Gjest Dummie Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det skulle vært en egen liten side for dumminger som meg som må ha inn ting med teskje... Altså, jeg prøver å laste ned ny versjon av Azureus, og får det ikke til. Jeg er så grønn at jeg ikke en gang vet om jeg skal trykke OPEN eller SAVE når jeg skal laste ned. Kan noen forbarme seg over meg og forklare det ala Tine? (MÅ ha det, bare MÅ ha det inn med teskje...) 0 Siter
Gjest Dummie Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Save. Og etter det da....? Det er en WinRar fil, og det betyr...? 0 Siter
Craven Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Og etter det da....? Det er en WinRar fil, og det betyr...? Betyr at filen er "pakket inn" og at du skal pakke den ut. Save (spar) filen på et sted sted du har slikt, dobbeltklikk på ikonet der og så pakker du ut filen. 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Betyr at filen er "pakket inn" og at du skal pakke den ut. Save (spar) filen på et sted sted du har slikt, dobbeltklikk på ikonet der og så pakker du ut filen. Forutsatt at du har innstallert Winrar (eller WinZip) først...... 0 Siter
Gjest Dummie Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Forutsatt at du har innstallert Winrar (eller WinZip) først...... ...og der ligger den pent, den oppakkede varianten. Der blir den vel liggende til jeg får bestukket noen til å fortelle meg hva jeg skal gjøre med den.... 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 ...og der ligger den pent, den oppakkede varianten. Der blir den vel liggende til jeg får bestukket noen til å fortelle meg hva jeg skal gjøre med den.... hehe, da dobbeltklikker du på den Og så spør den sikkert hvor du vil installere det. Da velger du C:\programfiler\ og velger at du vil opprette en ny folder som heter "Azureus". Så går vel resten av seg selv, eller? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.