Velouria Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jentene sin far ble 30 i fjor og fikk ikke noen skikkelig gave fordi økonomien min var helt elendig. Nå er den imidlertidig helt super, har arvet litt og sånn Så jeg har impulshandla denne til ham fra jentene er det en bra gave eller? Han er en datamann og film og musikk er hans store lidenskaper. http://www.kiss-technology.com/?p=558&v=company Han er verdensbeste pappa så han fortjener noe skikkelig. Hva sier dere? 0 Siter
Champagne Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jøss, den så ut som de gamle videospillerne fra 80-tallet.. Fikk egentlig ikke med meg hva dette er, men alt sånt er bra til menn. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det må jo være konge! :-) En ting dog, om jeg kjøper teknostash til typen, da kan jeg ikke bli sur om han bytter, uansett hvor dyr og kul den var. Det er fordi jeg ikke egentlig har så peil, mens han har mere. Litt som når han kjøper parfyme eller klær til meg. :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg orket ikke lese alt det der...men det var en sånn digital video-greie ? Vi har en sånn på hjemlån nå, den er superduper :-)) Pappa'n er en heldiggris :-) Det aller beste er at det går an å ta opp på video'n samtidig som man ser på det man har begynt å ta opp. fantastisk. 0 Siter
Velouria Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Jeg orket ikke lese alt det der...men det var en sånn digital video-greie ? Vi har en sånn på hjemlån nå, den er superduper :-)) Pappa'n er en heldiggris :-) Det aller beste er at det går an å ta opp på video'n samtidig som man ser på det man har begynt å ta opp. fantastisk. Ja, det er en sånn greie, også har den 80 GB harddisk, så den har jo litt plass til å lagre ting på også. Jeg har jo allerede kjøpt den, så vi får se, hvis ikke han vil ha den så tar jeg den selv 0 Siter
Moraki Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, det er en sånn greie, også har den 80 GB harddisk, så den har jo litt plass til å lagre ting på også. Jeg har jo allerede kjøpt den, så vi får se, hvis ikke han vil ha den så tar jeg den selv Hvis han ikke vil ha den?? Da er han kremidiot da :-) 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 han kommer sikkert til å være veldig grei lenge etter den..... 0 Siter
Velouria Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Hvis han ikke vil ha den?? Da er han kremidiot da :-) Ok, da vil han helt sikkert ha den, for han er ingen idiot 0 Siter
Velouria Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 han kommer sikkert til å være veldig grei lenge etter den..... Kanksje jeg får lurt ham til å ha barna så jeg kan reise på øya festivalen da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.