Gjest corpoli Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kongelig/article405252.ece?id=31641&slide=5#slide *LER* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeezes! Ser ut som om hun har fått seg en skikkelig karamell. 0 Siter
Cillimor Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeezes! Ser ut som om hun har fått seg en skikkelig karamell. ler... Ler også av Erna som ikke har fått lappen av under skoen sin... Mens Mette Marit faktisk hadde en fin holdning på dette bilde (Personlig hadde jeg nok sett nydelig ut på galla...) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ufattelig at noen kan føle seg fin med en slik sveis. Hun konkurrerer jo med selveste Marge Simpson! Det må gå uante menger hårspray der i familien (tro om du bruker ulike typer - eller deler på den samme?)! 0 Siter
Gjest corpoli Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 ler... Ler også av Erna som ikke har fått lappen av under skoen sin... Mens Mette Marit faktisk hadde en fin holdning på dette bilde (Personlig hadde jeg nok sett nydelig ut på galla...) Ser ut som MM anstrenger seg for å ikke være lutrygget. Noen hvisket henne et par ord i øret? 0 Siter
Gjest I min egen hage Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 *LOL* Vedder på at hun bruker den der "Elnet" eller hva den heter. Den store sprayflaska i gull med svarte bokstaver og podepers på korken. Den som lukter gass av noe slag... Skjønt, dama ER nå litt sjarmerende da. Med høysåta si. Kanskje hun gjør det med vilje for å terge folk? Eller kanskje Carl tenner spesielt på det..? *S* 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hun må ha gått på en personellmine, da får man slikt hår. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 *LOL* Vedder på at hun bruker den der "Elnet" eller hva den heter. Den store sprayflaska i gull med svarte bokstaver og podepers på korken. Den som lukter gass av noe slag... Skjønt, dama ER nå litt sjarmerende da. Med høysåta si. Kanskje hun gjør det med vilje for å terge folk? Eller kanskje Carl tenner spesielt på det..? *S* Er nok den hun bruker ja. Møtte henne i døra på en Vita-butikk en gang, da hadde hun det så travelt at hun løp avgårde med sprayflaska i hånda. Håret hadde vel sunket 7 cm da, og hun måtte skynde seg å løfte det :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 ler... Ler også av Erna som ikke har fått lappen av under skoen sin... Mens Mette Marit faktisk hadde en fin holdning på dette bilde (Personlig hadde jeg nok sett nydelig ut på galla...) Men kjolen til MM var jo bare gyselig!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 *LOL* Vedder på at hun bruker den der "Elnet" eller hva den heter. Den store sprayflaska i gull med svarte bokstaver og podepers på korken. Den som lukter gass av noe slag... Skjønt, dama ER nå litt sjarmerende da. Med høysåta si. Kanskje hun gjør det med vilje for å terge folk? Eller kanskje Carl tenner spesielt på det..? *S* Sjarmerende var vel ikke akkurat hva jeg ville betegna henne som. *grøss* 0 Siter
Gjest ULindell Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hun ser jo ganske mystisk ut hun her også: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kongelig/article405252.ece?id=31641&slide=7#slide Om enn ikke på håret, så ellers.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Den godeste Eli har en skikkelig Limahl/Marge Simpson/Reodor Felgen/Øystein Hedstrøm-greie gående. 0 Siter
Aishana Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ved første øyekast så det ut som Høybråten hadde en slik 80 talls dress på seg a'la han derre på reklamen for-noe-jeg-ikke-husker. Mangler bare rosa beltebånd og rosa sløyfe. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kongelig/article405252.ece?id=31641&slide=11#slide 0 Siter
Osiris Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 *LOL* Vedder på at hun bruker den der "Elnet" eller hva den heter. Den store sprayflaska i gull med svarte bokstaver og podepers på korken. Den som lukter gass av noe slag... Skjønt, dama ER nå litt sjarmerende da. Med høysåta si. Kanskje hun gjør det med vilje for å terge folk? Eller kanskje Carl tenner spesielt på det..? *S* Hva er podepers? 0 Siter
Gjest ikke kast stein i glasshus Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Men kjolen til MM var jo bare gyselig!! finere enn du hadde på sist jeg så deg i finstas 0 Siter
Gjest I min egen hage Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hva er podepers? Det er sånn fløyelsstoff. Eller i alle fall ser det ut som, og kjennes som fløyel. 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det er sånn fløyelsstoff. Eller i alle fall ser det ut som, og kjennes som fløyel. Peau de pêche, tenker jeg... 0 Siter
Osiris Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det er sånn fløyelsstoff. Eller i alle fall ser det ut som, og kjennes som fløyel. OK- da forstår jeg litt mer. 0 Siter
Osiris Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Peau de pêche, tenker jeg... Takk skal du ha. 0 Siter
Ginniey Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Tjihi....mon tro om hun samler på skalker og sånn i håret, sånn som de gjorde i gamledager. Savner forresten hennes sprell ned slottstrappa med bilen. Se for deg følgende: Elis hårsåte dunkende mot taket i forrykende tempo nedover trappetrinnene i skumringen. Fantastisk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.