Gå til innhold

noe som ikke stemmer

Anbefalte innlegg

Gjest guuuuro

hei. jeg er en jente på 16 år som lurer på om noe er galt.

jeg har hatt mensen siden jeg var sånn ca 12 år. den har ikke vært regelmessig noen gang. Bare de siste månedene.

Første gang jeg jeg hadde mensen, blødde jeg sånn passelig mye. Så gikk det to måneder tror jeg, og jeg blødde bare ubetydelige mengder.

Så gikk det et halvt år, og plutselig blødde jeg kjempe, kjempemye. Store klumper av blod husker jeg. det var helt forferdelig. Jeg turte ikke si det til noen. Så hadde jeg store bødninger sånn av og til i et år eller noe tror jeg. så begynte jeg å få såå store smerter at jeg nesten ikke orket å gå på skole.Periodene varte opptil ni dager.

Så, plutselig blødde jeg nesten ingenting sånn annenhver måned. periodene varte sånn ca bare to til tre dager.

Er det normalt med slike svingninger? Nå blør jeg nesten regelmessig...tror jeg. det gikk faktisk tre uker over tiden sist gang, så det blir spennende og se hva som skjer neste gang.jeg blør nesten ingenting...

Problemet med dette er at jeg er så redd for å gå til gynekolog og leger og slikt. Hva kan være feil med meg?

kan det være noe alvorlig?

jeg vet jeg burde ha grepet fatt i dette tidligere, men...det er ikke alltid så lett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18776-noe-som-ikke-stemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...