Gå til innhold

FU: Har dere snille menn?

Gjest Statistisk Sentralstøvsuger

Anbefalte innlegg

Gjest måneogsol
Skrevet

Hvor snill mannen er kommer jo an på hvordan man oppfører seg selv.

Ja så sant, så sant. Husk det når du henter tøflene hans og han smiler til deg, da er hans å snill så. Når du har strøket skjortene hans og han slår deg ikke den dagen, da er du snill og fornøyd.

Ja ja det kommer anpå hvor snill du er.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

3

• maire

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Opp til flere ganger..Drukket øllen min og..;-)

Den slasken :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvor snill mannen er kommer jo an på hvordan man oppfører seg selv.

Tror du nervøse ødelagte vrak, som aldri tør ta til motmæle og blir slått helseløse av sine menn er enige med deg?

Den forklaringen var desverre litt for enkel.

Det er nok ikke alltid slik desverre.

Skrevet

Samboeren min er FOR snill, og blir faktisk aldri sinna. Det ender som oftest med at JEG blir sinna fordi han IKKE blir det, og det er ekstra irriterende ;D

Vi har vært sammen i over tre år, og enda ikke hatt en alvorlig krangel. Jeg har utrolig kort lunte, men av en eller anna grunn har denne roligheten hans smittet over på meg, og jeg merker at når jeg begynner å hisse meg opp over noe, så TENKER jeg meg faktisk om, og kommer som oftest frem til at det er bedre å la vær :-O

:)

Skrevet

Samboeren min er FOR snill, og blir faktisk aldri sinna. Det ender som oftest med at JEG blir sinna fordi han IKKE blir det, og det er ekstra irriterende ;D

Vi har vært sammen i over tre år, og enda ikke hatt en alvorlig krangel. Jeg har utrolig kort lunte, men av en eller anna grunn har denne roligheten hans smittet over på meg, og jeg merker at når jeg begynner å hisse meg opp over noe, så TENKER jeg meg faktisk om, og kommer som oftest frem til at det er bedre å la vær :-O

:)

*sukk*

Jeg ønsker meg en sånn mann. Sinte, sure menn er skikkelig usexy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...