Gjest litt irritert på dette Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg har visst ikke vært i telefonkatalogen før; kun mannen min. Eller er det fordi vi ikke har telenor lenger? I alle fall så fikk jeg en regning fra findexea på 312 kroner fordi det nå er en ekstra oppføring på meg. Kan de gjøre dette uten å spørre? Skal jeg altså betale hvert år for å stå i telefonkatalogen? 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det fikk jeg for ca ett år siden også .... jeg betalte IKKE regningen, har ikke fått noen krav i det hele tatt, står også fortsatt oppført i katalogen. Det er gratis å stå oppført i den vanlige telefonkatalogen, inntil to nummer er det vel. Findexa har ikke noe med den vanlige telefonkatalogen å gjøre. Så jeg hadde ikke betalt regningen hadde jeg vært deg. 0 Siter
Gjest kattalå Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det fikk jeg for ca ett år siden også .... jeg betalte IKKE regningen, har ikke fått noen krav i det hele tatt, står også fortsatt oppført i katalogen. Det er gratis å stå oppført i den vanlige telefonkatalogen, inntil to nummer er det vel. Findexa har ikke noe med den vanlige telefonkatalogen å gjøre. Så jeg hadde ikke betalt regningen hadde jeg vært deg. Telenor utgir ingen telefonkatalog lenger. Det er Findexa som er utgiver. 0 Siter
siro Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Telenor utgir ingen telefonkatalog lenger. Det er Findexa som er utgiver. Ja, det er riktig at det er Findexa som utgir telefonkatalogen. Det er også Findexa som eier og driver Nummeropplysningen 1880, Telefonkatalogen. Så er det er faktisk samme selskapet. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.