Gjest engel 49+ Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jøss så tidlig jeg er oppe i dag! Føler hele verden ligger og sover, det pelier jeg også i helgen! A-mennesker blir trøtte (og usosiale) om kvelden. Og står opp før alle andre, selv om de ikke må?? Usosialt? ...Føles iallfall uvant for en B'er! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det er på den tidlige delen av dagen vi A-mennesker får gjort noe. Vi er i alle fall ikke på nettet. Jeg har skrevet. Ti sider i ro og mak og ingen telefoner. Til gjengjeld har jeg ikke tenkt å skrive mer i dag, men gå tur i regnet, snakke med dattera mi, som kommer på besøk, se på tv osv. 0 Siter
Osiris Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg har gått fra å være A-menneske hele mitt liv til å bli B-menneske nå de seinere åra. Må si jeg savner å være A-menneske. Følte at jeg fikk gjort mye mer, og var mer effektiv. 0 Siter
Gjest døgnflua Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det er utrolig frusterende hvis en er A-menneske og samboer med et B-menneske og omvendt. En får jo nesten ingen tid sammen, døgnrytmene er helt forskjellige... Noen her som har det sånn? Hva bruker dere å gjøre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.