Gå til innhold

Morgenkvalm.... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, nå lurte jeg deg.. m-m..

Inspirert av tråden fra i går, så sitter jeg her og er så kvalm at jeg nesten ikke klarer å se rett frem.

Det er virkelig ekkelt, og samme følelse som å være fyllesjuk OG ha spist for mye godteri:

Å spise for mange forskjellige vitaminpiller - ysj..

Gjest trultemor25
Skrevet

Blir man kvalm av det altså? Kanskje det ikke er så veldig bra da? Du er ikke gravid da? :)

Skrevet

Blir man kvalm av det altså? Kanskje det ikke er så veldig bra da? Du er ikke gravid da? :)

Nei, er nok ikke det. Men har kanskje noe å gjøre med at jeg i tillegg tar Purple Burn. Mulig mulig.

Gjest trultemor25
Skrevet

Nei, er nok ikke det. Men har kanskje noe å gjøre med at jeg i tillegg tar Purple Burn. Mulig mulig.

Og hva er Purple Burn?

Gjest Ikke bruk det
Skrevet

Og hva er Purple Burn?

Purple burn er noe slanke dritt.Inneholder efedrinliknende stoffer om man blir smårar av.Kvalme er en MILD bivirkning.

Gjest trultemor25
Skrevet

Purple burn er noe slanke dritt.Inneholder efedrinliknende stoffer om man blir smårar av.Kvalme er en MILD bivirkning.

Usj da. Så man går ned i vekt fordi man blir så kvalm at man ikke orker spise noe?

Skrevet

Ourple Burn selges vel ikke mer i Norge. Det er er farlig produkt, mener jeg å ha hørt. Du ville iallfall bli tatt i en dopingkontroll!

Skrevet

Usj da. Så man går ned i vekt fordi man blir så kvalm at man ikke orker spise noe?

Hehe, venninna mi hadde ingen bivirkninger ut over skjelving de første par dagene og et passelig raskt vekttap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...