Gå til innhold

Downloading for dummies

Anbefalte innlegg

Gjest Dummie
Skrevet

Det skulle vært en egen liten side for dumminger som meg som må ha inn ting med teskje...

Altså, jeg prøver å laste ned ny versjon av Azureus, og får det ikke til. Jeg er så grønn at jeg ikke en gang vet om jeg skal trykke OPEN eller SAVE når jeg skal laste ned.

Kan noen forbarme seg over meg og forklare det ala Tine? (MÅ ha det, bare MÅ ha det inn med teskje...)

Gjest Dummie
Skrevet

Save.

Og etter det da....? Det er en WinRar fil, og det betyr...?

Skrevet

Og etter det da....? Det er en WinRar fil, og det betyr...?

Betyr at filen er "pakket inn" og at du skal pakke den ut. Save (spar) filen på et sted sted du har slikt, dobbeltklikk på ikonet der og så pakker du ut filen.

Gjest tjohoo
Skrevet

Betyr at filen er "pakket inn" og at du skal pakke den ut. Save (spar) filen på et sted sted du har slikt, dobbeltklikk på ikonet der og så pakker du ut filen.

Forutsatt at du har innstallert Winrar (eller WinZip) først......

Gjest Dummie
Skrevet

Forutsatt at du har innstallert Winrar (eller WinZip) først......

...og der ligger den pent, den oppakkede varianten. Der blir den vel liggende til jeg får bestukket noen til å fortelle meg hva jeg skal gjøre med den....

Gjest tjohoo
Skrevet

...og der ligger den pent, den oppakkede varianten. Der blir den vel liggende til jeg får bestukket noen til å fortelle meg hva jeg skal gjøre med den....

hehe, da dobbeltklikker du på den :) Og så spør den sikkert hvor du vil installere det. Da velger du C:\programfiler\ og velger at du vil opprette en ny folder som heter "Azureus". Så går vel resten av seg selv, eller? :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...