Gjest den ekte noor Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er kvinner mer overtroiske enn menn? Jeg og sambo så filmen White Noise i går som handlet om å kommunisere med de døde gjennom noe som heter EVP ( Electronic Voice Phenomena ). Skummel film! Men uansett, etterpå måtte jeg søke på EVP på nettet og fant en masse lydfiler av de døde, sambo ville høre på dem med en gang, mens jeg var så redd at jeg nektet han å høre på disse hjemme hos oss. Han er musiker, og kunne tenke seg å bruke disse som effekter i musikken, mens jeg ikke engang vil høre på dem i tilfelle man lefler med de døde og de kommer og er slemme med oss. Sikkert en helt urasjonell frykt da menn:)? Men, uansett, er kvinner mer tilbøyelige til å tro på slikt enn menn? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja. Kvinner er mer overtroiske enn menn, generelt sett. Det kan være en dårlig ting og en god ting! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja. Kvinner er mer overtroiske enn menn, generelt sett. Det kan være en dårlig ting og en god ting! Men hvorfor er det sånn? 0 Siter
Freya Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Iiik, sånne ting friker meg ut, så han hadde nok ikke fått spilt det i huset mitt heller. Så på den måten er nok jeg også litt overtroisk (eller bare dritredd og hysterisk). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.