Gjest engel 49+ Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Tynt gardinstoff, altfor stivt!! (når ble det moderne med stivelse, trodde det var 60-talls..??) Har vasket, men hjalp ikke. Må jeg vaske 100 ganger, eller fins det noe godt råd? 0 Siter
Gjest tøymykner? Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Kanskje stoffet er av den stive typen og ikke blir mykere? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Kanskje stoffet er av den stive typen og ikke blir mykere? Det er bommull. Tilsatt stivelse fra fabrikken. Kjøpt hos Åhléns. Tror du tøymykner tar kverken på stivelsen? 0 Siter
Gjest tøymykner? Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det er bommull. Tilsatt stivelse fra fabrikken. Kjøpt hos Åhléns. Tror du tøymykner tar kverken på stivelsen? Jeg ville nå prøvd, men jeg er slettes ikke sikker på at det hjelper. 0 Siter
Kvinna Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Bir de ikke finere med litt stivelse i? Jeg vaska ut et par gardiner fordi jeg vill eha de "mykere", men de så bare slappe og rare ut! Men, kanskje Milo og en god dæsj tøymykner hjelper? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.