Gå til innhold

Yukk!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det å være dum nok til å forspise seg på smågodt er faen meg verre enn å være fyllesyk. :(

laguna1365380434
Skrevet

Ingen udelt behagelig følelse det nei..

Been there, done that...

God berding! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen udelt behagelig følelse det nei..

Been there, done that...

God berding! ;-)

Jo, takk. Det er ikke så ille at jeg spyr eller noe sånt. Det er bare den vemmelige følelsen jeg har i noen timer etter inntaket.

Jeg spiser lite smågodt men når jeg først spiser det spiser jeg seriøse mengder også, og blir uggen hver jævla gang! :)

Menmen, nå er det måneder til neste gang, og om et par timer er jeg sikkert så god som ny.

laguna1365380434
Skrevet

Jo, takk. Det er ikke så ille at jeg spyr eller noe sånt. Det er bare den vemmelige følelsen jeg har i noen timer etter inntaket.

Jeg spiser lite smågodt men når jeg først spiser det spiser jeg seriøse mengder også, og blir uggen hver jævla gang! :)

Menmen, nå er det måneder til neste gang, og om et par timer er jeg sikkert så god som ny.

Jeg gjør det på samme vis..Jeg har en orgie i festkarameller ca hvert halvår og da har jeg fått nok...til neste gang.

Tenk, jeg gjør skippertak selv på snopspisinga..

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg gjør det på samme vis..Jeg har en orgie i festkarameller ca hvert halvår og da har jeg fått nok...til neste gang.

Hehe, nøyaktig som meg! :)

Det verste er at den siste halvdelen av godteposen ikke er noe god. Da er jeg mett og spiser for å bli kvitt det.

Ikke rart jeg blir uggen. :)

Skrevet

Isj - ekkel følelse, jeg vet.

Men likevel gjør jeg det med glede (?) igjen og igjen og igjen...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Isj - ekkel følelse, jeg vet.

Men likevel gjør jeg det med glede (?) igjen og igjen og igjen...

Jeg fatter ikke at du orker! :)

Men nå begynner det å gå over. Det var på sitt verste rundt ni. Det hjalp med en Cola. :)

Gjest dina2
Skrevet

Jeg fatter ikke at du orker! :)

Men nå begynner det å gå over. Det var på sitt verste rundt ni. Det hjalp med en Cola. :)

nå har du gjort slik at jeg har fått lyst på smågodt. Spiser det skjelden og har aldri forspist meg på det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

nå har du gjort slik at jeg har fått lyst på smågodt. Spiser det skjelden og har aldri forspist meg på det.

Her beskriver jeg en følelse like ille som en seriøs bakrus, og du får lyst på godis? :)

Gjest dina2
Skrevet

Her beskriver jeg en følelse like ille som en seriøs bakrus, og du får lyst på godis? :)

har som sagt bare gode erfaringer med smågodt:)

bugge -jenta
Skrevet

Bare så dumt at snopespising er et av de få områdene jeg er god til å ta skippertak på OFTE.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare så dumt at snopespising er et av de få områdene jeg er god til å ta skippertak på OFTE.

Hvis du dytter innpå like heftig som meg og Laguna, altså til vi blir syke, begrenser det seg automatisk. :)

laguna1365380434
Skrevet

*lol* :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...