Gå til innhold

FU: Har dere snille menn?

Gjest Statistisk Sentralstøvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte er mannen din sur, sint, amper eller usympatisk?

Ber han om unnskyldning når han har vært en bæsj?

Gi et eksempel på hvor snill han er, sånn til hverdags.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

3

• maire

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ingen mann, men en kjempesnill kjæreste. :o) Vi bor ikke sammen og er ikke sammen så mye/ofte at vi rekker å begynne å krangle om hvem sin tur det er å ta oppvasken eller hvorfor søpla ikke er båret ut. Kanskje er det like greit?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har verdens snilleste samboer! =)

Skrevet

Jeg har ingen mann, men en kjempesnill kjæreste. :o) Vi bor ikke sammen og er ikke sammen så mye/ofte at vi rekker å begynne å krangle om hvem sin tur det er å ta oppvasken eller hvorfor søpla ikke er båret ut. Kanskje er det like greit?

Ja, det skal du pinadø ikke se vekk i fra :)

Hvordan er forholdet mellom ham og ungene dine (du har unger?) forresten?

Skrevet

Ja, det skal du pinadø ikke se vekk i fra :)

Hvordan er forholdet mellom ham og ungene dine (du har unger?) forresten?

Forholdet vårt er såpass nytt at han ikke har truffet ungene mine ennå. Han vet selvfølgelig om dem (jeg har fortalt en del og han har sett bilder), men de vet ikke om ham.

Jeg må være temmelig sikker før jeg lar det komme en mann inn i "familien" for ungene.

Skrevet

Forholdet vårt er såpass nytt at han ikke har truffet ungene mine ennå. Han vet selvfølgelig om dem (jeg har fortalt en del og han har sett bilder), men de vet ikke om ham.

Jeg må være temmelig sikker før jeg lar det komme en mann inn i "familien" for ungene.

Flink!

Alt for mange som kjører en helt annen politikk, gitt. Blir mange ekstra-pappaer og "onkler" på enkelte unger.

laguna1365380434
Skrevet

Min kan finne på å være sur, sint, amper og usympatisk ganske ofte, men han ber stort sett om unskyldning når han har vært en bæsj.

I tillegg er han morsom og søt å snakke med.han lager kaffe og kakao til meg og gnir nakken min eller gir meg fotmassasje.

Så lar han meg høre på musikk jeg liker som han ike liker ganske høyt og selvom det er lenge.

Så kjøper han cola og sjokolade hvis jeg er trist, og plukker blomster fra naboenes blomsterbed til meg hvis han er full;-)

Også gidder han å spille boggle med meg og høre på popquiz med meg, og han spiller på gitaren og lar meg gaule med på refrenget og spiller de sangene jeg har lyst til at han skal spille.

Også han lar meg bruke opp varmtvannet og sove på den siden av sengen jeg vil nesten uten å klage..:-)

Også lager han villt gode ostesmørbrød.

Sånn f.eks.

Skrevet

Min kan finne på å være sur, sint, amper og usympatisk ganske ofte, men han ber stort sett om unskyldning når han har vært en bæsj.

I tillegg er han morsom og søt å snakke med.han lager kaffe og kakao til meg og gnir nakken min eller gir meg fotmassasje.

Så lar han meg høre på musikk jeg liker som han ike liker ganske høyt og selvom det er lenge.

Så kjøper han cola og sjokolade hvis jeg er trist, og plukker blomster fra naboenes blomsterbed til meg hvis han er full;-)

Også gidder han å spille boggle med meg og høre på popquiz med meg, og han spiller på gitaren og lar meg gaule med på refrenget og spiller de sangene jeg har lyst til at han skal spille.

Også han lar meg bruke opp varmtvannet og sove på den siden av sengen jeg vil nesten uten å klage..:-)

Sånn f.eks.

Idyll!

:)

Er dere kompatible astrologisk også? Ikke at jeg tror på sånt sludder naturligvis...

*plystre*

laguna1365380434
Skrevet

Idyll!

