Gå til innhold

bikinimodell

Anbefalte innlegg

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Gir uttrykket "å ikke se ut i dagslys" ny mening. Innendørs med riktig belysning hadde de sett mye bedre ut :) Måtte forøvrig være amatører, en som mistet toppen der, hehe

Gjest Dovregubben
Skrevet

Gir uttrykket "å ikke se ut i dagslys" ny mening. Innendørs med riktig belysning hadde de sett mye bedre ut :) Måtte forøvrig være amatører, en som mistet toppen der, hehe

Poenget med bikini er vel at den skal brukes i "dagslys". Hun her er stilig forresten:

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/06/11/434437.html?i=4

Gjest Prolog1
Skrevet

Hun hadde jeg IKKE sparket ut av sengen.

"...................................."

I den sengen er det nok trangt nok fra før (ref Big Brother).

Skrevet

I den sengen er det nok trangt nok fra før (ref Big Brother).

?

"................................."

Gjest Prolog1
Skrevet

?

"................................."

Det er Elita fra Big Brother.

Skrevet

Det er Elita fra Big Brother.

Ok. Jeg ser ikke på slikt.

"................................"

serendipity
Skrevet

Syntes ikke de var magre. Noen av de var nok det, men flere av de har synlig cellulitter og ser ut som "folk flest"

Gjest Vinteren
Skrevet

Syntes ikke de var magre. Noen av de var nok det, men flere av de har synlig cellulitter og ser ut som "folk flest"

Ja, jeg synes det er kjempebra at de ser ut som folk flest. Hjelper utrolig nok på selvtillitten!

Skrevet

Elita Gnellita fra Big Brother.

Det var jammen meg et passende navn LOL

Skrevet

Ja,det la jeg også merke til. *Hurra*:)

Skrevet

Ja, jeg synes det er kjempebra at de ser ut som folk flest. Hjelper utrolig nok på selvtillitten!

Folk flest? Du mener da? HVEM?

Jeg ser ikke sånn ut, heller ingen av dem jeg kjenner ser sånn ut...

Skrevet

Folk flest? Du mener da? HVEM?

Jeg ser ikke sånn ut, heller ingen av dem jeg kjenner ser sånn ut...

Alle jeg kjenner ser slik ut. Jeg nekter å tro at alle mine venninner er modellskjønne ;o)

Skrevet

Nr. 2 skulle vært innlagt og tvangsforet og nr. 7 skulle det vært interessant å stikke i puppen med en nål...

Skrevet

Alle jeg kjenner ser slik ut. Jeg nekter å tro at alle mine venninner er modellskjønne ;o)

Hmmm... har jeg da unormale venner? Hehe... mulig det;)

Da jeg nekter å være normal;)

Gjest dina2
Skrevet

Noen var magre andre var flotte og veltrente.

serendipity
Skrevet

Ja,det la jeg også merke til. *Hurra*:)

:-)))) Me too ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...