer, og slutt å drikke alkohol, noe du tydeligvis ikke tåler. Og dersom du vil fortsette å ha et 100 prosent ærlig forhold, så kryp og fortelle henne om det som har skjedd. Lov henne å aldri dra på slike gutteturer igjen. Det vil bli bruduljer, ja, men hun har faktisk rett til å vite hvordan du holder på, og dessuten vil hun før eller senere kunne få vite det av andre og det er tusen ganger verre. Bli voksen, og ta ansvar for det du har gjort! Det er eneste måten du kan hindre at det skjer igjen. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Fortell henne det, og dropp gutteturene heretter. Det blir mye verre for henne å få vite om dette av andre, og før eller siden røper en av gutta seg. Men hvis dette bare var to kyss (skjønte ikke helt hvor langt du gikk med første dama) og litt klining så er det ikke verdens undergang. Synes godt du kan ta en prat med psykolog siden dette åpenbart sliter veldig på deg - at du har ødelagt ditt eget selvbilde. Hvis du sliter med depresjon for noe som ligger lenger tilbake er det kanskje greit å få rusket litt opp i det. Men dropp gutteturene, og fylla.. 0 Siter
Gjest owjgg Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Her er det ikke lett å komme med råd. Gir du avkall på for mye ved å droppe disse fylle-prosjektene/gutteturene??Kan guttaboys gjøre andre ting sammen enn å drikke seg fulle der hvor det er jenter? Hva med fjellturer, fisketurer, kajakkturer. Eventuelt treffes på dagtid (innebandy, squash, golf osv)? Det er tydligvis alkoholen som gjør at du mister hemningene...Og kombinert med gutteturer...der andre regler tydligvis gjelder...."stays on tour"... Du hører ut som en oppegående mann med positive tanker om forholdet ditt. Drifter har alle...Og nå vet du tross alt hva som ikke er bra for deg... 0 Siter
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Her er det ikke lett å komme med råd. Gir du avkall på for mye ved å droppe disse fylle-prosjektene/gutteturene??Kan guttaboys gjøre andre ting sammen enn å drikke seg fulle der hvor det er jenter? Hva med fjellturer, fisketurer, kajakkturer. Eventuelt treffes på dagtid (innebandy, squash, golf osv)? Det er tydligvis alkoholen som gjør at du mister hemningene...Og kombinert med gutteturer...der andre regler tydligvis gjelder...."stays on tour"... Du hører ut som en oppegående mann med positive tanker om forholdet ditt. Drifter har alle...Og nå vet du tross alt hva som ikke er bra for deg... Takk for svar. Jeg har bare vært på gutteturer disse 2 gangene mens jeg har hatt fast forhold. Så de utgjør definitivt en høy risiko for meg. Å være drita liker jeg dårlig. Har bare vært det 2 ganger de siste 3 årene - gjett når. Så det er tydelig å se for meg nå hva jeg skal unngå mvh meg 0 Siter
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Fortell henne det, og dropp gutteturene heretter. Det blir mye verre for henne å få vite om dette av andre, og før eller siden røper en av gutta seg. Men hvis dette bare var to kyss (skjønte ikke helt hvor langt du gikk med første dama) og litt klining så er det ikke verdens undergang. Synes godt du kan ta en prat med psykolog siden dette åpenbart sliter veldig på deg - at du har ødelagt ditt eget selvbilde. Hvis du sliter med depresjon for noe som ligger lenger tilbake er det kanskje greit å få rusket litt opp i det. Men dropp gutteturene, og fylla.. takk for svar den første gangen 1 kyss (5 sek) den andre gangen ett lengere kyss (husker ikke) men ikke sex (over beltestedet for begge parter). Den siste gangen hadde jeg ikke rukket å kjøpe øl (hadde oppriktig planer om å kjøre rolig stil) men måtte ta til takke med punsj som smalt... 0 Siter
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Bli voksen! Ta ansvar for dine egne handlinger! Slutt å dra på gutteturer, og slutt å drikke alkohol, noe du tydeligvis ikke tåler. Og dersom du vil fortsette å ha et 100 prosent ærlig forhold, så kryp og fortelle henne om det som har skjedd. Lov henne å aldri dra på slike gutteturer igjen. Det vil bli bruduljer, ja, men hun har faktisk rett til å vite hvordan du holder på, og dessuten vil hun før eller senere kunne få vite det av andre og det er tusen ganger verre. Bli voksen, og ta ansvar for det du har gjort! Det er eneste måten du kan hindre at det skjer igjen. takk for svar ja, det