Gå til innhold

Er dette bra gave til en far på 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene sin far ble 30 i fjor og fikk ikke noen skikkelig gave fordi økonomien min var helt elendig. Nå er den imidlertidig helt super, har arvet litt og sånn :) Så jeg har impulshandla denne til ham fra jentene er det en bra gave eller? Han er en datamann og film og musikk er hans store lidenskaper.

http://www.kiss-technology.com/?p=558&v=company

Han er verdensbeste pappa så han fortjener noe skikkelig. Hva sier dere?

Skrevet

Jøss, den så ut som de gamle videospillerne fra 80-tallet..

Fikk egentlig ikke med meg hva dette er, men alt sånt er bra til menn.

laguna1365380434
Skrevet

Det må jo være konge! :-)

En ting dog, om jeg kjøper teknostash til typen, da kan jeg ikke bli sur om han bytter, uansett hvor dyr og kul den var.

Det er fordi jeg ikke egentlig har så peil, mens han har mere.

Litt som når han kjøper parfyme eller klær til meg.

:-)

Skrevet

Jeg orket ikke lese alt det der...men det var en sånn digital video-greie ? Vi har en sånn på hjemlån nå, den er superduper :-)) Pappa'n er en heldiggris :-)

Det aller beste er at det går an å ta opp på video'n samtidig som man ser på det man har begynt å ta opp. fantastisk.

Skrevet

Jeg orket ikke lese alt det der...men det var en sånn digital video-greie ? Vi har en sånn på hjemlån nå, den er superduper :-)) Pappa'n er en heldiggris :-)

Det aller beste er at det går an å ta opp på video'n samtidig som man ser på det man har begynt å ta opp. fantastisk.

Ja, det er en sånn greie, også har den 80 GB harddisk, så den har jo litt plass til å lagre ting på også.

Jeg har jo allerede kjøpt den, så vi får se, hvis ikke han vil ha den så tar jeg den selv :)

Skrevet

Ja, det er en sånn greie, også har den 80 GB harddisk, så den har jo litt plass til å lagre ting på også.

Jeg har jo allerede kjøpt den, så vi får se, hvis ikke han vil ha den så tar jeg den selv :)

Hvis han ikke vil ha den?? Da er han kremidiot da :-)

Skrevet

han kommer sikkert til å være veldig grei lenge etter den.....

Skrevet

Hvis han ikke vil ha den?? Da er han kremidiot da :-)

Ok, da vil han helt sikkert ha den, for han er ingen idiot :)

Skrevet

han kommer sikkert til å være veldig grei lenge etter den.....

Kanksje jeg får lurt ham til å ha barna så jeg kan reise på øya festivalen da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...