Gjest Skjermtrollet Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Kommer ikke gjennom til noen mobiler, kommer igjennom til fasttlf. Prøvde å sende en meld til meg selv, fikk sendt men den kommer ikke tilbake... arg!! (har Netcom) 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Her: Netcoms mobilkunder fikk problemer med å ringe og sende meldinger i ettermiddag. Ifølge Netcom var det en feil med en nummerdatabase som forårsaket problemene. Feilen berører alle Netcoms kunder i Norge. http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article1057831.ece Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest du også? Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Åh! SÅ bra at det er flere. har nettopp skifta operatør, også skjer dette, så jeg trodde at det var noe galt hos de, men tydeligvis er det flere som har det slik. Jeg får verken sendt sms, eller ringe ut, og folk kan heller ikke ringe til meg. Prøvde å ringe te fasttlf, fasttelefonen ringte,men mob hørte jeg ikke no på. Har talkmore, men de bruker netcom sin dekning og alt, så det må være noe galt hos netcom. 0 Siter
Gjest Så irriterede... Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg prøver å få tak i en som har netcom abonnomang, men får bare svar på min egen mobil hvor det står: Anrop avvist! Lurer på når de får fikset dette? Nå er jo klokka 19.00 så det begynner virkelig å haste... :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hele nettet deres er visst nede. Føkkings Netcom... 0 Siter
Line Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Sliter med samme greia her, har en del sms å svare på utover kvelden, om nettet kommer opp igjen. NetCom sliter med å ta unna trafikken. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ah! Og jeg som fryktet at det var min nye mobiltelefon som allerede var ustabil. Det begynte så smått i går kveld, hadde en times tid rundt 22:00 hvor den var ustabil, og nå driver den stadig vekk og søker etter nettverk den ikke finner. Har også Netcom. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ah! Og jeg som fryktet at det var min nye mobiltelefon som allerede var ustabil. Det begynte så smått i går kveld, hadde en times tid rundt 22:00 hvor den var ustabil, og nå driver den stadig vekk og søker etter nettverk den ikke finner. Har også Netcom. hei SDD! Jeg går direkte til deg, siden jeg har klokketro på at du kan alt slikt(smiger) Jeg prøver å laste inn mine egne CDer, slik at jeg kan få dem over på min nye MP3- spiller. En Sony 20 Gb HDD NW-HD3( dette sier ikke meg noe, men kanskje deg. Problemet er at jeg sliter med å få inn på biblioteket noen av CDene, det kommer opp "CD extras", og det er tydelig jeg skal gjøre noe. men hva? Kan du, eller noen andre Fortelle meg hva jeg skal gjøre, slik at mannen min fortrinnsvis forstår det:o) Får ikke inn A. Morissette, og det er krise. Tusen takk for bursdagshilsen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 hei SDD! Jeg går direkte til deg, siden jeg har klokketro på at du kan alt slikt(smiger) Jeg prøver å laste inn mine egne CDer, slik at jeg kan få dem over på min nye MP3- spiller. En Sony 20 Gb HDD NW-HD3( dette sier ikke meg noe, men kanskje deg. Problemet er at jeg sliter med å få inn på biblioteket noen av CDene, det kommer opp "CD extras", og det er tydelig jeg skal gjøre noe. men hva? Kan du, eller noen andre Fortelle meg hva jeg skal gjøre, slik at mannen min fortrinnsvis forstår det:o) Får ikke inn A. Morissette, og det er krise. Tusen takk for bursdagshilsen. Jeg aner faktisk ikke, og kjenner heller ikke til spesielt mange rippeprogrammer. Selv bruker jeg i hvert fall Ituens til å legge mine CD-er inn på maskinen, men det er idiotsikkert. Umulig å gjøre noen feil. Så fjerner jeg den rippa CD-en fra Itunes mappen, og legger den inn i min godt organiserte "Min Musikk". Alt som ligger i min musikk overfører jeg smertefritt til biblioteket i Itunes, og derfra går det automatisk inn på Ipoden når jeg kobler til den. Men du har kjøpt en veldig populær spiller, så det er helt sikkert noen her som har den og kan hjelpe deg! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg aner faktisk ikke, og kjenner heller ikke til spesielt mange rippeprogrammer. Selv bruker jeg i hvert fall Ituens til å legge mine CD-er inn på maskinen, men det er idiotsikkert. Umulig å gjøre noen feil. Så fjerner jeg den rippa CD-en fra Itunes mappen, og legger den inn i min godt organiserte "Min Musikk". Alt som ligger i min musikk overfører jeg smertefritt til biblioteket i Itunes, og derfra går det automatisk inn på Ipoden når jeg kobler til den. Men du har kjøpt en veldig populær spiller, så det er helt sikkert noen her som har den og kan hjelpe deg! Takker. Dette området er virkelig ikke min sterke side, for å si det mildt. Jeg finner vel ut av det forhåpentligvis. VH bugge 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Takker. Dette området er virkelig ikke min sterke side, for å si det mildt. Jeg finner vel ut av det forhåpentligvis. VH bugge Gå inn her: www.barbara.no Velg så Forum, Lyd og musikk (eller noe i den duren), og så MP3-spillere (eller noe i den duren), så kommer du inn på et forum for seriøse MP3-nerder. De kan nok hjelpe deg! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Gå inn her: www.barbara.no Velg så Forum, Lyd og musikk (eller noe i den duren), og så MP3-spillere (eller noe i den duren), så kommer du inn på et forum for seriøse MP3-nerder. De kan nok hjelpe deg! Det høres dødsskummelt ut!! Datanerder! Men kanskje jeg kan kvinne meg opp. Eller jeg får holde meg til psykiatriforumet med oss normale folk ) Men takk for godt råd. Jeg har klart å få musikk inn på spilleren, en "bragd" bare det. Så nå sitter jeg med bruksanvisning og trykker i villelse. Men jeg skal ta meg en tur og få lyden høyere. Altfor lav lyd med disse EU- standardene. Lav musikk er fryktelig irriterende spør du meg. Ha en god natt. Bugge Ps! Når det gjelder godterispising er jeg helt rå og kan gå de fleste en god gang. Ikke akkurat det talentet jeg setter størst pris på ved meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.