Gå til innhold

Trekking av visdomstann

Anbefalte innlegg

Wrangler1365380873

Jeg trakk en vidsomstann sist torsdag, på fredag var det litt ømt men greit, på lørdag hadde jeg fått en hevelese som gjør vond hele tiden, og blir verre når jeg åpner munnene eller tygger. Jeg bruker ibux og pinex forte for å døyve smertene uten at det hjelper noe særlig. Er dette normalt eller bør jeg kontakte lege ?

Takker

RA

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187678-trekking-av-visdomstann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vond tann

Jeg fjernet min kirurgisk på onsdag i forrige uke, og fikk beskjed om at helvelsen ville bli værre på dag 2. Nå er det snart en uke siden, og hevelsen er bedre, men har kjempe vondt ennå, ikke itannkjøttet så mye, men i kjeven, og spesielt i kinnbeinet, er hoven og blå. Skal til tannelgen på torsdag for å ta stingene etter inngrepet. Bruker også Parcet eller Pinex Forte som smertestillende.

Wrangler1365380873

Jeg fjernet min kirurgisk på onsdag i forrige uke, og fikk beskjed om at helvelsen ville bli værre på dag 2. Nå er det snart en uke siden, og hevelsen er bedre, men har kjempe vondt ennå, ikke itannkjøttet så mye, men i kjeven, og spesielt i kinnbeinet, er hoven og blå. Skal til tannelgen på torsdag for å ta stingene etter inngrepet. Bruker også Parcet eller Pinex Forte som smertestillende.

Jeg var inne for å sjekke hevelsen på Mandag og han syntes det var rart så jeg fikk en pencilin kur, allerede dagen etter så har hevelsen begynnt å avta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...