Gå til innhold

FU: Har dere snille menn?

Gjest Statistisk Sentralstøvsuger

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor (som er gift ja)
Skrevet

Hvor snill mannen er kommer jo an på hvordan man oppfører seg selv.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

3

• maire

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke så veldig egentlig..:-)

Men sånt er jo alltid litt artig å lese for det da..:-)

Du da? Har du snill mann?

Tja.. Han glimter til rett som det er! Snill, men også en smule i overkant amper - sånn at jeg regelrett får magevondt av det. Men kan hende jeg bare er husfredjunkie og fryktelig sårbar?

Han har dog aldri plukket med seg verken løvetann eller naboblomster på vei hjem fra fest - men så fester han (alt for) sjelden også ;)

Gjest måneogsol
Skrevet

Min kan finne på å være sur, sint, amper og usympatisk ganske ofte, men han ber stort sett om unskyldning når han har vært en bæsj.

I tillegg er han morsom og søt å snakke med.han lager kaffe og kakao til meg og gnir nakken min eller gir meg fotmassasje.

Så lar han meg høre på musikk jeg liker som han ike liker ganske høyt og selvom det er lenge.

Så kjøper han cola og sjokolade hvis jeg er trist, og plukker blomster fra naboenes blomsterbed til meg hvis han er full;-)

Også gidder han å spille boggle med meg og høre på popquiz med meg, og han spiller på gitaren og lar meg gaule med på refrenget og spiller de sangene jeg har lyst til at han skal spille.

Også han lar meg bruke opp varmtvannet og sove på den siden av sengen jeg vil nesten uten å klage..:-)

Også lager han villt gode ostesmørbrød.

Sånn f.eks.

Har du glemt den gangen han spiste opp sjokoladen din?

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd med mannen min, er så snill så!

Skrevet

Flink!

Alt for mange som kjører en helt annen politikk, gitt. Blir mange ekstra-pappaer og "onkler" på enkelte unger.

Her er det overhode ikke aktuellt å presentere nye "onkler" annenhver mnd nei - ikke at det har vært noen aktuelle heller forsåvidt. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjæresten min er verdens snilleste, bl.a. fordi:

Han går på butikken og kjøper juice og godt pålegg hvis jeg har lyst på det til frokost (mens jeg ligger i senga).

Han sier ofte/mange ganter om dagen hvor høyt han elsker meg. Han gir meg komplimenter og støtter meg.

Han har kjøpt bursdagsgave til meg, 2 mnd før bursdagen min

Han bærer meg hjem fra byen hvis jeg ikke gidder å gå

Han rydder og vasker huset og lager middag til meg.

Han sier unnskyld og får dårlig samvittighet hvis vi har kranglet

Tja..nå kommer jeg ikke på mer og skrive. =)

"Han bærer meg hjem fra byen hvis jeg ikke gidder å gå"

Du har verdens snilleste kjæreste, han har åpenbart verdens lateste. :)

Skrevet

Hvor snill mannen er kommer jo an på hvordan man oppfører seg selv.

Det der var da et uimotståelig naivt utsagn!

Det er jo det samme som å si at forslåtte koner har gjort seg fortjent til julinga!

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Han bærer meg hjem fra byen hvis jeg ikke gidder å gå"

Du har verdens snilleste kjæreste, han har åpenbart verdens lateste. :)

He he.. 10 poeng. Spesielt når jeg har drukket. HATER å gå da! =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he.. 10 poeng. Spesielt når jeg har drukket. HATER å gå da! =)

Det er godt du er liten og nett. :)

Skrevet

Her er det overhode ikke aktuellt å presentere nye "onkler" annenhver mnd nei - ikke at det har vært noen aktuelle heller forsåvidt. :o)

Kvalifiserte kandidater vokser ikke akkurat på trær, nei :D

Vi var nok lettere å lure da vi var yngre!

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er godt du er liten og nett. :)

Jepp.. og samboeren min er ikke akkurat str small :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp.. og samboeren min er ikke akkurat str small :P

Ikke rart han blir muskuløs når han må gå rundt og bære på deg flere ganger i uka. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke rart han blir muskuløs når han må gå rundt og bære på deg flere ganger i uka. :)

He he..tenkte mest på høyden :P

Flere ganger i uken du!Jeg fester ikke sååå ofte. Å når blir det iallfall leeeenge til neste gang! =)

laguna1365380434
Skrevet

Har du glemt den gangen han spiste opp sjokoladen din?

Nope..Jeg la da heller ikke skjulpå at han kan være usympatisk..;-)

Prøvde å fokusere på GODE sider her nå..Ikke bare klage..;-)

laguna1365380434
Skrevet

"Så kjøper han cola og sjokolade hvis jeg er trist, og plukker blomster fra naboenes blomsterbed til meg hvis han er full;-)"

Det der med å robbe naboenes blomster synes jeg faktisk er utrolig mye mer romantisk enn å gjøre noe så patetisk som å oppsøke en blomsterbutikk for å kjøpe blomster. :)

Det synes jeg også..:-)

Han er riktig søt når han kommer sjanglende på morgenkvisten med halve naboens blomsterbed. om naboen synes det samme skal jeg ha usagt..;-)

Skrevet

Verdens snilleste mann som står opp med Bella _hver_ lørdag OG søndag, rydder kjøkkenet, lager frokost og sender Bella opp for å gi mamma et kyss og si at maten er servert.

Ok, så er han et A-menneske og jeg et B-menneske, men jeg synes at det er en fantastisk fin gest. Jeg kjenner alt for mange par som står opp annen hver helgedag fordi det er sånn det skal være. Annen hver gang. Her i huset er det heldigvis ikke sånn :-)

Han har andre fine sider også ;o)

Beste hilsen fra

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han kan være verdens snilleste eller verdens ufordrageligste.

Når han er verdens ufordrageligste (heldigvis ikke så ofte lenger), så skjønner jeg at det er noe han går å grubler på som har med valuta eller gud vet hva å gjøre.

Han har rett og slett for mye baller i lufta samtidig.

Men han kan også være verdens hyggeligste,og da kan han be om unnskyldning.

Gjest måneogsol
Skrevet

Nope..Jeg la da heller ikke skjulpå at han kan være usympatisk..;-)

Prøvde å fokusere på GODE sider her nå..Ikke bare klage..;-)

Men jeg har rett han har spist opp sjokoladen din?

laguna1365380434
Skrevet

Men jeg har rett han har spist opp sjokoladen din?

Opp til flere ganger..Drukket øllen min og..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...