Gå til innhold

For ei /()&%#&)§¤&/ helg

Anbefalte innlegg

Gjest for@virra

Sånn,-no har vi hatt det igjen....

Skulle dra opp til hytta vi låner,-bare kjæresten og jeg.

Så fram til ei koselig helg,-hadde med oss en 2litring rødvin også.

Gikk oss en fin og lang tur på dagen.Kom tilbake til hytta,-sulten og sliten.

Det ble mat og rødvin til kvelds.Koselig,-skulle det være.

Som så mange ganger ellers,-blir kjæresten så forbannet og sint for lite.Denne gangen sa jeg at noen felles kjente hadde hatt litt problemer i starten av forholdet sitt.

Det var nok til å starte et helvete.Jeg blir så redd han når han er i det humøret.Det ene tok det andre.Han var forbannet og sint,-jeg gråt og var fortvila.

Alt som jeg ønsker å si,-må veies og måles før jeg sier noe.Sånn at det ikke blir misforsått.

Men som vanlig blir ting misforstått,-uavhengig om det er vin eller ikke med i bildet.

Dagen etter prøvde jeg å glatte over helveteskvelden,-sa at det ble visst litt for mye vin på oss begge.Sa at vi begge sa mye dumt,-både jeg og han.Det ble mottatt med sinne,selvfølgelig.

Han ville pakke og dra med en gang,-uten frokost.

Jeg torde ikke si noe.Bare pakke sammen.

Redd for sinne!

Redd for konsekvenser!

For ei #%&/¤"#¤%§ helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187803-for-ei-%C2%A7%C2%A4-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huff...

Jeg levde med en slik mann en gang. Han tiltet fullstendig for den minste ting. Som at det bråket når jeg leste avisen, for eksempel.

Tanken på å få barn og leve livet med en slik mann fylte meg med skrekk. Samtidig var jeg så redd for dette sinnet hans at det var vanskelig å komme seg unna.

Han slo aldri, men de verbale overhøvlingene var som piskeslag allikevel.

Den dagen jeg oppdaget at jeg var forandret til en forskremt, stille, asosial jente - da stakk jeg.

Det har jeg ikke angret et bittebittelite sekund!

Annonse

Angela1365380318

Synest dere skal gjøre det slutt, slik at du slipper å veie alt du sier og om han vireklig bryr seg om deg så kan ha oppsøke hjelp, spykolog eller gruppe hvor menn lærer å takle sinne og frustrasjoner. Klarer han det og dere fremdeles er glade i hværandre kan dere blir sammen igjen, men du kan ikke ha det slik som nå. Vil du gå på tå resten av livet, slike blir bare verre og verre vet du, vil du gi barna dine en slik far?

Det finnes håp, det finnes grupper der menn lærer å takle sinne, psykolog og andre metoder, men han må ville det selv, og skjønne at det han gjør nå er galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...