Gå til innhold

Menn som spiser alt uten å spare til deg

Anbefalte innlegg

Gjest Deler med meg
Skrevet

Er andre menn også slik at de spiser alt av godt som er i hus? Jeg kjøper inn og tror at jeg har noe i skapet, men når jeg skal ha meg en sjokoladebit så er det tomt! Han har jammen spist om en hel plate uten å spare noe! Jeg kjøpte også en pakke is; ikke EN er igjen! Skal det være nødvendig å gjemme det jeg har lyst på? Burde ikke han tenke at vi skal dele?

Skrevet

Har du aldri fått så lyst på noe at du ikke har klart å stoppe før det har vært tomt du da?

Si det til ham da vel, hvis du aldri sier noe om at han spiser opp alt så er det jo ikke så rart at han fortsetter å gjøre det.

hjertebarnet
Skrevet

Vel, hvis du ikke sier fra hva du mener om det til ham, så vi han ihvertfall fortsette med det!

I tillegg til å snakke med ham om det, kan du jo klistre en lapp utenpå sjokoladen med navnet ditt på, eller "Du husker vel å dele med meg, kjære?!"

laguna1365380434
Skrevet

Jo det burde han tenke på sjøl.

Jeg har måttet si fra til min, som i lengre tid har tatt det på seg selv å være den menneskelige støvsuger av snop, potetgull, øl, cola, kjeks og godt pålegg.

Men han burde egentlig skjønne av seg selv hvor jævlig ufint det er å ta all kosematen og å ikke spare eller kjøpe noe igjen til meg.

Gjest deler med meg
Skrevet

Har du aldri fått så lyst på noe at du ikke har klart å stoppe før det har vært tomt du da?

Si det til ham da vel, hvis du aldri sier noe om at han spiser opp alt så er det jo ikke så rart at han fortsetter å gjøre det.

Jeg har sagt ifra.

Gjest begonia
Skrevet

Her i huset er det meg som spiser alt av snop. *tusler beskjemmet vekk fra DOL

laguna1365380434
Skrevet

Nei jeg har aldri hatt så lyst på noe at jeg ikke klarer å stoppe før det er tomt, om det er flere som gleder seg til det samme..:-o

Da har jeg i allefall løpt&kjøpt mer, med det samme.

Det innmari ufint å ikke dele.

Synes jeg.

Skrevet

Nei jeg har aldri hatt så lyst på noe at jeg ikke klarer å stoppe før det er tomt, om det er flere som gleder seg til det samme..:-o

Da har jeg i allefall løpt&kjøpt mer, med det samme.

Det innmari ufint å ikke dele.

Synes jeg.

Noen fordeler er det med å bo alene og. ;o)

Skrevet

Jeg har sagt ifra.

Du får begynne å låse det inn da, eller gjemme det godt.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg spiser så lite snop at årsforbruket rommes fint i to hender.

En pose pulverpadder holder en mnd. En pose småsjokolader lå der i et halvt år uåpnet, søstra mi slukte dem på 5 min, lot den tomme posen ligge på hylla.

Skrevet

Han burde helt klart tenke at dere skal dele - særlig nå det er du som har kjøpt godisen!

Mannen her i huset sparer alltid litt til meg, uansett hva det er og hvor godt det var, blir helt rørt av det iblant, jeg :-)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Han burde helt klart tenke at dere skal dele - særlig nå det er du som har kjøpt godisen!

Mannen her i huset sparer alltid litt til meg, uansett hva det er og hvor godt det var, blir helt rørt av det iblant, jeg :-)

Gentlemen er en utdøende rase, men jeg lever enda.

Men å skyve inn stolen for damer skal jeg slutte med, forrige gang ble jeg ledd ut. Av kvinner. De angret etterpå, men jeg ble fornærmet for alltid. Såh.... :-(

Skrevet

Gentlemen er en utdøende rase, men jeg lever enda.

Men å skyve inn stolen for damer skal jeg slutte med, forrige gang ble jeg ledd ut. Av kvinner. De angret etterpå, men jeg ble fornærmet for alltid. Såh.... :-(

Dårlig gjort av damene, synes ikke du skal slutte helt med det da. Bortsett fra når det er mange damer tilstede, vi har en tendens til å rotte oss sammen.... :-(

Gjest MrPimmel
Skrevet

Dårlig gjort av damene, synes ikke du skal slutte helt med det da. Bortsett fra når det er mange damer tilstede, vi har en tendens til å rotte oss sammen.... :-(

Men jeg skal ta blodig hevn. Hva vil du foreslå? De vet jeg har stygge evner til å finne på pek og er ganske mistenksomme.

Gjest støvsuger
Skrevet

"Fryktelig urettferdig av ham!" tenkte jeg først.

Inntil jeg begynte å tenke på hvordan det noen ganger går når vi har for mye snop i huset, etter en fest eller noe. Det ligger og skriker til meg i noen dager, så åpner jeg pakka og tar litt. Morgenen etter tar jeg litt, smaker kanskje litt mens jeg lager middag, til kvelden momser jeg litt foran tv'en. Gjenta i et par dager... og vips var det tomt.

Så kommer sambo og lurer på hvor det ble av alt snopet vi hadde... *rødme*

Gjest Aimabel
Skrevet

Hjemme hos oss finnes det aldri noe snop på lager. Ingen av oss klarer å spare, derfor handler vi bare sånt til helgen. Men jeg har blitt skuffa noen ganger det lukter pizza eller popkorn i huset når jeg kommer hjem, og det er helt tomt :-)

Her om dagen skulle jeg koke egg til frokost. Jeg var sikker på at vi hadde en pakke i kjøleskapet. Men pakken var tom! Melkekartongen i kjøleskapet var også tom.Sånt irriterer meg.

Gjest deler med meg
Skrevet

Hjemme hos oss finnes det aldri noe snop på lager. Ingen av oss klarer å spare, derfor handler vi bare sånt til helgen. Men jeg har blitt skuffa noen ganger det lukter pizza eller popkorn i huset når jeg kommer hjem, og det er helt tomt :-)

Her om dagen skulle jeg koke egg til frokost. Jeg var sikker på at vi hadde en pakke i kjøleskapet. Men pakken var tom! Melkekartongen i kjøleskapet var også tom.Sånt irriterer meg.

Jeg har også funnet tom emballasje her og der.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hæ? Er det virkelig noen som setter tom emballasje tilbake i kjøleskapet?

Gjest Aimabel
Skrevet

Hæ? Er det virkelig noen som setter tom emballasje tilbake i kjøleskapet?

Ja, samboern min gjør det, når han ikke gidder å brette sammen kartongen. Håpløst!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ja, samboern min gjør det, når han ikke gidder å brette sammen kartongen. Håpløst!

Det er skilsmissegrunn. Slik idioti går ikke an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...