Gå til innhold

Hodepine

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Usj, sitter her med hodepine for 3. dagen på rad! Stakkars stakkars meg! Er bak øya på en måte.

*sutre*

Skrevet

Lenge siden du fikk sjekket blodtrykk? Har du fått mer vann i kroppen de siste dagene?

Skrevet

Er ikke du gravid? Eller blander jeg med noen andre? Iallefall om du er gravid skal du være litt obs med henhold til hodepine, men det vet du vel. Svangerskapsforgiftning er ikke noe gøy... nå mener jeg absolutt ikke å skremme deg på noen måte, men kontakt legen en gang for mye for sjekk av blodtrykk etc. Det lønnte seg iallefall for meg.

Gjest trultemor25
Skrevet

Lenge siden du fikk sjekket blodtrykk? Har du fått mer vann i kroppen de siste dagene?

Har ikke merka noe til vann i kroppen, hvertfall ikke noe særlig merkbart på hender og føtter.

Målte blodtrykk forrige fredag og da var det normalt lavt.

Jeg driver og nyser litt av og til og er litt tett i nesa, så det kan jo hende at jeg brygger på noe.

Gjest trultemor25
Skrevet

Er ikke du gravid? Eller blander jeg med noen andre? Iallefall om du er gravid skal du være litt obs med henhold til hodepine, men det vet du vel. Svangerskapsforgiftning er ikke noe gøy... nå mener jeg absolutt ikke å skremme deg på noen måte, men kontakt legen en gang for mye for sjekk av blodtrykk etc. Det lønnte seg iallefall for meg.

Er gravid jo.

Det er høyt trykk man får ved en evt. svangerskapsforgiftning? Hvordan merker man høyt trykk på kroppen?

Skal til jordmor i morra kom jeg på nå. Det er jo bra.

Skrevet

Har ikke merka noe til vann i kroppen, hvertfall ikke noe særlig merkbart på hender og føtter.

Målte blodtrykk forrige fredag og da var det normalt lavt.

Jeg driver og nyser litt av og til og er litt tett i nesa, så det kan jo hende at jeg brygger på noe.

Ja, det er nok det. Men du vet at pannehodepine er et av tegnene på svabgerskapsforgiftning, og det kødder man ikke med.

Skrevet

Er gravid jo.

Det er høyt trykk man får ved en evt. svangerskapsforgiftning? Hvordan merker man høyt trykk på kroppen?

Skal til jordmor i morra kom jeg på nå. Det er jo bra.

Man merker egentlig ikke det så godt tror jeg, men om du blir lyssky, er kvalm og veldig hoven (mye vann i kroppen.), du skal jo til kontroll i morgen, så det er sikkert ikke noe å stresse med, men husk å nevne at du har hatt hodepine i noen dager. Babyen din er jo "ferdig " uansett, så det er ikke noe farlig om h*n må komme ut nå.

Her er en link jeg kom over: http://www.helsenytt.no/artikler/svangerskapsforgiftning.htm

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja, det er nok det. Men du vet at pannehodepine er et av tegnene på svabgerskapsforgiftning, og det kødder man ikke med.

Jup. Skal ta det opp hos jordmor i morgen.

mariaflyfly
Skrevet

To Ibux og en Paracet gjør susen. Og ta deg en kopp kaffe. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...