nestenlege Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hei! jeg har lenge prøvd å få fatt i en bok jeg husker fra barndommen. Tror den heter Absalons Potte, eller noe liknende. Den handlet om en liten gutt som drev med pottetrening. noen som husker denne boken og vet hvor jeg kan få tak i denne? Jeg har spurt på tanum, ark etc. men de har ikke hørt om en slik bok. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg husker den godt. Prøv noen av forlagene. Jeg har en fornemmelse av at den kan ha kommetpå Tiden (innkorporert i Gyldendal nå), men er ikke sikker. Du kan jo forsøke å maile Omnipax, der er redaktøren den samme som var på Tiden før. Så kan du lete i brukthandlene. 0 Siter
Kvinna Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ja! Den er utsolgt fra forlagsentralen, men kanskje du kan få tak i den på en brukthandel eller på et bibliotek? Boka heter "Absalon og potten", er skrevet av Alona Frankel. ISBN: 8210015141 Den ble i alle fall utgitt i Norge i 1978, siste opplag i 1990. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Prøv hos Barnas Antikvariat. Ligger på Røa i Oslo. Husker ikke telefonnummer, men det finner du i katalogen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.