Gå til innhold

Hva jobber du som....

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

...og hva tjener du?

Lurer på hva jeg skal bli og hva jeg ikke skal bli!!!

Gjest assistent i helsen
Skrevet

Tjener rett over hundre i timen, men det er helgetillegg og kveldstillegg etter fem. Dårlig lønn, men stor trivsel!

Skrevet

Klesbutikk. 128 kr timen + tilleg og bonus. 80% stilling

Gjest Skap din egen fremtid
Skrevet

Selvstendig næringsdrivende. Tjener ca 3 millioner i året og har 8 uker ferie + + masse reiser. Elsker jobben!!!

Skrevet

student, men har ekstrajobb i interiørbutikk, 111 kr timen + UB tillegg, jobber ca 40 % i studieåret.

Gjest lykke til
Skrevet

Jeg er bioingeniør, jobber på sykehus i turnus. Årslønna er på 252000 tror jeg, men får tillegg for helger, kvelder, helligdager og netter. Jobba litt ekstra i fjor og bytta en del vakter fra dag til natt og tjente i fjor 350000. Det er jo ikke så ille. Lønna er høyere i privat sektor men der er det desto vanskeligere å få jobb.

Utdannelsen er på 3 år på høyskole, så du må ha allmenn vgs, og er kjempeinteressant hvis du liker ting som har med kroppen å gjøre, sykdommer, blod og andre kroppsvæsker, bakterier, laboratoriearbeid..

En bioingeniør kan jobbe med så mangt, ikke bare på sykehus.

Lykke til i karriærevalget.

Gjest cherise
Skrevet

Selvstendig næringsdrivende. Tjener ca 3 millioner i året og har 8 uker ferie + + masse reiser. Elsker jobben!!!

Hva gjør du da?

Gjest Skap din egen fremtid
Skrevet

Hva gjør du da?

Selger herbalife :)

Gjest cherise
Skrevet

Selger herbalife :)

For 3 millioner i året...? Ja, da er du en av få. Ikke mange som får inn store summer på sånt.

Skrevet

Nattevakt på hotell, samtidg som jeg er frokostvertinne, servitør, kjøkkenhjelp når det trengs... skulle gjerne ha visst hva jeg tjener selv;) men liker best å jobbe om natten da det er endel tillegg der;)

Skrevet

Jeg jobber i hjemmesykepleie og nattpatruljen. Er vel omtrent samme arbeidsoppgavene, bortsett fra at på natta er det utrykning til folk som bruker trygghetsalarmen sin.

Tjener helt ok til at jeg er student, og ikke faglært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...