Gå til innhold

Brun utflod - ikke menstid

Anbefalte innlegg

Gjest juni-måned
Skrevet

Hva er dette? Går på pillen, men har hoppet over to siste menstuasjoner. I dag og i går haddde jeg brun utflod. Ikke no blod, eller tegn til blod. Hva kan dette være?

Skrevet

Kroppen din prøver å fortelle deg at den kanskje trenger å blø litt innimellom, og nå var det for lenge siden sist.

Ellerno... Ganske sikkert ikke noe farlig.

Gjest marthe02
Skrevet

Kroppen din prøver å fortelle deg at den kanskje trenger å blø litt innimellom, og nå var det for lenge siden sist.

Dette skjer ofte med meg også... Bruker p-plaster, og orker ikke mensen så ofte.. jeg får brun utflod når det er lenge siden sist... og det går over når jeg har hatt mensen... så da blir det heldigvis lenge til neste gang det kommer :-)

Gjest engel 49+
Skrevet

Unnskyld, men passer dette på Åpent forum? Selv om jeg er jente sjøl, er det litt ekkelt, når jeg ikke er inne på et av de medisinske forumene...

På "åpent" sitter jeg jo av og til med frokosten min..!

Gjest juni-måned
Skrevet

Dette skjer ofte med meg også... Bruker p-plaster, og orker ikke mensen så ofte.. jeg får brun utflod når det er lenge siden sist... og det går over når jeg har hatt mensen... så da blir det heldigvis lenge til neste gang det kommer :-)

Ånei. Skulle ha visst dette før. Skal på ferie nå, og det passer veldig dårlig med brun utflod. Uff. Har gjort en stor feil jeg nå.... :(

Gjest juni-måned
Skrevet

Unnskyld, men passer dette på Åpent forum? Selv om jeg er jente sjøl, er det litt ekkelt, når jeg ikke er inne på et av de medisinske forumene...

På "åpent" sitter jeg jo av og til med frokosten min..!

Unnskyld, men det er her det er mest aktivitet,så her får jeg svar, og du trengte ikke åpne innlegget. Du kunne ha hoppet over og lest andre vel ;)

Gjest juni-måned
Skrevet

Ja, tenkte meg det. Det var ikke no greit. Hadde jeg visst det hadde jeg ike hoppet over den siste mensen. Skal nemlig på ferie snart! Ikke no greit å ha brun utflod da..

Gjest engel 49+
Skrevet

Unnskyld, men det er her det er mest aktivitet,så her får jeg svar, og du trengte ikke åpne innlegget. Du kunne ha hoppet over og lest andre vel ;)

joa, jeg skjønner alt det der!

men tittelen var jo heller ikke så delikat, da..

Men jeg forstår deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...