Gjest trultemor25 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det er lørdag.. Hva skal du i kveld? 0 Siter
Flyberta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Taco, tv og godis. Eventuelt film hvis det er dårlige programmer. Ganske standard. Kjedelig vil sikkert mange mene. Men helt etter eget valg og hjerte... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Taco, tv og godis. Eventuelt film hvis det er dårlige programmer. Ganske standard. Kjedelig vil sikkert mange mene. Men helt etter eget valg og hjerte... Det høres jo helt supert ut det da.. 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Taco, tv og godis. Eventuelt film hvis det er dårlige programmer. Ganske standard. Kjedelig vil sikkert mange mene. Men helt etter eget valg og hjerte... Akkurat som min kveld, har til og med kjøpt inn en film til ungene og meg her... 0 Siter
Flyberta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Akkurat som min kveld, har til og med kjøpt inn en film til ungene og meg her... Trygt og godt - og avslappende. Godt at vi er flere som trives med å være "kjedelige"! Kos dere;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Straks skal vi spise piroger som står å blir klar i ovnen. Så skal vi på vorspiel =) 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Trygt og godt - og avslappende. Godt at vi er flere som trives med å være "kjedelige"! Kos dere;-) I lige måte:) 0 Siter
Freya Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ingenting... Skal jobbe i natt, så det blir bare schlafing til jeg skal på jobb. 0 Siter
Kvinna Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Har vært på farten i hele dag. Nå skal vi spise middag, så slafe på sofaen, eller dra på niern på kino. Deilig kjedelig.:-) 0 Siter
Flyberta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det høres jo helt supert ut det da.. Og hva skal Trultemor gjøre da? Nå må jeg ut og ta en times økt i hagen før kosen:-( Men taco smaker best med god samvittighet på toppen av salsaen! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Skal spise middag og drikke viiiin! :-) Ungen legges i tillegg tidlig i kveld, han er helt kake allerede nå. Så ho mor tar seg en pils mens pappa tar kveldsstellet ;-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Har nettopp satt til livs noe som må være det kjipeste måltidet på ganske lenge: Fedonpizza og Clausthaler. Usj... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Bort på en pub i nabolaget og møte en kompis.. Det sikkert bare blir en kjapp øl og hjem igjen.. Etterpå..? Se en film kanskje? Dont know.. Uansett, god lørdag! :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Og hva skal Trultemor gjøre da? Nå må jeg ut og ta en times økt i hagen før kosen:-( Men taco smaker best med god samvittighet på toppen av salsaen! Vet ikke hva jeg har lyst til i dag jeg.. Sambisen vil ut og ta noen pils med noen kompiser. Så det står mellom å være med på det, kjøre de og bare sitte der, noe jeg har gjort veldig ofte og er drittlei av (er gravid) og å være alene hjemme i kveld. Har ikke lyst til noen av delene egentlig. *sukk* 0 Siter
Flyberta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Vet ikke hva jeg har lyst til i dag jeg.. Sambisen vil ut og ta noen pils med noen kompiser. Så det står mellom å være med på det, kjøre de og bare sitte der, noe jeg har gjort veldig ofte og er drittlei av (er gravid) og å være alene hjemme i kveld. Har ikke lyst til noen av delene egentlig. *sukk* Dakkar! Du trenger definitivt masse trøstegodt til sofakveld. Jeg hadde i hvert fall mye heller kejdet meg hjemme enn borte. Kanskje du kan være årets samboer og kjøre dem likevel? Hvis det ikke er for langt, altså. Da får du masse goodwill å gå på;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg skal sitte på jobb og spise en Kvikk Lunsj som jeg skyller ned med en iskald Cola. Mmmmm Kvikk Lunsj og iskald Cola. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Akkurat nå nyter jeg ett glass hvitvin, mens pizza stekes i ovnen. Så blir det vel en rolig kveld med doling og kanskje litt mer vin. Har akkurat tatt en liten operasjon så jeg må være i ro, dessuten har jeg ikke fått dolet på over en uke.... Må ta igjen det tapte. Noen som savnet meg ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg har vært på jobb fra 15-22. Nå skal jeg slappe av med cola og film! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Slapper av forran pcen, med potetgull, brus og hjemmelaga ispinner:) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Dakkar! Du trenger definitivt masse trøstegodt til sofakveld. Jeg hadde i hvert fall mye heller kejdet meg hjemme enn borte. Kanskje du kan være årets samboer og kjøre dem likevel? Hvis det ikke er for langt, altså. Da får du masse goodwill å gå på;-) Jeg ble med til dette "vorspielet" dems da. Satt der og kopa og hørte på piss, bare for å være med litt. De bestemte seg for å dra ut på byen etterhvert, og jeg kjørte dem dit. Sitter nå alene hjemme, trøtt og vondt i hodet. Har mest lyst til å gå og legge meg men jeg må jo ut og hente han jeg bor sammen med etterhvert. Er hvertfall glad jeg ikke er med ut på byen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.