Cillimor Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 under deres skrivebord? Her er det nemelig et kaos av ledninger som ligger å slenger i et usystematisk sammensurium. Å Æ GIDDER IKKE GJØR NOE MED DET HELLER!!! 0 Siter
Flyberta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Forferdelig! Men jeg ser det ikke med mindre jeg virkelig går inn for det. Og det gjør jeg IKKE! Livet består av bedre ting enn ledningssurr bak pc´n - heldigvis! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Både på og under mitt skrivebord ser det æsj ut akkurat nå..:-I Under står vrakrestene av to gamle maskiner, samt en ubrukelig printer og samler støv og hybelkaniner.. Oppå har jeg spredt meg med sminke,papirer og annet som i bunn og grunn ikke bor på skrivebordet. Jeg må ta grep her snart..(men ikke i kveld!) 0 Siter
Osiris Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Både på og under mitt skrivebord ser det æsj ut akkurat nå..:-I Under står vrakrestene av to gamle maskiner, samt en ubrukelig printer og samler støv og hybelkaniner.. Oppå har jeg spredt meg med sminke,papirer og annet som i bunn og grunn ikke bor på skrivebordet. Jeg må ta grep her snart..(men ikke i kveld!) Det høres ut som om du har vært her og tittet på og under mitt skrivebord.... 0 Siter
Flyberta Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Både på og under mitt skrivebord ser det æsj ut akkurat nå..:-I Under står vrakrestene av to gamle maskiner, samt en ubrukelig printer og samler støv og hybelkaniner.. Oppå har jeg spredt meg med sminke,papirer og annet som i bunn og grunn ikke bor på skrivebordet. Jeg må ta grep her snart..(men ikke i kveld!) Men jeg har bare en enslig gammel pc under skrivebordet. Og den gamle skrivern står delvis under en stol noen meter bortenfor. Lekkert:-( 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Har ikke noe skrivebord. Under sofaen derimot, har jeg ikke turt å kikke det siste året. Håper at sambo har støvsugd under der, men tviler... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Under datapulten ser det ikke bra ut altså, spesielt bak selve datamaskinen som står på gulvet. Denne står i tillegg uten lokk på så man ser rett inn i den. Jeg fikk min sambo til å gjøre en innsats med alle ledningene etter iherdig og langvarig masing, så han har faktisk klart å lage et visst system med strips, selv om det systemet begynner å rakne litt. Mellom databord og sofa så ligger det en kveil med ledninger og sånn 5-er-skjøteledningssak, for det hjelper jo ikke at vi har en laptop stående på stuebordet med masse ledninger til. Eller når jeg ser nøyere etter nå så går det jo bare en eneste en ledning til denna laptopen, og det er strøm (har trådløst nett på denne) så hva er alt det nede på gulvet? Jo.. nokialader, hmm.. en datamus, lampeledning med dimmebryter og noen kabler som en gang var i bruk men som ikke er det lenger. Må få rydda litt opp der snart igjen. Så går det også en del ledninger fra datamaskinen til TV-en og no høytalere og sånn. Så ja, når det gjelder ledninger så ser det ikke bra ut her altså. 0 Siter
loinen Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg fikk meg ny pc for noen dager siden, så her ser det ganske bra ut under pulten. Det så ikke så værst ut fra før heller, men nå ble det meget bra mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.