Gjest måneogsol Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hvor snill mannen er kommer jo an på hvordan man oppfører seg selv. Ja så sant, så sant. Husk det når du henter tøflene hans og han smiler til deg, da er hans å snill så. Når du har strøket skjortene hans og han slår deg ikke den dagen, da er du snill og fornøyd. Ja ja det kommer anpå hvor snill du er. 0 Siter
Gjest Statistisk Sentralstøvsuger Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Opp til flere ganger..Drukket øllen min og..;-) Den slasken 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hvor snill mannen er kommer jo an på hvordan man oppfører seg selv. Tror du nervøse ødelagte vrak, som aldri tør ta til motmæle og blir slått helseløse av sine menn er enige med deg? Den forklaringen var desverre litt for enkel. Det er nok ikke alltid slik desverre. 0 Siter
mAd Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Samboeren min er FOR snill, og blir faktisk aldri sinna. Det ender som oftest med at JEG blir sinna fordi han IKKE blir det, og det er ekstra irriterende ;D Vi har vært sammen i over tre år, og enda ikke hatt en alvorlig krangel. Jeg har utrolig kort lunte, men av en eller anna grunn har denne roligheten hans smittet over på meg, og jeg merker at når jeg begynner å hisse meg opp over noe, så TENKER jeg meg faktisk om, og kommer som oftest frem til at det er bedre å la vær :-O 0 Siter
Gjest Statistisk Sentralstøvsuger Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Samboeren min er FOR snill, og blir faktisk aldri sinna. Det ender som oftest med at JEG blir sinna fordi han IKKE blir det, og det er ekstra irriterende ;D Vi har vært sammen i over tre år, og enda ikke hatt en alvorlig krangel. Jeg har utrolig kort lunte, men av en eller anna grunn har denne roligheten hans smittet over på meg, og jeg merker at når jeg begynner å hisse meg opp over noe, så TENKER jeg meg faktisk om, og kommer som oftest frem til at det er bedre å la vær :-O *sukk* Jeg ønsker meg en sånn mann. Sinte, sure menn er skikkelig usexy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.