nikolinen Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hallo Gutten på 4 1/2 ønsker seg nytt GBA-spill til ferien. Han ønsker seg helst det nyeste Pokemon-spillet, men jeg er usikker på om det er for vanskelig for han. Noen som har prøvd dette spillet, og aner hvilken vanskegrad det har? Og evt har noen andre enklere spill å anbefale? mvh 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Min yngste (6) kan ikke Pokemon så godt som 8-åringen, men hvis din kan Pokemom fra før vet han kanskje hva det går ut på. Min yngste liker Løvenes Konge, Franklin (enkelt) og Wario. 0 Siter
Gjest snuskens Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Mine gutter er 5 og 7 år, og har hatt Pokemon spill de siste to-tre årene. De klarer det utmerket. De har alle utgavene, men Pokemon Ruby og Sapphire er mest populært. De har også mange Disneyspill, Byggmester Bob og slike ting, men det er helt uinteressant. Alt for enkelt.. Zelda og Pokemon er topp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.