Prozak Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Bah, la'n holde på, jæ driter'n full. Minner litt om en avisartikkel jeg leste av/om/med varg vikernes. Da dreide det seg om at dagbladet hadde skrevet en del uriktige ting etter et intervju med ham. Og det var ikke bare _feil_, det var LØGN! :-) "................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 "Mandela er vel et prakteksempel på kommunistisk "frigjøring"." Nåja. Frigjøringen _fra_ kommunistisk styre har jo hatt mange likheter med dette. Det er ikke nødvendigvis ondskap og feil motiver hos de som styrer selv om ting blir som i sør-afrika, tror jeg. (Selv om det er en god del merkelige ting gjort av styret). At hvite sørafrikanere ikke er særlig populære er vel ikke så rart - de har tross alt stjålet landet og undertrykkt de som hørte hjemme der i lange tider. Men det er selvfølgelig tull å si at sør-afrika har blitt et bra sted - det er nok altfor mange elementer som må inn i balanse igjen, og altfor lang tid før det vil begynne å skje i særlig stor grad. "..................................." Jeg har verken støttet eller anerkjent apartheid, bare så det er sagt. Jeg sa det var et valg mellom pest og kolera. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har verken støttet eller anerkjent apartheid, bare så det er sagt. Jeg sa det var et valg mellom pest og kolera. Og det sa jeg ikke heller. Jeg er bare ikke helt enig i det du sier. Jeg er ikke helt som enkelte andre her, som har et behov for å sette folk i bås hvis de ikke er enige med meg. Er du ikke udelt positiv til israels politikk, så er du pr.def. marxxist. Er du ikke udelt positiv til palestina (eller ANCs) politikk, så er du pr. def. høyreekstrem (...) :-) "....................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Minner litt om en avisartikkel jeg leste av/om/med varg vikernes. Da dreide det seg om at dagbladet hadde skrevet en del uriktige ting etter et intervju med ham. Og det var ikke bare _feil_, det var LØGN! :-) "................................." Hoho, Varg Vikenes, ja, det var dagens mann. Husker at han ble intervjuet på TV, hvor reporteren spurte "greven" hvordan det var å være kjendis. "Greven" svarte at det var helt okay for han. "Ja, kommer folk bort til deg på gata og snakker med deg og sånn da", spurte reporteren. Joda, "greven kunne bekrefte dette. "Ja, hva sier folk til deg da"?... ville reporteren vite. "Tja, for eksempel...dust"! 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hoho, Varg Vikenes, ja, det var dagens mann. Husker at han ble intervjuet på TV, hvor reporteren spurte "greven" hvordan det var å være kjendis. "Greven" svarte at det var helt okay for han. "Ja, kommer folk bort til deg på gata og snakker med deg og sånn da", spurte reporteren. Joda, "greven kunne bekrefte dette. "Ja, hva sier folk til deg da"?... ville reporteren vite. "Tja, for eksempel...dust"! LOL!! :-) "................................" 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Og det sa jeg ikke heller. Jeg er bare ikke helt enig i det du sier. Jeg er ikke helt som enkelte andre her, som har et behov for å sette folk i bås hvis de ikke er enige med meg. Er du ikke udelt positiv til israels politikk, så er du pr.def. marxxist. Er du ikke udelt positiv til palestina (eller ANCs) politikk, så er du pr. def. høyreekstrem (...) :-) "....................................." Nei, prozak, det er ikke slik jeg må oppfattes. De som står for den hardeste "kritikken" av Israels politikk kommer fra den marxistiske fløyen i norsk politikk, det kan ingen nekte for. I tillegg til disse finnes også en marginal gruppe nazister. Men så har du disse som "henger seg på", uten engang å vite forskjellen på en libaneser og en palestiner, de er såvisst ikke marxister. Jeg bebreider ikke folk for å ha blitt ført bak lyset, særlig når jeg vet hvilken massiv kampanje som har blitt kjørt i 30 år for å innbille folk at islam og ortodoks marxisme er synonymt med fred og frihet. 0 Siter
Champagne Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hva er galt med konen hans? Med vennlig hilsen Den nåværende vet jeg lie om, og hun er vel grei nok. Den eks-værende var vel ikke helt god. Mandela er et godt menneske som har lidd mye, i likhet med mange andre. Men den opphausingen av Nelson og Winnie da han var i fengsel, ble litt komisk når det ble klart hva slags menneske Winnie var.. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hoho, Varg Vikenes, ja, det var dagens mann. Husker at han ble intervjuet på TV, hvor reporteren spurte "greven" hvordan det var å være kjendis. "Greven" svarte at det var helt okay for han. "Ja, kommer folk bort til deg på gata og snakker med deg og sånn da", spurte reporteren. Joda, "greven kunne bekrefte dette. "Ja, hva sier folk til deg da"?... ville reporteren vite. "Tja, for eksempel...dust"! "Pappa, pappa! Jeg traff Brad Pitt og han snakka til meg!" "Hva sa han, da?" "Fløtt deg, din j*vla tulling!" :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.