Gå til innhold

Menn som spiser alt uten å spare til deg

Anbefalte innlegg

Gjest djitlei!
Skrevet

Ja, samboern min gjør det, når han ikke gidder å brette sammen kartongen. Håpløst!

Min og. Og han overlater alltid matavfallet til meg (jeg drøyer det i det lengste for å se om han tar det, men det ender jeg må gjøre det selv, og innen da har matavfallet utviklet grønn pels og det som verre er)

Han kan også finne på å reie opp senga - bare på sin side.

*sur*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hjemme hos oss finnes det aldri noe snop på lager. Ingen av oss klarer å spare, derfor handler vi bare sånt til helgen. Men jeg har blitt skuffa noen ganger det lukter pizza eller popkorn i huset når jeg kommer hjem, og det er helt tomt :-)

Her om dagen skulle jeg koke egg til frokost. Jeg var sikker på at vi hadde en pakke i kjøleskapet. Men pakken var tom! Melkekartongen i kjøleskapet var også tom.Sånt irriterer meg.

Det gjør brødrene mine og. *glad jeg ikke bor hjemme lenger*

Gjest Aimabel
Skrevet

Min og. Og han overlater alltid matavfallet til meg (jeg drøyer det i det lengste for å se om han tar det, men det ender jeg må gjøre det selv, og innen da har matavfallet utviklet grønn pels og det som verre er)

Han kan også finne på å reie opp senga - bare på sin side.

*sur*

Det morsomste var en gang han hadde handlet fire liter melk i en sekk. Jeg glemte å sjekke at de sto i kjøleskapet den kvelden. Morgenen etter åpnet han sekken med melk, ops!

Gjest djitlei!
Skrevet

Det morsomste var en gang han hadde handlet fire liter melk i en sekk. Jeg glemte å sjekke at de sto i kjøleskapet den kvelden. Morgenen etter åpnet han sekken med melk, ops!

Fikk han smakt litt på den også?

:D

Gjest Aimabel
Skrevet

Fikk han smakt litt på den også?

:D

Nei, ikke veldig fristende..

Skrevet

Jeg er ekstremt motsatt av din mann. Jeg spiser aldri opp det siste, sparer alltid til barna eller kona.

Jeg spiser ikke min del en gang, hvis det kun er igjen mitt. Da deler jeg med de andre, selv om de har spist opp sin del.

Jeg er nok altfor snill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...