Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er veldig dyrt å få utvidet en libanonring? Det vil ikke ha noe å si at ringen i fremtiden er loddet, bare den passer på fingeren....

Fortsetter under...

Skrevet

Sånn apropos ting mange her klassifiserer som "harry": libanonring - DET er harry, det. Det er _nesten_ like harry som ingeniørring :-)

"..................................."

Skrevet

Sånn apropos ting mange her klassifiserer som "harry": libanonring - DET er harry, det. Det er _nesten_ like harry som ingeniørring :-)

Det var nå for såvidt ikke det jeg spurte etter! Deres mening om en slik ring bryr meg faktisk langt oppi ræva for å si det på godt norsk....

Skrevet

Det var nå for såvidt ikke det jeg spurte etter! Deres mening om en slik ring bryr meg faktisk langt oppi ræva for å si det på godt norsk....

"Blah-blah...syte-klage."

Herregud, menneske - det ble da ikke fremstilt som et _svar_ på spørsmålet ditt, heller. Det var en noe humoristisk kommentar. Tåler du ikke det, så har du et problem.

"................................"

Skrevet

"Blah-blah...syte-klage."

Herregud, menneske - det ble da ikke fremstilt som et _svar_ på spørsmålet ditt, heller. Det var en noe humoristisk kommentar. Tåler du ikke det, så har du et problem.

Selvfølgelig gjør jeg det! Og tåler ikke du at folk svarer deg tilbake, så har kanskje du også et problem? Jeg satt her og lo når jeg svarte jeg... Så for meg er det ikke noe problem!! ;o)

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det! Og tåler ikke du at folk svarer deg tilbake, så har kanskje du også et problem? Jeg satt her og lo når jeg svarte jeg... Så for meg er det ikke noe problem!! ;o)

Ok - det hørtes surt ut, men det er selvfølgelig mulig jeg misforsto :-)

"....................................."

Annonse

Skrevet

Hadde i alle fall forsikret meg om at gullsmeden klarte å sette den sammen på egenhånd!

Vil da tro at en gullsmed med litt ambisjoner utover å gravere "din tor" ser på sånn som en artig jobb?

Mulig jeg er naiv ;-)

Har du vært i Libanon selv?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hva er libanonring? Og hva er ingeniørring?

Skrevet

Jeg velger å tolke det slik at du faktisk syntes libanonring eller ingeniørring er kult/fint/tøft/mandig. Og rævva mi ler :-)

Skrevet

Hva er libanonring? Og hva er ingeniørring?

Libanonring er en ring som gjøker som har avtjent fn-tjeneste i libanon kjøper seg. På den måten kan de vise hvor tøffe de er - skikkelig barske mannfolk som har vært i libanon, og de kan "spotte" andre skikkelige tøffinger med samme type ring.

Ingeniørring er en ring man får kjøpt hvis man har ingeniørutdannelse - slik at man kan vise alle at man har en utdannelse, og "spotte" andre som har samme type utdannelse.

Det er sykt harry fordi det blir en måte å forsøke å skryte av noe som ikke er noe å skryte av. Det er like uintelligent som å presentere seg når man møter fremmede som "Ingeniør Karlsen", eller "Oberst Hansen".

Annonse

Skrevet

Hadde i alle fall forsikret meg om at gullsmeden klarte å sette den sammen på egenhånd!

Vil da tro at en gullsmed med litt ambisjoner utover å gravere "din tor" ser på sånn som en artig jobb?

Mulig jeg er naiv ;-)

Har du vært i Libanon selv?

Har ikke vært der selv, vil kjøpe en i gave til min kjære. Han fikk i sin ungdom en slik ring av sin far(som har vært der), men den var han uheldig å mistet.....

Skrevet

Jeg velger å tolke det slik at du faktisk syntes libanonring eller ingeniørring er kult/fint/tøft/mandig. Og rævva mi ler :-)

Nah, ække no gla i ringer jæ, brukerikkegifteringenengang. Har bare fiseringen, og den salutterer for deg, min venn.

;^)

Skrevet

Nah, ække no gla i ringer jæ, brukerikkegifteringenengang. Har bare fiseringen, og den salutterer for deg, min venn.

;^)

Og rævva mi ler fortsatt :-)

".................................."

Skrevet

Og rævva mi ler fortsatt :-)

".................................."

Hører'n helt hit.

Skrevet

Hører'n helt hit.

Heh-heh :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...