er kanskje det som er problemet. Jeg føler meg ikke voksen hele døgnet. I noen situasjoner er jeg 15 og i andre 35. Jeg har lyst til å ta ansvar, dvs å gjøre det jeg tror er det riktige. Jeg er ikke helt sikker enda på at det å si det vil føre til noe positivt for hverken henne eller vårt forhold. Mange har forskjellig oppfatning om jeg bør si det eller ikke. Hadde det vært sex hadde jeg sagt det uansett, men med disse kyssene er jeg usikker. Men jeg hører det du sier mvh meg 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Takk for svar. Jeg har bare vært på gutteturer disse 2 gangene mens jeg har hatt fast forhold. Så de utgjør definitivt en høy risiko for meg. Å være drita liker jeg dårlig. Har bare vært det 2 ganger de siste 3 årene - gjett når. Så det er tydelig å se for meg nå hva jeg skal unngå mvh meg For å ta den enkle og opplagte varianten: Du drikker deg ikke drita mer! :-) 0 Siter
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Jaja, sånn går det når man tror man kan skylde på alt mulig:( åsså to ganger da gitt??? Jaja. i min DOL tid har jeg alltid slått hardt ned på utroskap, og gjøre det fortsatt.... men hva betydde dette uwhw#150 eller hva forno! takk for svar ja, har også alltid vært i mot utroskap. Men heldighvis for meg har jeg alltid vært stødig på min mening om at mennesker gjør feil og at monogami er kun er et levesett for å vise respekt i et forhold, men ikke naturlig (mente dette lenge før jeg tabbet meg ut). Hadde vært flaut om jeg prekte i mot utroskap for å så gjøre det selv. Men likevel synes jeg jo dette er helt uakseptabelt. De rare tegnene var ment som prikk, prikk, prikk (tre punktum) men ble av en eller annen grunn sånn. 0 Siter
hjerteknuser Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Selvsagt er ikke dette greit i et forhold og det vet du jo. Men to kyss er davel ikke verdens undergang. Å ta andre på brystene betegner jeg som langt over streken, og hadde min mann gjort det hadde jeg blitt mer flau enn sint iallefall. Mitt eneste råd er å begrense alkoholinntaket, sånn at du har kontroll på deg selv.... takk for svar helt enig i alt. Må legge noen preventive regler for meg selv. Begge gangene var situasjoner som kom ut av det blå for meg. Men nå vet jeg hvilke faresignaler jeg må reagere på. mvh meg 0 Siter
mrxx Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 For det første er ikke dette det verste du kunne ha gjort av utroskap, du kunne risikert å kjørt på fullt helt ut. Derfor er det fullt mulig å leve videre med dette. For det andre,får du til helvete å holde deg unna alkohol, enkelt og greit, det er da du gjør bommertene. For det tredje betyr det at det er mulig å få orden på dette, enkelt og greit. 0 Siter
Mistera Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 takk for svar ja, har også alltid vært i mot utroskap. Men heldighvis for meg har jeg alltid vært stødig på min mening om at mennesker gjør feil og at monogami er kun er et levesett for å vise respekt i et forhold, men ikke naturlig (mente dette lenge før jeg tabbet meg ut). Hadde vært flaut om jeg prekte i mot utroskap for å så gjøre det selv. Men likevel synes jeg jo dette er helt uakseptabelt. De rare tegnene var ment som prikk, prikk, prikk (tre punktum) men ble av en eller annen grunn sånn. oki! Jeg mener nå at utroskap samme hvor lite det er, så er det noe av det vondeste man kan gjøre mot noen man er gla i... syntes det bevitner om at man ikke er gla i motparten... Men så har vel kansje ikke du opplevd det den andre veien? Og syntes det er feil å bruke unnskyldninger for utroskapet samma hva det er! 0 Siter
Gjest Når kommer sommeren? Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 oki! Jeg mener nå at utroskap samme hvor lite det er, så er det noe av det vondeste man kan gjøre mot noen man er gla i... syntes det bevitner om at man ikke er gla i motparten... Men så har vel kansje ikke du opplevd det den andre veien? Og syntes det er feil å bruke unnskyldninger for utroskapet samma hva det er! Har Mistera mensen nå igjen? 0 Siter
Babette Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Så, så. Jeg synes ikke dette var så ille. Litt klining er ikke utroskap i min verden, selv om det ikke er bra. Hva du skal gjøre? Ingenting, spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.