Gå til innhold

Eli Hagens hår

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Jeezes! Ser ut som om hun har fått seg en skikkelig karamell.

Skrevet

Jeezes! Ser ut som om hun har fått seg en skikkelig karamell.

ler...

Ler også av Erna som ikke har fått lappen av under skoen sin...

Mens Mette Marit faktisk hadde en fin holdning på dette bilde

(Personlig hadde jeg nok sett nydelig ut på galla...)

Skrevet

Ufattelig at noen kan føle seg fin med en slik sveis. Hun konkurrerer jo med selveste Marge Simpson!

Det må gå uante menger hårspray der i familien (tro om du bruker ulike typer - eller deler på den samme?)!

Gjest corpoli
Skrevet

ler...

Ser ut som MM anstrenger seg for å ikke være lutrygget. Noen hvisket henne et par ord i øret?

Gjest I min egen hage
Skrevet

*LOL*

Vedder på at hun bruker den der "Elnet" eller hva den heter. Den store sprayflaska i gull med svarte bokstaver og podepers på korken. Den som lukter gass av noe slag...

Skjønt, dama ER nå litt sjarmerende da. Med høysåta si. Kanskje hun gjør det med vilje for å terge folk? Eller kanskje Carl tenner spesielt på det..? *S*

Gjest MrPimmel
Skrevet

Hun må ha gått på en personellmine, da får man slikt hår.

Skrevet

*LOL*

Vedder på at hun bruker den der "Elnet" eller hva den heter. Den store sprayflaska i gull med svarte bokstaver og podepers på korken. Den som lukter gass av noe slag...

Skjønt, dama ER nå litt sjarmerende da. Med høysåta si. Kanskje hun gjør det med vilje for å terge folk? Eller kanskje Carl tenner spesielt på det..? *S*

Er nok den hun bruker ja. Møtte henne i døra på en Vita-butikk en gang, da hadde hun det så travelt at hun løp avgårde med sprayflaska i hånda. Håret hadde vel sunket 7 cm da, og hun måtte skynde seg å løfte det :-)

Skrevet

ler...

Men kjolen til MM var jo bare gyselig!!

mariaflyfly
Skrevet

*LOL*

Sjarmerende var vel ikke akkurat hva jeg ville betegna henne som. *grøss*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den godeste Eli har en skikkelig Limahl/Marge Simpson/Reodor Felgen/Øystein Hedstrøm-greie gående.

Skrevet

*LOL*

Hva er podepers?

Gjest ikke kast stein i glasshus
Skrevet

Men kjolen til MM var jo bare gyselig!!

finere enn du hadde på sist jeg så deg i finstas

Gjest I min egen hage
Skrevet

Hva er podepers?

Det er sånn fløyelsstoff. Eller i alle fall ser det ut som, og kjennes som fløyel.

Gjest tionne
Skrevet

Det er sånn fløyelsstoff. Eller i alle fall ser det ut som, og kjennes som fløyel.

Peau de pêche, tenker jeg...

Skrevet

OK- da forstår jeg litt mer.

Skrevet

Tjihi....mon tro om hun samler på skalker og sånn i håret, sånn som de gjorde i gamledager.

Savner forresten hennes sprell ned slottstrappa med bilen. Se for deg følgende: Elis hårsåte dunkende mot taket i forrykende tempo nedover trappetrinnene i skumringen. Fantastisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...