Gå til innhold

Slette svarliste

Anbefalte innlegg

Gjest SletteØnskebarnet
Skrevet

Hvordan bli kvitt den listen som er _SVAR TIL DEG_ ?

Vil ikke ha den, det må da gå an å slette istedet for å bli "ny bruker" ?

Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha den? Gjør vel ikke noe om den er der?Du trenger ikke å bruke den.

Gjest pokemon
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha den? Gjør vel ikke noe om den er der?Du trenger ikke å bruke den.

kanskje det er en samboer som ikke skal se hvilke innlegg og svar som er skrevet.. ?

Skrevet

kanskje det er en samboer som ikke skal se hvilke innlegg og svar som er skrevet.. ?

Nja, kanskje det, men jeg regner med at vedkommende har sitt eget nick med eget passord og da er jo ikke det noe problem.

Gjest pokemon
Skrevet

Nja, kanskje det, men jeg regner med at vedkommende har sitt eget nick med eget passord og da er jo ikke det noe problem.

hva hvis sambo har tilgang på dette da? Eller hvis sambo skulle komme over siden innlogget, eller om nick og passord er ferdiglagret? Mange muligheter. Her i huset har sambo fritt innsyn hvis han vil, men nå gjør jeg jo ikkenoe for å skjule noe heller da.

Skrevet

hva hvis sambo har tilgang på dette da? Eller hvis sambo skulle komme over siden innlogget, eller om nick og passord er ferdiglagret? Mange muligheter. Her i huset har sambo fritt innsyn hvis han vil, men nå gjør jeg jo ikkenoe for å skjule noe heller da.

Da bør h*n skifte nick og ikke lagre passordet på maskinen. Med andre ord lettere dette enn å forsøke å endre på DOL's oppsett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...