Gå til innhold

Ut kvelden før barnedåp, ville du gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste søndag skal tantebarnet døpes. Kvelden før har ei venninne og jeg tenkt å dra på byen.

Ville du gjort det? Jeg kommer nok ikke til å drikke alkohol, for jeg tåler fint lite, og vil ikke ødelegge dagen etter ved å være bakfull.

Jeg har så lyst til å dra ut en tur, danse litt og ha det gøy! Det er mange år siden sist.

Skrevet

Så lenge det ikke er ditt barn som skal i ilden er vel ikke det noe problem, annet enn at du kan risikere å være litt sliten dagen derpå.

Skrevet

Så lenge det ikke er ditt barn som skal i ilden er vel ikke det noe problem, annet enn at du kan risikere å være litt sliten dagen derpå.

Ser ikke noe problem med det, bare sørg for nok søvn og ikke kom i bakrus.

Skrevet

Dans i vei! Ungen vil ikke merke forskjell;-)

Skrevet

Det kan du vel - du har vel ikke flere forpliktelser enn å stille ren og pen i kirka søndag kl 11?

Og det greier du fint (i alle fall så lenge du ikke skal drikke heller, som du skriver).

Ha en flott kveld på byen!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjør på! Det er jo ikke du som skal døpes ;) *knis* =)

Kizza1365380506
Skrevet

Så lenge du ikke stiller i bakrus er det jo greit. Det har jeg gjort og jeg kan fortelle deg at det var ikke noe særlig. Har aldri hatt så dårlig samvittighet noen gang. Overfor barnets mor, min niese, da selvfølgelig. Det var jo hun som stresset.¨

Så kos deg ute, men ta det med ro. :o)

Skrevet

Om noen år er du den kule tanta som festa inn i barnedåpen ;-)

Tror ikke det kan skade - så sant du vet med deg selv at du kan se nogenlunde fresh ut i morgen ;-)

År siden sist? Dra og KOS deg!

Skrevet

UT!

Og jeg ville drukket også jeg da... Litt hangover går vel greit?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville kjørt på på byen, og reparert med litt altervin og sånn snæksi legeme i kirka.

I samme slengen krisemaksimerer du med tilgivelse for eventuelle synder natta før.

Praktisk!

Skrevet

Dersom du kjem til å kome meir eller mindre edru i seng til rimelig tid, er det vel ikkje noko problem, vel? Have fun!

Skrevet

Jeg ville kjørt på på byen, og reparert med litt altervin og sånn snæksi legeme i kirka.

I samme slengen krisemaksimerer du med tilgivelse for eventuelle synder natta før.

Praktisk!

*LOL*

mariaflyfly
Skrevet

Det skader vel ikke, så lenge du drar hjem i nogenlunde tid, og ikke stiler opp fyllesjuk og jævlig i dåpen?

Skrevet

Dersom du ikke drikker, og ikke er ute hele natten kan jeg ikke skjønne at det skal gjøre noe.

Å komme bakfull i barnedåp derimot synes jeg ikke noe om.

Skrevet

He-he! Nei, jeg kommer ikke bakfull. Det har jeg ikke samvittighet til! Så det blir rolig.

Men jeg gleder meg masse!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg skjønner spørsmålet, men ikke problemet.

Skrevet

Du skriver at du ikke skal drikke, og da er det vel greit? Ikke fare for at du er i dårlig for mdagen etter da.

Dra ut, og kom hjem innen rimelig tid, slik at du ikke er dødstrøtt under barnedåpen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...