Gå til innhold

Uventet regning fra telefonkatalogen

Anbefalte innlegg

Gjest litt irritert på dette
Skrevet

Jeg har visst ikke vært i telefonkatalogen før; kun mannen min. Eller er det fordi vi ikke har telenor lenger? I alle fall så fikk jeg en regning fra findexea på 312 kroner fordi det nå er en ekstra oppføring på meg. Kan de gjøre dette uten å spørre? Skal jeg altså betale hvert år for å stå i telefonkatalogen?

Gjest josefine 1
Skrevet

Det fikk jeg for ca ett år siden også .... jeg betalte IKKE regningen, har ikke fått noen krav i det hele tatt, står også fortsatt oppført i katalogen.

Det er gratis å stå oppført i den vanlige telefonkatalogen, inntil to nummer er det vel. Findexa har ikke noe med den vanlige telefonkatalogen å gjøre.

Så jeg hadde ikke betalt regningen hadde jeg vært deg.

Gjest kattalå
Skrevet

Det fikk jeg for ca ett år siden også .... jeg betalte IKKE regningen, har ikke fått noen krav i det hele tatt, står også fortsatt oppført i katalogen.

Det er gratis å stå oppført i den vanlige telefonkatalogen, inntil to nummer er det vel. Findexa har ikke noe med den vanlige telefonkatalogen å gjøre.

Så jeg hadde ikke betalt regningen hadde jeg vært deg.

Telenor utgir ingen telefonkatalog lenger. Det er Findexa som er utgiver.

Skrevet

Telenor utgir ingen telefonkatalog lenger. Det er Findexa som er utgiver.

Ja, det er riktig at det er Findexa som utgir telefonkatalogen. Det er også Findexa som eier og driver Nummeropplysningen 1880, Telefonkatalogen.

Så er det er faktisk samme selskapet.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...