lalala1365380457 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hva kan være galt med meg? hvis det er en bestemt pipelyd som er for høy svartner det nesten for meg, jeg blir mersom helt bort i et par sekkunder. oppdaget det første gang på jobb på torsdag av pipingen i kassa, og igjen igår når noen plystret lyst og høyt igår. når det først har startet (virker som det settes igang av en høy pipelyd) blir jeg svimmel/borte av mindre pipelyder/generellt svimmel resten av dagen. er det noen som har opplevd noe lignende og vet hva det kan være? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Kan det være epilepsi, tro? hm..håper ikke det =/ tenkte kanskje noe virus på balansenerven lr noe..ringte legen og skal dit senere, blir vel forhåpentligvis klokere da..funker iallefall ikke å være på jobb, når jeg nesten svimerav når jeg scanner varer..heh.. 0 Siter
Knotten Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hm..håper ikke det =/ tenkte kanskje noe virus på balansenerven lr noe..ringte legen og skal dit senere, blir vel forhåpentligvis klokere da..funker iallefall ikke å være på jobb, når jeg nesten svimerav når jeg scanner varer..heh.. Huff.... Lykke til og god (!!) bedring! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Huff.... Lykke til og god (!!) bedring! jo, takk har vært hos legen nå..ble ikke klokere, skal innkalles til spesialist lrno. fikk sjukmelding fra jobb en uke foreløbig iallefall. 0 Siter
Knotten Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 jo, takk har vært hos legen nå..ble ikke klokere, skal innkalles til spesialist lrno. fikk sjukmelding fra jobb en uke foreløbig iallefall. Da er det sikkert lurt å ta det pent-pent, slappe av og pusle om seg selv i denne uken, så skal du se det kanskje forsvinner av seg selv??! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Da er det sikkert lurt å ta det pent-pent, slappe av og pusle om seg selv i denne uken, så skal du se det kanskje forsvinner av seg selv??! ja, får håpe det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.