:)

Er dere kompatible astrologisk også? Ikke at jeg tror på sånt sludder naturligvis...

*plystre*

Det aner jeg ikke..:-)

Jeg er skorpion og han er jomfruen.

Skrevet

Jeg gifter meg snart med en mann som er sur, sint, amper eller usympatisk hver dag. Ville ikke giftet med ham om han bare gikk rundt og smilte og lot seg skyfle rundt.

Men han er flink til å be om unnskyldning når han har tråkket over. Han viser stadig at han elsker meg, selv når det er JEG som oppfører meg som en sur, sint, amper eller usympatisk kjerring.

Gjest Aimabel
Skrevet

Samboern min er _aldri_ sur. Han kan være irritert over meg iblandt, fordi jeg strør jentestæsj rundt overalt, eller fordi jeg roter og glemmer ting.

Vi er ganske ille begge to, så vi strammer hverandre opp annenhver gang :-)

Han ber om unnskyldning hvis han har vært "bæsj", men som oftes er han snill. Han gir meg jordbæret i isen sin ;)

I følge stjernetegnene er forholdet dømt til å mislykkes. Men vi tror ikke på astrologi!

Skrevet

Samboern min er _aldri_ sur. Han kan være irritert over meg iblandt, fordi jeg strør jentestæsj rundt overalt, eller fordi jeg roter og glemmer ting.

Vi er ganske ille begge to, så vi strammer hverandre opp annenhver gang :-)

Han ber om unnskyldning hvis han har vært "bæsj", men som oftes er han snill. Han gir meg jordbæret i isen sin ;)

I følge stjernetegnene er forholdet dømt til å mislykkes. Men vi tror ikke på astrologi!

Herlig med sånne snille gutter med stødig lynne :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har verdens snilleste samboer! =)

Kjæresten min er verdens snilleste, bl.a. fordi:

Han går på butikken og kjøper juice og godt pålegg hvis jeg har lyst på det til frokost (mens jeg ligger i senga).

Han sier ofte/mange ganter om dagen hvor høyt han elsker meg. Han gir meg komplimenter og støtter meg.

Han har kjøpt bursdagsgave til meg, 2 mnd før bursdagen min

Han bærer meg hjem fra byen hvis jeg ikke gidder å gå

Han rydder og vasker huset og lager middag til meg.

Han sier unnskyld og får dårlig samvittighet hvis vi har kranglet

Tja..nå kommer jeg ikke på mer og skrive. =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn f.eks.

"Så kjøper han cola og sjokolade hvis jeg er trist, og plukker blomster fra naboenes blomsterbed til meg hvis han er full;-)"

Det der med å robbe naboenes blomster synes jeg faktisk er utrolig mye mer romantisk enn å gjøre noe så patetisk som å oppsøke en blomsterbutikk for å kjøpe blomster. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn f.eks.

"Så kjøper han cola og sjokolade hvis jeg er trist, og plukker blomster fra naboenes blomsterbed til meg hvis han er full;-)"

Det der med å robbe naboenes blomster synes jeg faktisk er utrolig mye mer romantisk enn å gjøre noe så patetisk som å oppsøke en blomsterbutikk for å kjøpe blomster. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kjæresten min er verdens snilleste, bl.a. fordi:

Han går på butikken og kjøper juice og godt pålegg hvis jeg har lyst på det til frokost (mens jeg ligger i senga).

Han sier ofte/mange ganter om dagen hvor høyt han elsker meg. Han gir meg komplimenter og støtter meg.

Han har kjøpt bursdagsgave til meg, 2 mnd før bursdagen min

Han bærer meg hjem fra byen hvis jeg ikke gidder å gå

Han rydder og vasker huset og lager middag til meg.

Han sier unnskyld og får dårlig samvittighet hvis vi har kranglet

Tja..nå kommer jeg ikke på mer og skrive. =)

Da er sikkert du ganske umulig;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da er sikkert du ganske umulig;)

Jeg er ei bitch! *kvesser klørne* :P

Skrevet

Ja, det der var til å dåne av!

*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...