Gå til innhold

Absalons potte - noen som husker boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har lenge prøvd å få fatt i en bok jeg husker fra barndommen. Tror den heter Absalons Potte, eller noe liknende. Den handlet om en liten gutt som drev med pottetrening. noen som husker denne boken og vet hvor jeg kan få tak i denne?

Jeg har spurt på tanum, ark etc. men de har ikke hørt om en slik bok.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg husker den godt. Prøv noen av forlagene. Jeg har en fornemmelse av at den kan ha kommetpå Tiden (innkorporert i Gyldendal nå), men er ikke sikker.

Du kan jo forsøke å maile Omnipax, der er redaktøren den samme som var på Tiden før.

Så kan du lete i brukthandlene.

Skrevet

Ja! Den er utsolgt fra forlagsentralen, men kanskje du kan få tak i den på en brukthandel eller på et bibliotek?

Boka heter

"Absalon og potten", er skrevet av Alona Frankel. ISBN: 8210015141

Den ble i alle fall utgitt i Norge i 1978, siste opplag i 1990.

Tvillingmamma
Skrevet

Prøv hos Barnas Antikvariat. Ligger på Røa i Oslo. Husker ikke telefonnummer, men det finner du i katalogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...