Gå til innhold

Når de seksuelle fantasiene blir for spesielle

Anbefalte innlegg

Gjest Flau doler

jeg har en del seksuelle fantasier som jeg aldri ville fortalt noen. Jeg synes det er utrolig flaut og unormalt å ha slike tanker. Altså jeg er ikke pedofil eller noe sånt, eller har tanker om å misbruke noen eller på noen måte lever ut det jeg fantaserer om, men jeg synes mine fantasier er så spesielle at jeg skulle ønske at jeg kunne ha noen andre.

Finnes det noen måte man kan skaffe seg andre seksuelle fantasier på?

kan en sexolog hjelpe på dette området

Fortsetter under...

Gjest Snoogoo

Vet du hva? Mange mennesker har veldig bizarre sexfantasier. Selv har jeg flere typer som i beste fall hadde blitt sett på som umoralsk, og i verste som strengt ulovlig.

Har også flere som de fleste sikkert bare vile sett på som ekle.

Jeg tror dette er vanligere enn du tror. Så lenge du ikke utagerer dine sykeste fantasier (iallefall ikke mot noens vilje) og ikke har store problemer med dette ville jeg ikke bekymra meg så veldig..

Men en prat med en sexolog (med gjerne litt mer info enn du ga her) ville sikkert heller ikke vært å forakte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...