Gjest trultemor25 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Usj, sitter her med hodepine for 3. dagen på rad! Stakkars stakkars meg! Er bak øya på en måte. *sutre* 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Lenge siden du fikk sjekket blodtrykk? Har du fått mer vann i kroppen de siste dagene? 0 Siter
Velouria Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Er ikke du gravid? Eller blander jeg med noen andre? Iallefall om du er gravid skal du være litt obs med henhold til hodepine, men det vet du vel. Svangerskapsforgiftning er ikke noe gøy... nå mener jeg absolutt ikke å skremme deg på noen måte, men kontakt legen en gang for mye for sjekk av blodtrykk etc. Det lønnte seg iallefall for meg. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Lenge siden du fikk sjekket blodtrykk? Har du fått mer vann i kroppen de siste dagene? Har ikke merka noe til vann i kroppen, hvertfall ikke noe særlig merkbart på hender og føtter. Målte blodtrykk forrige fredag og da var det normalt lavt. Jeg driver og nyser litt av og til og er litt tett i nesa, så det kan jo hende at jeg brygger på noe. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Er ikke du gravid? Eller blander jeg med noen andre? Iallefall om du er gravid skal du være litt obs med henhold til hodepine, men det vet du vel. Svangerskapsforgiftning er ikke noe gøy... nå mener jeg absolutt ikke å skremme deg på noen måte, men kontakt legen en gang for mye for sjekk av blodtrykk etc. Det lønnte seg iallefall for meg. Er gravid jo. Det er høyt trykk man får ved en evt. svangerskapsforgiftning? Hvordan merker man høyt trykk på kroppen? Skal til jordmor i morra kom jeg på nå. Det er jo bra. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Har ikke merka noe til vann i kroppen, hvertfall ikke noe særlig merkbart på hender og føtter. Målte blodtrykk forrige fredag og da var det normalt lavt. Jeg driver og nyser litt av og til og er litt tett i nesa, så det kan jo hende at jeg brygger på noe. Ja, det er nok det. Men du vet at pannehodepine er et av tegnene på svabgerskapsforgiftning, og det kødder man ikke med. 0 Siter
Velouria Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Er gravid jo. Det er høyt trykk man får ved en evt. svangerskapsforgiftning? Hvordan merker man høyt trykk på kroppen? Skal til jordmor i morra kom jeg på nå. Det er jo bra. Man merker egentlig ikke det så godt tror jeg, men om du blir lyssky, er kvalm og veldig hoven (mye vann i kroppen.), du skal jo til kontroll i morgen, så det er sikkert ikke noe å stresse med, men husk å nevne at du har hatt hodepine i noen dager. Babyen din er jo "ferdig " uansett, så det er ikke noe farlig om h*n må komme ut nå. Her er en link jeg kom over: http://www.helsenytt.no/artikler/svangerskapsforgiftning.htm 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ja, det er nok det. Men du vet at pannehodepine er et av tegnene på svabgerskapsforgiftning, og det kødder man ikke med. Jup. Skal ta det opp hos jordmor i morgen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 To Ibux og en Paracet gjør susen. Og ta deg en kopp kaffe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.