ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det å være dum nok til å forspise seg på smågodt er faen meg verre enn å være fyllesyk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ingen udelt behagelig følelse det nei.. Been there, done that... God berding! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Ingen udelt behagelig følelse det nei.. Been there, done that... God berding! ;-) Jo, takk. Det er ikke så ille at jeg spyr eller noe sånt. Det er bare den vemmelige følelsen jeg har i noen timer etter inntaket. Jeg spiser lite smågodt men når jeg først spiser det spiser jeg seriøse mengder også, og blir uggen hver jævla gang! Menmen, nå er det måneder til neste gang, og om et par timer er jeg sikkert så god som ny. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jo, takk. Det er ikke så ille at jeg spyr eller noe sånt. Det er bare den vemmelige følelsen jeg har i noen timer etter inntaket. Jeg spiser lite smågodt men når jeg først spiser det spiser jeg seriøse mengder også, og blir uggen hver jævla gang! Menmen, nå er det måneder til neste gang, og om et par timer er jeg sikkert så god som ny. Jeg gjør det på samme vis..Jeg har en orgie i festkarameller ca hvert halvår og da har jeg fått nok...til neste gang. Tenk, jeg gjør skippertak selv på snopspisinga.. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Jeg gjør det på samme vis..Jeg har en orgie i festkarameller ca hvert halvår og da har jeg fått nok...til neste gang. Tenk, jeg gjør skippertak selv på snopspisinga.. :-) Hehe, nøyaktig som meg! Det verste er at den siste halvdelen av godteposen ikke er noe god. Da er jeg mett og spiser for å bli kvitt det. Ikke rart jeg blir uggen. 0 Siter
org Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Isj - ekkel følelse, jeg vet. Men likevel gjør jeg det med glede (?) igjen og igjen og igjen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Isj - ekkel følelse, jeg vet. Men likevel gjør jeg det med glede (?) igjen og igjen og igjen... Jeg fatter ikke at du orker! Men nå begynner det å gå over. Det var på sitt verste rundt ni. Det hjalp med en Cola. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg fatter ikke at du orker! Men nå begynner det å gå over. Det var på sitt verste rundt ni. Det hjalp med en Cola. nå har du gjort slik at jeg har fått lyst på smågodt. Spiser det skjelden og har aldri forspist meg på det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 nå har du gjort slik at jeg har fått lyst på smågodt. Spiser det skjelden og har aldri forspist meg på det. Her beskriver jeg en følelse like ille som en seriøs bakrus, og du får lyst på godis? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Her beskriver jeg en følelse like ille som en seriøs bakrus, og du får lyst på godis? har som sagt bare gode erfaringer med smågodt:) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg gjør det på samme vis..Jeg har en orgie i festkarameller ca hvert halvår og da har jeg fått nok...til neste gang. Tenk, jeg gjør skippertak selv på snopspisinga.. :-) Bare så dumt at snopespising er et av de få områdene jeg er god til å ta skippertak på OFTE. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Bare så dumt at snopespising er et av de få områdene jeg er god til å ta skippertak på OFTE. Hvis du dytter innpå like heftig som meg og Laguna, altså til vi blir syke, begrenser det seg automatisk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Bare så dumt at snopespising er et av de få områdene jeg er god til å ta skippertak på OFTE. *lol* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.