Gå til innhold

Hjelp oss med et kattenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en gang en stolt hannkatt som ble kalt Benz. Imidlertid ble han døpt på ny etter et besøk hos veterinæren, til Mercedes ;-)

Jeg hadde først en katt som jeg kalte Mercedes.. så fikk jeg en til og den kalte jeg Benz,. den tredje het Snoopy

:-)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

3

• Lillemus

3

• nedtelling

3

• laguna1365380434

3

Skrevet

Har ikke lest tråden din så jeg vet ikke om det er foreslått før, men altså.... *trommevirvel*......................Muskat(t) :-)

Kult navn!

Skrevet

Ser jo at du har oppkalt meg til den ene, da...

Hva med Fløyel? Men da burde den første kanskje hete Silke... Eller Velour. (Så kaller du opp Velouria istedetfor meg)

he, he! men nicket mitt har en helt annen bakgrunn enn stoff da. altså verken stoff as in drugs, eller stoff as i fabric. Men det har jeg vel kanskje gjentatt til det kjedsommelige..

Gjest togli
Skrevet

Har hatt to katter

Den ene hun het Mercedes og den andre het Snoopy

Synes disse nanvnene er veldig fine jeg! Og så har de Ssss i seg som visstnok er bra for kattenavn

Snoopy var bra!

Gjest togli
Skrevet

Et kattenavn bør inneholde S lyden, det er den de hører når du roper på dem.

Katta hører neppe min s-lyd uansett (er døv, så s er håpløs å få til ;-))

Gamlekatta vår, Ronja, kom alltid løpende når vi ropte. Satser på at et navn uten S går bra også...

Gjest togli
Skrevet

En jeg studerte med fortalte at de hadde hatt en katt i flere år som hadde fått p-piller. En gang hadde de den til veterinæren, og da kunne veterinæren tørt fortelle at katten slett ikke trengte p-piller, da det var en hannkatt. Flaut!

Men det skal vel en veterinær til å skrive ut resept på p-piller? Det har jeg ikke tenkt på før nå...

Vi bare ringte og sa vi trengte P-piller til katta vi, så faksa veterinæren resept til apoteket der vi henta pillene...

Gjest no nick today my nick has gone away
Skrevet

Magda

Bingo (jævlig kult når du skal rope på de ute!)

Loppa

Man kan også kalle katten sin Ferdig.

Kjekt å rope ut i nabolaget, det og!

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Jeg hadde først en katt som jeg kalte Mercedes.. så fikk jeg en til og den kalte jeg Benz,. den tredje het Snoopy

:-)

Javel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...