Gå til innhold

Juhu! Lørdagskveld på byen!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

I kveld skal vi slå ut håret, min kjære og jeg. Ungene er vel plassert på leir (eldstemann sammen med min mor) og hos min søster (de to yngste).

Vi har huset og kvelden og natta og morgenen for oss selv. Vi har startet så smått på en deilig hvitvin. Nå skal jeg dusje og stelle meg før vi tar bussen til byen klokka åtte. Halv ni skal vi spsie middag sammen med et vennepar. Etterpå blir det vel å rusle rundt og kikke på livet og kanskje stikke innom en pub eller to eller tre...

Utrolig lenge siden sist! Jeg og ei venninne var ute her for to uker siden og da var det flere år siden jeg hadde "vært på byen"...

Og i morgen skal vi sove leeeeenge....

Hadde meg forresten en artig bytur i formiddag ALENE, og kjøpte en liten snerten veske i lime-grønt og et par sandaler i lime-grønt - og det matcher det jeg kjøpte for et par uker siden. Moro!

Ha en fiiiiiiin kveld alle DOLERE!

Skrevet

Slå ut håret og nyyyt!

Det er dere vel unt.

Skrevet

Så hyggelig, da.

Ha det kjempegøy - nyt "friheten" både i kveld og i morgen tidlig!

Gjest Shira12
Skrevet

KOS dere, og nyt livet.

Gjør akkurat som dere vil i kveld og i natt :-)

mariaflyfly
Skrevet

Det hørtes helt nydelig ut! :)

Lillemann og jeg har vært på bytur i 6 timer i dag sammen med en nabo og hennes eldstemann. Sosa rundt og sett på livet, handla litt, kikka på båtene på Aker Brygge, spist is, vært på tivoli en liten tur, og spist thaimat på restaurant. Flott dag! :)

Kos dere mass i kveld, og sov lenge i morra tidlig! :)

Gjest prust
Skrevet

Vi storkoste oss :-)

Vi startet med et par glass hvitvin før vi stelte oss, tok bussen til byen og møtte det andre paret. Vi hadde valgt en av de finere restaurantene i byen , nede ved sjøen. Vi fikk en kjempekoselig kveld med god mat - men det tok vanvittig lang tid å få maten :-(

Da vi var ferdige med å spise, hadde vi tenkt å rusle rundt i byen, men dessverre regnet det, så det ble med et lite kort pub-besøk før vi tok bussen hjem. Vi fant ut at vi måtte benytte anledningen til å få sovet skikkelig ut - så vi sov faktisk fra ett til klokka ti. Utrolig deilig!

Deilig morgenstell i ro og mak :-) , laaaaang frokost bare oss to og fullstendig stillhet i huset (vi hørte faktisk både kjøleskapet, kjøkkenvifta og tikkinga fra klokka mens vi spiste frokost)....

Ringte søsteren min for å høre hvordan natta hadde vært. Joda...minstejenta hadde vært våken mange ganger, men hun hadde roet seg fort hver gang, og halv syv var begge jentene klare for en ny dag :-)

Dette var jammen deilig! Kan anbefales varmt til andre småbarnsforeldre!!!

Skrevet

Vi storkoste oss :-)

Vi startet med et par glass hvitvin før vi stelte oss, tok bussen til byen og møtte det andre paret. Vi hadde valgt en av de finere restaurantene i byen , nede ved sjøen. Vi fikk en kjempekoselig kveld med god mat - men det tok vanvittig lang tid å få maten :-(

Da vi var ferdige med å spise, hadde vi tenkt å rusle rundt i byen, men dessverre regnet det, så det ble med et lite kort pub-besøk før vi tok bussen hjem. Vi fant ut at vi måtte benytte anledningen til å få sovet skikkelig ut - så vi sov faktisk fra ett til klokka ti. Utrolig deilig!

Deilig morgenstell i ro og mak :-) , laaaaang frokost bare oss to og fullstendig stillhet i huset (vi hørte faktisk både kjøleskapet, kjøkkenvifta og tikkinga fra klokka mens vi spiste frokost)....

Ringte søsteren min for å høre hvordan natta hadde vært. Joda...minstejenta hadde vært våken mange ganger, men hun hadde roet seg fort hver gang, og halv syv var begge jentene klare for en ny dag :-)

Dette var jammen deilig! Kan anbefales varmt til andre småbarnsforeldre!!!

Så flott at det hele ble så vellykket (bortsett fra regnet, da).

Vel fortjent!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...