Gå til innhold

Tom Krus og scientologene

Anbefalte innlegg

Gjest sci fi
Skrevet

He he he stava gæli, ja veit det.

Men atte. Hva er det de der scientologene driver med??? Hva tror de på?

Skrevet

Om du er intr i å vite hva de driver med, hvorfor ikke ta et søk?

En religion er alt for stor til å skrive i smått om hva det handler om.

Gjest sånn er det
Skrevet

Scientologene tror på fred og frihet. De jobber aktivt for miljøvern og fred, og har vellykkede prosjekter for rehabilitering av narkomane og fengselsinnsatte.

Gjest Flystripa
Skrevet

Ja, kruset mitt er også tomt, sånn som hodet til Tom.

Gjest måneogsol
Skrevet

For det første så antar jeg at du mener Tom Cruise, og jeg viste ikke at han var scientolog.

For det andre var jeg borte i scientologene for mange år siden og begynte på noen kurs hos dem. Jeg anser meg som heldig som slapp unna dem. De prøvde å hjernevaske meg, og de lykkedes med mange. Etter at jeg ble usikker og uteble begynte de å ringe hjem og mase. Jeg fikk utallige brev. Hele opplegget var merkelig og skremmende, dvs. etter at jeg hadde gått inn for det. I starten så det spennende ut.

For mange år siden var det saker på tv hvor de hadde hjernevasket ungdommer som hadde gitt alt sitt til dem. Noen fortvilte foreldre sto frem og fortalte skremmende historier. Det var etter at jeg hadde revet meg løs, og jeg husker hvor skremt jeg ble og hvor lettet jeg var over at jeg hadde greid å slippe.

Dette er min erfaring.

Gjest sci fi
Skrevet

For det første så antar jeg at du mener Tom Cruise, og jeg viste ikke at han var scientolog.

For det andre var jeg borte i scientologene for mange år siden og begynte på noen kurs hos dem. Jeg anser meg som heldig som slapp unna dem. De prøvde å hjernevaske meg, og de lykkedes med mange. Etter at jeg ble usikker og uteble begynte de å ringe hjem og mase. Jeg fikk utallige brev. Hele opplegget var merkelig og skremmende, dvs. etter at jeg hadde gått inn for det. I starten så det spennende ut.

For mange år siden var det saker på tv hvor de hadde hjernevasket ungdommer som hadde gitt alt sitt til dem. Noen fortvilte foreldre sto frem og fortalte skremmende historier. Det var etter at jeg hadde revet meg løs, og jeg husker hvor skremt jeg ble og hvor lettet jeg var over at jeg hadde greid å slippe.

Dette er min erfaring.

Jøsses...takk for svar!

Gjest pass dere!
Skrevet

Scientologene tror på fred og frihet. De jobber aktivt for miljøvern og fred, og har vellykkede prosjekter for rehabilitering av narkomane og fengselsinnsatte.

og de driver hjernevask av unge mennesker. Ærlig talt...! De bygger sin religion på science fictionbøker av forfatteren Ron Hubbard!

Gjest SÅNN er det nemlig!
Skrevet

scientologene er noe faenskap og man burde holde seg så langt unna dem som mulig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...