Moraki Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 HVAAAAAA???? JEG TAKLER DET IKKE LENGER!!! JEG HAR TOTAL NOIA!!!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Netcom er nede. De har vært nede mer eller mindre siden lørdag kveld. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280649 Jeg har også Netcom, og akkurat nå suger det litt. 0 Siter
Moraki Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Netcom er nede. De har vært nede mer eller mindre siden lørdag kveld. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280649 Jeg har også Netcom, og akkurat nå suger det litt. Jeg vet, jeg så det i går, men det var da faen til %¤&¤%¤&, de kan vel for svarte se å ordne det, NÅ MED DET SAMME!!!!! &¤%¤&¤%¤&¤ !!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Netcom er nede. De har vært nede mer eller mindre siden lørdag kveld. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280649 Jeg har også Netcom, og akkurat nå suger det litt. Underlig. Jeg har sendt tekstmeldinger på netcom i hele helgen jeg. Og fått svar på dem også. Var en melding jeg måtte sende 3 ganger før den gikk gjennom, utover det har jeg ikke hatt problemer i det hele tatt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg vet, jeg så det i går, men det var da faen til %¤&¤%¤&, de kan vel for svarte se å ordne det, NÅ MED DET SAMME!!!!! &¤%¤&¤%¤&¤ !!!!! Det er sterkt at de bruker så lang tid. Mer enn en million brukere er tross alt rammet. Menmen, det er vel noe alvorligt. 0 Siter
Gjest Nickgirl Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg vet, jeg så det i går, men det var da faen til %¤&¤%¤&, de kan vel for svarte se å ordne det, NÅ MED DET SAMME!!!!! &¤%¤&¤%¤&¤ !!!!! Hmmm...ser ut til at dette ikke gjelder hele landet,da...Jeg har ikke hatt problemer av noe slag på lange tider!! 0 Siter
Gjest Telenor-ansatt Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Fordi vi liker å kødde litt med dem! Muahhhhaaaa!! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det er sterkt at de bruker så lang tid. Mer enn en million brukere er tross alt rammet. Menmen, det er vel noe alvorligt. Er det sånn at bare dem som har netcom har problemer med å ringe ut, eller er det problemer å ringe TIL netcom også? Jeg har hatt problemer med å ringe til folk, men jeg har ikke Netcom selv. 0 Siter
Moraki Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Fordi vi liker å kødde litt med dem! Muahhhhaaaa!! Morsom du!!!! Skal vri hue av deg din forbanna kødd!!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Netcom er nede. De har vært nede mer eller mindre siden lørdag kveld. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280649 Jeg har også Netcom, og akkurat nå suger det litt. Det er ikke bare akkurat nå det suger litt, spør du meg... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er det sånn at bare dem som har netcom har problemer med å ringe ut, eller er det problemer å ringe TIL netcom også? Jeg har hatt problemer med å ringe til folk, men jeg har ikke Netcom selv. Jeg har forsøkt å ringe meg selv, og det funket 1 av 5 ganger eller noe sånt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det er ikke bare akkurat nå det suger litt, spør du meg... Jeg har aldri hatt noen problemer med dem tidligere. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Underlig. Jeg har sendt tekstmeldinger på netcom i hele helgen jeg. Og fått svar på dem også. Var en melding jeg måtte sende 3 ganger før den gikk gjennom, utover det har jeg ikke hatt problemer i det hele tatt. Det går litt til og fra, tror jeg. I hvert fall i følge Netcom. På lørdag funket i hvert fall alt fint for meg fram til en gang utpå kvelden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har aldri hatt noen problemer med dem tidligere. Jeg har særdeles dårlig dekning der jeg bor. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er det sånn at bare dem som har netcom har problemer med å ringe ut, eller er det problemer å ringe TIL netcom også? Jeg har hatt problemer med å ringe til folk, men jeg har ikke Netcom selv. Er problemer med å ringe til folk også ja. Samboer har netcom, prøvde å ringe ham ti ganger i går før jeg kom gjennom.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har særdeles dårlig dekning der jeg bor. Gjelder det bare Netcom? Jeg har erfaring med at når det først er dårlig dekning er det dårlig dekning på alle nett. Det er uansett horribelt at det skal være dårlig dekning i hovedstaden. For øvrig har jeg et par kompiser som bor på steder hvor man fortsatt må lete seg fram til dekning for å få noe. Men jeg er jo på landet 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Gjelder det bare Netcom? Jeg har erfaring med at når det først er dårlig dekning er det dårlig dekning på alle nett. Det er uansett horribelt at det skal være dårlig dekning i hovedstaden. For øvrig har jeg et par kompiser som bor på steder hvor man fortsatt må lete seg fram til dekning for å få noe. Men jeg er jo på landet Ja, naboen har Telenor og har helt fin dekning. Jeg må stå ved kjøkkenvinduet for å kunne snakke i mobil. I stua er det såvidt mulig å snakke dersom været er ok, i kjelleren er det overhodet ikke dekning. I 2. etg er det såvidt dekning på soverommet vårt (ved vinduet), På badet kan man sende meldinger, men ikke snakke, og på ungas soverom, er det ikke dekning i det hele tatt. Og jeg bor ikke engang på landet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, naboen har Telenor og har helt fin dekning. Jeg må stå ved kjøkkenvinduet for å kunne snakke i mobil. I stua er det såvidt mulig å snakke dersom været er ok, i kjelleren er det overhodet ikke dekning. I 2. etg er det såvidt dekning på soverommet vårt (ved vinduet), På badet kan man sende meldinger, men ikke snakke, og på ungas soverom, er det ikke dekning i det hele tatt. Og jeg bor ikke engang på landet. Det er nærliggende å spørre hvorfor i helvete du fortsatt har Netcom da! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det er nærliggende å spørre hvorfor i helvete du fortsatt har Netcom da! Innlysende: Fordi jeg fikk en jævla billig telefon da jeg bandt abonnementet mitt... *angre* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Netcom skryter forresten av seg. Overalt i media står det at problemet oppsto i går ettermiddag, men det er bullshit. Jeg har lest på andre forum hvor folk ringte dem når det var problemer lørdag kveld (jeg ringte selv men kom ikke gjennom grunnet ekstrem trafikk), så problemet har vart et døgn lenger enn de later som. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.