Gå til innhold

Til jentene - og guttene - som farger vipper og bryn

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina
Skrevet

Har pusset litt på fasaden, altså farget vipper og bryn.

Samme slitsomme fremgangsmåte for vippene nede som alltid.

Få et par stive, ubehagelige og alltid med gal form, beskyttelseslapper under nedre vipper.

Tar man de for nære øyekanten så stikker endene inn på hver sin kant av øyet, drar man dem så de passer der så får man en pølse som det stikker vipper utav :(

Er det noen av dere som har funnet en annen løsning på det problemet der eller? Eller er det bare meg som har så liten peil?

Har prøvd å klippe dem til tidligere, og det funket jo litt bedre det.

Men jeg har ikke tonnevis av vipper der nede så det hadde vært greit å få farget dem som var.

Så, er det noen med tips?

Kunne brukt vaselin som beskyttelse der, men siden det er viktig at vipper er uten sminke og fett så går ikke det uten å få sølt på dem.

Har fått gjennomført prosjektet for denne gang, men skal til snart igjen pga litt dårlig resultat (altfor forsiktig pga. redsel for søling)

:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Er det noen av dere som har funnet en annen løsning på det problemet der eller?"

Jepp. Jeg farger hos frisøren. Men kun vippene.

Gjest Ramina
Skrevet

"Er det noen av dere som har funnet en annen løsning på det problemet der eller?"

Jepp. Jeg farger hos frisøren. Men kun vippene.

He he.

Har jeg gjort også.

Men et pes å bestille time for det da når det kan gjøres på tre minutter hjemme.

Foresten har jeg kommet ut derfra med svarte render nedover kindene og småprikket her og der så hjemme er nok like bra.

Gjest dina2
Skrevet

Har aldri brukt noe beskyttelselapper bår jeg farger vippene. det følger heller ikke med i den pakningen som jeg kjøper. Aldri noe problem med svarte renner

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Slikt gjør jeg hos frisøren en gang i blandt. Koster ikke all verden.

Gjest Ramina
Skrevet

Slikt gjør jeg hos frisøren en gang i blandt. Koster ikke all verden.

Joda, har jo gjort det jeg også.

Men jeg får ikke rotet meg til å bestille timer bare for sånt, og siden det er gjort på tre minutter hjemme så er jo det en grei løsning også da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Joda, har jo gjort det jeg også.

Men jeg får ikke rotet meg til å bestille timer bare for sånt, og siden det er gjort på tre minutter hjemme så er jo det en grei løsning også da.

Jeg bestiller heller ikke time bar for sånt. Jeg bestiller time samtidig som jeg bestiller frisørtime.

Tar det samtidig.Tar bare noen minutter ekstra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...