Gjest djitlei! Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ja, samboern min gjør det, når han ikke gidder å brette sammen kartongen. Håpløst! Min og. Og han overlater alltid matavfallet til meg (jeg drøyer det i det lengste for å se om han tar det, men det ender jeg må gjøre det selv, og innen da har matavfallet utviklet grønn pels og det som verre er) Han kan også finne på å reie opp senga - bare på sin side. *sur* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hjemme hos oss finnes det aldri noe snop på lager. Ingen av oss klarer å spare, derfor handler vi bare sånt til helgen. Men jeg har blitt skuffa noen ganger det lukter pizza eller popkorn i huset når jeg kommer hjem, og det er helt tomt :-) Her om dagen skulle jeg koke egg til frokost. Jeg var sikker på at vi hadde en pakke i kjøleskapet. Men pakken var tom! Melkekartongen i kjøleskapet var også tom.Sånt irriterer meg. Det gjør brødrene mine og. *glad jeg ikke bor hjemme lenger* 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Min og. Og han overlater alltid matavfallet til meg (jeg drøyer det i det lengste for å se om han tar det, men det ender jeg må gjøre det selv, og innen da har matavfallet utviklet grønn pels og det som verre er) Han kan også finne på å reie opp senga - bare på sin side. *sur* Det morsomste var en gang han hadde handlet fire liter melk i en sekk. Jeg glemte å sjekke at de sto i kjøleskapet den kvelden. Morgenen etter åpnet han sekken med melk, ops! 0 Siter
Gjest djitlei! Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det morsomste var en gang han hadde handlet fire liter melk i en sekk. Jeg glemte å sjekke at de sto i kjøleskapet den kvelden. Morgenen etter åpnet han sekken med melk, ops! Fikk han smakt litt på den også? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Fikk han smakt litt på den også? Nei, ikke veldig fristende.. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg er ekstremt motsatt av din mann. Jeg spiser aldri opp det siste, sparer alltid til barna eller kona. Jeg spiser ikke min del en gang, hvis det kun er igjen mitt. Da deler jeg med de andre, selv om de har spist opp sin del. Jeg er nok altfor snill. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.