Moraki Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Haha, nå lurte jeg deg.. m-m.. Inspirert av tråden fra i går, så sitter jeg her og er så kvalm at jeg nesten ikke klarer å se rett frem. Det er virkelig ekkelt, og samme følelse som å være fyllesjuk OG ha spist for mye godteri: Å spise for mange forskjellige vitaminpiller - ysj.. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Blir man kvalm av det altså? Kanskje det ikke er så veldig bra da? Du er ikke gravid da? 0 Siter
Moraki Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Blir man kvalm av det altså? Kanskje det ikke er så veldig bra da? Du er ikke gravid da? Nei, er nok ikke det. Men har kanskje noe å gjøre med at jeg i tillegg tar Purple Burn. Mulig mulig. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, er nok ikke det. Men har kanskje noe å gjøre med at jeg i tillegg tar Purple Burn. Mulig mulig. Og hva er Purple Burn? 0 Siter
Gjest Ikke bruk det Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Og hva er Purple Burn? Purple burn er noe slanke dritt.Inneholder efedrinliknende stoffer om man blir smårar av.Kvalme er en MILD bivirkning. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Purple burn er noe slanke dritt.Inneholder efedrinliknende stoffer om man blir smårar av.Kvalme er en MILD bivirkning. Usj da. Så man går ned i vekt fordi man blir så kvalm at man ikke orker spise noe? 0 Siter
fresja Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, er nok ikke det. Men har kanskje noe å gjøre med at jeg i tillegg tar Purple Burn. Mulig mulig. Ourple Burn selges vel ikke mer i Norge. Det er er farlig produkt, mener jeg å ha hørt. Du ville iallfall bli tatt i en dopingkontroll! 0 Siter
tiliti Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Usj da. Så man går ned i vekt fordi man blir så kvalm at man ikke orker spise noe? Hehe, venninna mi hadde ingen bivirkninger ut over skjelving de første par dagene og et passelig raskt vekttap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.